Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 21, 2023, 22:43:31
Hercules :_schater
de trainer van Hercules ziet mogelijkheden om Cambuur te pakken de volgende ronde.

Voorstopper

Waarom geen kwartfinale tegen AFC....En dan op naar de halve finale

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op december 21, 2023, 21:51:58
sorry Sunderland dat gaat hem niet worden. :y
ach het is mooi dat Dkv er weer uit ligt, dat is belangrijker en zeker na dat verhaal met Twente gisteren. Wat een ongelofelijke lafaards. Wachten tot iedereen weg is en de laatste bus met oudjes aanvallen

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op december 22, 2023, 10:02:46
ach het is mooi dat Dkv er weer uit ligt, dat is belangrijker en zeker na dat verhaal met Twente gisteren. Wat een ongelofelijke lafaards. Wachten tot iedereen weg is en de laatste bus met oudjes aanvallen
die boertjes zijn stumpertjes en er gaat ook nog de ronde dat het Cambuur supporters waren met dkv sjaaltjes?..ja tuurlijk weer naar de buren schuiven ohhh wat een triest volkje.

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op december 22, 2023, 10:19:03
die boertjes zijn stumpertjes en er gaat ook nog de ronde dat het Cambuur supporters waren met dkv sjaaltjes?..ja tuurlijk weer naar de buren schuiven ohhh wat een triest volkje.
alsof een Cambuursupporter een Dkv sjaaltje om zal doen. Dood niet eens

sunderland

Maar deze ronde moet zeker kunnen. Volgens mij is het de minste ploeg die bij de laatste 16 is. Die andere amateurs zijn beter denk ik.

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op december 22, 2023, 11:11:50
alsof een Cambuursupporter een Dkv sjaaltje om zal doen. Dood niet eens
als ik stront aan Mien reet heb dan veeg ik Mien kont er graag mee af Sunderland  :_schater

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op december 22, 2023, 11:13:48
Maar deze ronde moet zeker kunnen. Volgens mij is het de minste ploeg die bij de laatste 16 is. Die andere amateurs zijn beter denk ik.
ben ik volledig met jouw eens :thumbsup

Grijskijkert

Citaat van: Noordcambuur op december 22, 2023, 12:03:42
als ik stront aan Mien reet heb dan veeg ik Mien kont er graag mee af Sunderland  :_schater
Daar zal Mien wel blied met weze :zweep
IN HENK WE TRUST!!!

Noordcambuur


Ollie

Wedstrijd wordt gespeeld op Zoudenbalch (Jong-Utrecht-complex).

"We mogen slechts 1.000 toeschou?wers en 100 supporters van Cambuur ontvangen"

Hele artikel:
https://www.ad.nl/regiosport-utrecht/bekerwedstrijd-hercules-cambuur-op-zoudenbalch-we-hadden-liever-in-galgenwaard-gespeeld~aa30a00f/

Noordcambuur

Citaat van: Ollie op januari 05, 2024, 13:13:16
Wedstrijd wordt gespeeld op Zoudenbalch (Jong-Utrecht-complex).

"We mogen slechts 1.000 toeschou?wers en 100 supporters van Cambuur ontvangen"

Hele artikel:
https://www.ad.nl/regiosport-utrecht/bekerwedstrijd-hercules-cambuur-op-zoudenbalch-we-hadden-liever-in-galgenwaard-gespeeld~aa30a00f/
je kunt de wedstrijd ook in Leeuwarden spelen.

Bankzitter

1000 kaartjes, lekker sfeervol. Vetpot als we meedelen in de recette.

Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op januari 05, 2024, 14:03:43
1000 kaartjes, lekker sfeervol. Vetpot als we meedelen in de recette.
klopt Bankzitter dan kun je beter in Leeuwarden spelen.
Hercules de inkomsten min de kosten.

sunderland

Vreemd weer. Overal waar wij moeten spelen is wel iets. Nu ook, ze hebben geen zin in ons. In mijn omgeving was iedereen van plan om heen te gaan.