Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

John Hiatt

Aub geen tuinkabouter woensdag!

Yellow Army

Citaat van: John Hiatt op januari 22, 2017, 18:22:58
Aub geen tuinkabouter woensdag!

Tuinkabouter is altijd in vorm in Utreg
Area 58

666

Citaat van: maikcambuur op januari 22, 2017, 16:34:51
Nienhuis heeft daar een keer een penalty gepakt in de galgenwaard, laten we dus hopen dat ie een dergelijk kunstje weer kan uithalen :)

En Zeinstra veroorzaakte 1  :proost
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Utekleitrokken

Citaat van: Cambuur Groningen op januari 22, 2017, 16:34:48
ik heb ook liever Zeinstra, maar om nou de indruk te wekken dat het alleen hier gebeurd? Ik zie Cillessen ook altijd bij Barcelona in de beker spelen.

Dat bedoel ik eigenlijk ook te zeggen, omdat ze het "overal" doen en het een beetje zo hoort doen wij het ook maar. Die indruk krijg ik dan weer een beetje.

Voor de positivo's:
Op basis waarvan zou Nienhuis er weer moeten staan? Zeker niet op basis van wedstrijdritme en zijn optreden wil ik het al twee seizoenen niet meer over hebben.

Zuid1991

Simpel, de t.d geeft hiermee aan: de competitie is belangrijker en het is een 'goedmakertje' naar nienhuis.
Oftewel, bullshit....
Los daarvan, vergeet dat! We kunnen historie schrijven!!!!!!!! |:)

El Ma-kri-niii

Beste elf opstellen, dus Zeinstra op goal. 100%. We zitten in de absolute eindfase van het toernooi. Dit is geen bonus, maar een kans om op één wedstrijd van de bekerFINALE te komen! Dan moeten we niet mensen opstellen omdat ze zo hun best doen op de training.

PePe

Sipke kan het nu niet meer maken om Nienhuis op te stellen. (dit is geen camping elftal)

Yellow Army

Maakt geen reet uit wie op doel staat. Ajax heeft van Utrecht gewonnen en wij zijn beter dan Ajax. Appeltje eitje dus. Halve finale, here we come!
Area 58

speculeter

Citaat van: Yellow Army op januari 22, 2017, 23:44:47
Maakt geen reet uit wie op doel staat. Ajax heeft van Utrecht gewonnen en wij zijn beter dan Ajax. Appeltje eitje dus. Halve finale, here we come!
:_schater :_schater

oostside

Citaat van: Yellow Army op januari 22, 2017, 23:44:47
Maakt geen reet uit wie op doel staat. Ajax heeft van Utrecht gewonnen en wij zijn beter dan Ajax. Appeltje eitje dus. Halve finale, here we come!

Iets van..... "wel erg kort door de bocht".......

Ik heb gisteren Utreg gezien en dat zag er allemaal agressief en kansrijk uit, maar afronding ging niet goed. Zal je net zien dat de ballen die er gisteren tegen Ajax niet in gingen bij ons net wel....

Neemt niet weg dat als je er ook gewoon maar vol voor gaat je altijd kansen hebt, ook al is het Real Madrid, Chelsea of Utrecht.

Bernardo

Maakt idd niet uit wie in de goal staat beide zijn niet goed genoeg.

Vlampiep

Citaat van: Bernardo op januari 23, 2017, 10:14:45
Maakt idd niet uit wie in de goal staat beide zijn niet goed genoeg.
Dan heb jij de laatste weken niet goed opgelet.

Gasgeve

Citaat van: Vlampiep op januari 23, 2017, 11:19:24
Dan heb jij de laatste weken niet goed opgelet.
Nienhuis deed het anders goed tegen Ajax. Zeinstra was dramatisch tegen VVV, maar ook goed tegen jong PSV.

Bernardo

Citaat van: Vlampiep op januari 23, 2017, 11:19:24
Dan heb jij de laatste weken niet goed opgelet.

VVV thuis gemist zeker en een paar wedstrijden staat ie leuk te keepen. Voor de langere termijn, gewoon niet goed genoeg.

oldehove

Iemand enig idee of we de 700 kaarten hebben aangetikt?
ut komt su as het komt