Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Casuals-lwd

Twente uit is nooit een pretje, maar zijn heus niet kansloos. Iedereen is zeker vergeten dat alle clubs die door zijn gegaan ons totaal niet liggen. Uiteindelijk spelen we tegen het op en naar slechtste spelende team. Dat het uit is is jammer maar goed. Feyenoord, of AZ uit zag ik ons helemaal kansloos.

weestwel

Citaat van: sunderland op december 21, 2017, 23:54:37
idd kutloting. Na ja op naar de Grolsch veste met 15 bussen

In ieder geval een ruim uitvak (1200). Nu maar hopen dat we het volledig mogen en kunnen vullen.

Casuals-lwd

Citaat van: weestwel op december 22, 2017, 00:37:40
In ieder geval een ruim uitvak (1200). Nu maar hopen dat we het volledig mogen en kunnen vullen.
Hopelijk een gunstige tijd. Kunnen trouwens volgens mij 1000 in.

Treb

Behalve dat het niet thuis is (en wat voor voordeel heeft ons dat eigenlijk opgeleverd dit seizoen?), niet zo'n hele rare loting.
Twente MOET het spel nu gaan maken en dat vinden ze lastig dit seizoen. Lekker op de counter loeren en hopen op een Utrecht scenario.

Gasgeve

Top awayday! Feestje vieren daar  :koffie

Galdiano

Feyenoord - PSV zal wel op donderdag 20:45 gespeeld worden.

Gezien speelschema Cambuur en Twente zal het dinsdag of woensdag worden en Jong PSV naar vrijdag ervoor.

De kans is 2 op 3 dat we 20:45 spelen. Maar wel de enige JL club  :|
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bernardo

#2031
Denk dat ze alles op dindag/woensdag laten spelen. 2 op dinsdag, 2 op woensdag. Zullen wij wel dinsdag 18:30 krijgen, hoeven ze voor ons alleen Jong Utrecht te verplaatsen. Ze willen altijd zo min mogelijk verplaatsen. En met een midweekse speelronde in de Eredivisie in de week erna.

666

Leuke loting.. al had ik ze liever thuis gehad (wat is dat toch met de beker en thuis loten). Ik las op verschillende media dat de Twente supporters zich al in de volgende ronde wanen. Ik vergeet Utrecht vorig jaar nooit meer, laat ze maar mooi denken dat ze er al zijn.   |:)
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Bankzitter

Twente zit voorlopig nog in degradatievoetbal verwikkeld, dus de focus zal daar toch waarschijnlijk nog wel op de competitie liggen.
Je kunt nu niet echt zeggen dat Twente lekker in "the winning mood" zit. Wij ook nog niet maar wij kunnen wel zonder druk spelen.
Het kon slechter qua loting.

speculeter

Hopelijk vind die assaidi een nieuwe club in de winter.
En wij met Grim en een of twee nieuwe aankopen lekker verrassen daar.

ChantiSCC

Citaat van: speculeter op december 22, 2017, 12:12:13
Hopelijk vind die assaidi een nieuwe club in de winter.
En wij met Grim en een of twee nieuwe aankopen lekker verrassen daar.

Assaidi wil zelf graag blijven bij Twente heeft het naar zijn zin daar.

Zien we Adje ook weer  :y

Collingwood

SC Cambuur
@SCCambuurLwd
Het Kwartfinaleduel in de #KNVB-Beker tegen FC Twente is door de KNVB vastgesteld op dinsdagavond 30 januari (aftrap in De Grolsch Veste: 20.45 uur). #twecam
Kalmte alleen kan u redden.

Bernardo


Noordcambuur

Citaat van: Collingwood op december 22, 2017, 16:28:51
SC Cambuur
@SCCambuurLwd
Het Kwartfinaleduel in de #KNVB-Beker tegen FC Twente is door de KNVB vastgesteld op dinsdagavond 30 januari (aftrap in De Grolsch Veste: 20.45 uur). #twecam
mooi mannen ik heb er zin in.... :y :thumbsup

wiekie1969

Kansloos juh. Hou toch op. Met 3-0 magst blied wezen.