Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

richard

Citaat van: Bubba op december 19, 2017, 22:21:16
Ach, uiteindelijk een leuke pot. Smeets slecht, Mathieu slecht. Peersman, Schils, Steenvoorden goed. Kallon redelijk. Robertha toch echt te licht.

Peersman goed?????steenvoorden goed?????

speculeter

Hoeveel bier en pillen heb je al op l8l

richard

Citaat van: speculeter op december 19, 2017, 23:15:05
Hoeveel bier en pillen heb je al op l8l

Dit vind ik dus dom praat!!

Bernardo

Peersman en Steenvoorden waren beide dramatisch. Vond alleen Kallon en Schils wel oke. Daarbij hield het wel op.

Gasgeve

Citaat van: Bubba op december 19, 2017, 22:21:16
Ach, uiteindelijk een leuke pot. Smeets slecht, Mathieu slecht. Peersman, Schils, Steenvoorden goed. Kallon redelijk. Robertha toch echt te licht.
Vond dat Mathieu teveel balverlies leed, maar hij was wel degene die de wedstrijd open brak met zijn hakje en voorassist.

Yellow Army

Citaat van: wiekie1969 op december 19, 2017, 22:54:23
Wat ken mij die kwartfinale skelen. Een kienderneuker staat erin en een kontenlikker zit in de dug-out. Ze mutte zichzelf doodskamen.

Doe er wat aan zou ik zeggen...
Area 58

Yellow Army

Citaat van: Gasgeve op december 19, 2017, 23:17:00
Vond dat Mathieu teveel balverlies leed, maar hij was wel degene die de wedstrijd open brak met zijn hakje en voorassist.

Idd, slechte invalbeurt, maar wel 2x beslissend bij de goals
Area 58

Bubba

Citaat van: richard op december 19, 2017, 23:15:00
Peersman goed?????steenvoorden goed?????
Ik dacht dat jij niet zou komen?
Noord, zuid, oost, west, ik fien ut allemaal wel best.

richard

Citaat van: Bernardo op december 19, 2017, 23:16:02
Peersman en Steenvoorden waren beide dramatisch. Vond alleen Kallon en Schils wel oke. Daarbij hield het wel op.

Eindelijk iemand die het snapt, genot✔️

wiekie1969

Citaat van: Yellow Army op december 19, 2017, 23:17:19
Doe er wat aan zou ik zeggen...

Bink al met bezig. Boycotten dat zooitje :y

Noordcambuur

Hoppa we hebben gewonnen en bij de laatste 8 en we gaan weer iedereen weer met de grond gelijk maken.Het is ook nooit goed wat een stumpers hier op het forum.
Sipke gefeliciteerd komt er een nieuwe trainer die moet het eerst maar eens beter doen  :y

4 wedstrijden gewonnen.

wiekie1969

Citaat van: speculeter op december 19, 2017, 23:15:05
Hoeveel bier en pillen heb je al op l8l

Helemaal niks kerel, door de week drink ik niet en ik gebruik ook geen drugs of andere rotzooi.

Bubba

Persman speelde goed. Anti-Peersman bril maar eens afzetten. Aan vooroordelen hebben we niks.
Noord, zuid, oost, west, ik fien ut allemaal wel best.

Bernardo

Citaat van: Bubba op december 19, 2017, 23:25:06
Persman speelde goed. Anti-Peersman bril maar eens afzetten. Aan vooroordelen hebben we niks.

Peersman goed? Hahaha. :_schater :_schater

sunderland

Citaat van: Bubba op december 19, 2017, 23:25:06
Persman speelde goed. Anti-Peersman bril maar eens afzetten. Aan vooroordelen hebben we niks.
dou bist niet goed bij dien hoofd.Was wel mooi in de 85 ste minuut deed Peersman wat goeds en ik zei tegen Richard let op dit onthouden ze . En idd :_schater