Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

Laat zien geen potentieel basismateriaal te zijn.

oost

Citaat van: Destroyer op december 17, 2024, 21:32:44
Ophouden met die aai over bol mentaliteit. Reiziger is TE LICHT

Dat was vorige seizoen al vrij duidelijk. Blijkbaar heeft die geen stappen gezet. Dan maar verder kijken jansen zou in de zomer wel verkocht worden. Moet er niet aan denken dat ze hem als potenti?le 1e keeper zien. Van osch 2.0 krijg je dan

CambuurArnhem

Citaat van: NRG op december 17, 2024, 21:37:41
Jammer.. In tegenstelling tot velen hier geniet ik altijd van de beker.

Ik ook! Maar van vanavond had ik stiekem wel wat meer van Cambuur verwacht.

De Gast

Wordt nu een beetje een afgang tegen een club die ook maar kkd niveau is.

CambuurArnhem

Ach, al 4-1... Jammer.

sunderland

Citaat van: CambuurArnhem op december 17, 2024, 21:43:32
Ach, al 4-1... Jammer.
ben geen keeper maar hij blijft als een zoutzak staan. Je moet toch op zijn minst paar stappen naar voren dioen. Dit is zo gemakkelijk

Noordcambuur

Citaat van: De Gast op december 17, 2024, 21:43:17
Wordt nu een beetje een afgang tegen een club die ook maar kkd niveau is.
ben ik wel moet jouw eens dit is wel een afstraffing hoor?.

sunderland

Citaat van: oost op december 17, 2024, 21:40:09
Dat was vorige seizoen al vrij duidelijk. Blijkbaar heeft die geen stappen gezet. Dan maar verder kijken jansen zou in de zomer wel verkocht worden. Moet er niet aan denken dat ze hem als potenti?le 1e keeper zien. Van osch 2.0 krijg je dan
hij is minder

michello

Citaat van: De Gast op december 17, 2024, 21:43:17
Wordt nu een beetje een afgang tegen een club die ook maar kkd niveau is.

Ik kan me er niet druk om maken. Vrijdag telt. !

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: De Gast op december 17, 2024, 21:43:17
Wordt nu een beetje een afgang tegen een club die ook maar kkd niveau is.

Marsman, Priem, Kooistra, lees ik in de opstelling. Dan kun je dit wel verwachten toch?
Prima dat die tussendoor even mogen ballen.

Op naar de ?cht belangrijke wedstrijden |:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Noordcambuur

Citaat van: michello op december 17, 2024, 21:50:30
Ik kan me er niet druk om maken. Vrijdag telt. !
zul je zien dat we die ook verliezen?.

michello

Citaat van: Noordcambuur op december 17, 2024, 21:59:04
zul je zien dat we die ook verliezen?.

Doordat we nu hebben verloren?

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Noordcambuur

Citaat van: michello op december 17, 2024, 22:00:27
Doordat we nu hebben verloren?
nee hoor?..maar ik ben hier bang voor.
AZ heeft een weekje vrij gehad en Cambuur moet vanavond weer terug naar Leeuwarden.
En vrijdagavond moet je er weer staan.