Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

sccweestwel

Hebben Franeker en berlicum ook weer een bus netzo als 10 jaar geleden ?

thankyou

Citaat van: 666 op januari 19, 2017, 15:16:20
Nog 10 auto's las ik en daarna moeten mensen plaatsen zoeken in de al geregistreerde auto's. Nog 20 personen voor de bussen.

700 zal wel net niet lukken, maar toch nu al dik tevreden  |:)
Waarom mogen er maar een paar bussen heen?  :zucht
Cambuur, Beer & Loyal Mates

Hoekieom

Ik hef mie opgeven. Mien ouwe heer sal ook met. Kenne we ook een bierke drinken in de bus? Nim maar een koelboxje met :insane :ams

Casuals-lwd

Hopen dat de Graafschap uit dan ook zo lekker gaat.

666

Citaat van: thankyou op januari 19, 2017, 16:19:53
Waarom mogen er maar een paar bussen heen?  :zucht

Het heeft denk ik te maken met ruimtegebrek. Er is volgens mij bij het uitvak plaats voor een auto of 200 (als ik het mij nog kan herinneren). De ruimte die overblijft als er 125 auto's heen gaan, wordt denk ik benut voor een x aantal bussen en dan is het vol. Het parkeerterrein is omheind en de bussen blijven daar staan.

Of een andere reden natuurlijk  :devil
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

de Kale

Citaat van: 666 op januari 19, 2017, 19:25:29
Het heeft denk ik te maken met ruimtegebrek. Er is volgens mij bij het uitvak plaats voor een auto of 200 (als ik het mij nog kan herinneren). De ruimte die overblijft als er 125 auto's heen gaan, wordt denk ik benut voor een x aantal bussen en dan is het vol. Het parkeerterrein is omheind en de bussen blijven daar staan.

Of een andere reden natuurlijk  :devil

Het staat er denk ik wat ongelukkig. Als er nog 20 mensen een kaartje halen, hebben ze weer een bus vol. De houdt in als ze nog een bus willen vullen, heb je weer 47 mensen nodig. Of ze moeten van 1 bus een dubbeldekker maken dan moeten er nog zo'n 30 man bij.

Kunnen 1200 in het uitvak en het parkeerterrein is daar groot genoeg voor.

wiekie1969

Tissoudali en Noor in de basis, de klasse druipt er vanaf. Kom aan.  |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:)

John Hiatt

Citaat van: wiekie1969 op januari 22, 2017, 04:46:10
Tissoudali en Noor in de basis, de klasse druipt er vanaf. Kom aan.  |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:)

Haha! Wiekie is los! Woensdag maar mee naar Utrecht!

speculeter

Denk dat onze td dat ook wel heeft gezien.
Zo maar beginnen denk ik....
Zeinstra
Anderson el baad schilder peersman houtkoop

         Noor
Bakker         monteiro


          Barto    tissoudali.

Ik ga ervan uit dat streek geblesseerd is.

Nancai

Nienhuis in plaats van Zeinstra

Vlampiep

Citaat van: Nancai op januari 22, 2017, 16:15:10
Nienhuis in plaats van Zeinstra
Laten we hopen van niet.
Het is de kwart finale en dan hoort de best in vorm zijnde er te staan.
En dat is Zeinstra en niet die paniek kabouter.

Utekleitrokken

Citaat van: Vlampiep op januari 22, 2017, 16:25:36
Laten we hopen van niet.
Het is de kwart finale en dan hoort de best in vorm zijnde er te staan.
En dat is Zeinstra en niet die paniek kabouter.

Zo denk ik er ook over. Maar "het zal wel zo horen" dat Nienhuis opgesteld wordt. Lekker lief zijn voor elkaar bij het vriendelijkste clubje van het Noorden.

Cambuur Groningen

Citaat van: Utekleitrokken op januari 22, 2017, 16:27:17
Zo denk ik er ook over. Maar "het zal wel zo horen" dat Nienhuis opgesteld wordt. Lekker lief zijn voor elkaar bij het vriendelijkste clubje van het Noorden.
ik heb ook liever Zeinstra, maar om nou de indruk te wekken dat het alleen hier gebeurd? Ik zie Cillessen ook altijd bij Barcelona in de beker spelen.

maikcambuur

Nienhuis heeft daar een keer een penalty gepakt in de galgenwaard, laten we dus hopen dat ie een dergelijk kunstje weer kan uithalen :)

Vlampiep

Citaat van: maikcambuur op januari 22, 2017, 16:34:51
Nienhuis heeft daar een keer een penalty gepakt in de galgenwaard, laten we dus hopen dat ie een dergelijk kunstje weer kan uithalen :)
Nienhuis heeft in het verleden ons vaak ik de wedstrijd gehouden, maar het laatste ander half jaar is hij zo onvoorspelbaar dat de verdediging doodsangsten uitstaat bij een voorzet of schot op de goal.
Als de TS de ambitie heeft een ronde verder te komen zullen ze de besten op moeten stellen en niet zich verhullen in een soort traditie.