Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Normale uitslag, alleen hebben we natuurlijk al een hele tijd geen normale wedstrijd meer gespeeld.

Tweede helft maar wat andere jongens speeltijd gunnen (Boutzamar? Schilder?)

Kuzmanovic-Apeldoorn

Zijn een klasse beter. Minimaal. Zeinstra 2x goede redding en een paar slechte uittrappen
Henk, held, bedankt

Collingwood

#167
Schilder mag nog een halfuur mee doen in plaats van Kip. D. Bakker komt er ook in voor Houtkoop.

Ook in de tweede helft schijnen we veruit de betere ploeg te zijn en al aardig wat mogelijkheden te hebben gehad.

EDIT: Derde wissel: Barto voor Hoefdraad.
Kalmte alleen kan u redden.

El Ma-kri-niii

Wat ik niet snap is dat we in zo'n potje niet wat meer beloften op de bank zetten (de ruimte is er toch wel) en die bij deze stand in laten vallen. Wat is er voor Barto nou nog te winnen? Zie ik liever een jongen als Van der Putten die veel gretiger zal zijn.

PePe

Je kunt direct merken dat vd Belt de touwtjes weer in handen heeft.

Collingwood

Citaat van: El Ma-kri-niii op oktober 25, 2016, 21:37:55
Wat ik niet snap is dat we in zo'n potje niet wat meer beloften op de bank zetten (de ruimte is er toch wel) en die bij deze stand in laten vallen. Wat is er voor Barto nou nog te winnen? Zie ik liever een jongen als Van der Putten die veel gretiger zal zijn.

Ik vind het inbrengen van Schilder (moet wedstrijdritme opdoen) en D. Bakker (ook een gretig talent) wel te volgen, maar had inderdaad liever Boutzamar nog in actie gezien in plaats van Barto.
Kalmte alleen kan u redden.

hobbes

Citaat van: El Ma-kri-niii op oktober 25, 2016, 21:37:55
Wat ik niet snap is dat we in zo'n potje niet wat meer beloften op de bank zetten (de ruimte is er toch wel) en die bij deze stand in laten vallen. Wat is er voor Barto nou nog te winnen? Zie ik liever een jongen als Van der Putten die veel gretiger zal zijn.

Ik denk met de vorige ronde in het achterhoofd ze geen risico alleen nemen

Collingwood

Nog 0-4, weer Monteiro.
Kalmte alleen kan u redden.

YellowBlue

Citaat van: PePe op oktober 25, 2016, 21:41:01
Je kunt direct merken dat vd Belt de touwtjes weer in handen heeft.

wat heeft hij er nou mee te maken? begint over een week pas

Bankzitter

Schilder snap ik nog, maar ipv Barto had je beter eens Boutzamar of een belofte wat minuten kunnen geven.

denistel

gedaan wat me moesten doen is ook nog vaak zo makkelijk gebeurd als nu.

hopen op een mooie loting en de week compleet maken in eindhoven

hobbes

Sparta - PSV is zeer vermakelijk

Collingwood

Go Ahead heeft overigens 1-2 verloren (dus ook nog thuis!) van een amateurvereniging (Jodan Boys). Dan ben ik toch blij met onze simpele overwinning.
Kalmte alleen kan u redden.

V-man

0-4 mooie uitslag! (had ik van te voren zeker voor getekend). Nu nog een mooie overwinning in "lampjesstad" en we zitten "in the flow" naar het kampioenschap!!! Raaaah SCC!!!!!

ChantiSCC

Weet iemand waar ik een samenvatting kan zien of tenminste de goal van Monteiro? #dtv