Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

punkman

Citaat van: speculeter op december 21, 2017, 22:51:15
Roda of Willem 2 thuis zou mooiste zijn.
Ook leuke oude bekenden ?

Willem 2 weet ik niet, Ogbeche legt ze mij er weer te makkelijk in.

PePe

Vreemd, ik lees op twitter, dat veel supporters van de overige clubs Cambuur thuis willen loten?
We zijn populair!

moodygrunn

Citaat van: PePe op december 21, 2017, 23:06:49
Vreemd, ik lees op twitter, dat veel supporters van de overige clubs Cambuur thuis willen loten?
We zijn populair!

Wij zijn dan ook heel gezellig als we op vrij vervoer langs mogen komen  :proost
In Henk en Sandor we trust

PePe

Het zou mooi zijn, als we met een gunstige loting (thuis),gewenste versterkingen en een nieuwe trainer nog een keer kunnen stunten in de beker!

Cambuur Groningen


Collingwood

Kutloting... Wel goed voor de clubkas als het een beetje uitverkocht is.
Kalmte alleen kan u redden.

punkman

Twente uit ...

Cambuur Groningen

Citaat van: Collingwood op december 21, 2017, 23:48:08
Kutloting... Wel goed voor de clubkas als het een beetje uitverkocht is.
Voor hun ook kut, mogen ze niet verliezen, ik zie een Utrecht scenario :-)

ChantiSCC

Lastig, maar met versterkingen geen mission impossible!

ChantiSCC

Citaat van: Cambuur Groningen op december 21, 2017, 23:49:11
Voor hun ook kut, mogen ze niet verliezen, ik zie een Utrecht scenario :-)

Ja precies, is ongeveer het zelfde.. toen tegen Utrecht tegen een beter team dan Twente, maar waren we zelf ook sterker..

Collingwood

Citaat van: Cambuur Groningen op december 21, 2017, 23:49:11
Voor hun ook kut, mogen ze niet verliezen, ik zie een Utrecht scenario :-)

Underdogrol ligt ons zeker, maar had toch liever thuis gespeeld.
Kalmte alleen kan u redden.

D.H.Skolten

Ik geef ons meer kans in Enschede dan hier in Leeuwarden. Feyenoord en PSV tegen elkaar is ook gunstig en Roda tegen Willem geeft de mogelijkheid een minder team te loten in de halve finale. You'll never know.

sunderland

Citaat van: Collingwood op december 21, 2017, 23:48:08
Kutloting... Wel goed voor de clubkas als het een beetje uitverkocht is.
idd kutloting. Na ja op naar de Grolsch veste met 15 bussen

V-man

Vervelend dat die gjvb derzit. Hij weet best wel wat SCC kan ontketenen. Zie wel kansen ( trainerspraat). Mut kenne!!!

PePe

v/d Belt kan nu gaan rekenen, wat de volgende ronde financieel gaat opleveren.
Graag dit bedrag investeren in een goede spits!!