Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: Inferno-058 op november 05, 2023, 20:00:10
Worden sommigen hier serieus al bang van Dordrecht?  :_schater
nee ik niet :thumbsup

Eewal

Citaat van: Inferno-058 op november 05, 2023, 20:00:10
Worden sommigen hier serieus al bang van Dordrecht?  :_schater
of je nou bang bent of niet, het is gewoon een klote loting.

Inferno-058

Citaat van: Eewal op november 05, 2023, 20:48:47
of je nou bang bent of niet, het is gewoon een klote loting.
Tja je had ook een eredivisieclub kunnen treffen. Het kon ook beter. Dordrecht doet het leuk maar is niet eens subtop KKD normaliter.

V-man

Dordrecht is voor mijn gevoel een beetje het Veendam van Zuid Holland. Jammer dat deze laatsten helaas niet meer meedoen ipv zo'n "jong-team".

sunderland

#3409
Citaat van: Inferno-058 op november 05, 2023, 20:56:46
Tja je had ook een eredivisieclub kunnen treffen. Het kon ook beter. Dordrecht doet het leuk maar is niet eens subtop KKD normaliter.
idd moeten we daar bang voor zijn..  ?? is weg dus hebben we duidelijk kans. Henk weet heus wel dat dord een lange spits heeft

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op november 05, 2023, 22:33:41
idd moeten we daar bang voor zijn..  ?? is weg dus hebben we duidelijk kans. Henk weet heus wel dat een lange spits hebben
v/d Water? :koffie
IN HENK WE TRUST!!!


PePe

Cambuur weet sinds vanavond Top Oss uit hoe het moet 1 - 8. Dordrecht is nu een makkie.

Noordcambuur

Net bij 2 doelpunt Feijenoord een glas bier op het veld en wat gebeurt er scheidsrechter niks gezien?..

V-man

Bij Cambuur krijg ik, te vaak, het gevoel van "het nadeel van de twijfel". Dit mbt kaarten, wedstrijd stilleggen, penalty's en meer vooringenomenheid bij de arbitrage. Nogmaals een biertje op het veld, zonder duidelijk aanwijsbaar slachtoffer, wat een domme dwaling van de knvb. 

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: V-man op december 20, 2023, 22:57:55
Bij Cambuur krijg ik, te vaak, het gevoel van "het nadeel van de twijfel". Dit mbt kaarten, wedstrijd stilleggen, penalty's en meer vooringenomenheid bij de arbitrage. Nogmaals een biertje op het veld, zonder duidelijk aanwijsbaar slachtoffer, wat een domme dwaling van de knvb.
Biertje op t veld..... kut knvb.
Steward onderbeen kwijt door zwaar vuurwerk...kut knvb. Wedstrijd staken ondanks metershoog hekwerk waar sjompen er toch nog kunnen high sky overheen gooien...
kut knvb.
Wake up call... Noord biergooi idioten waar 9,5 van 10 bezoekers klaar mee zijn blijven maar doorgaan.
In mn jonge jaren met mn blauwe mi side sjaaltje op zuid hoefde je niks te flikken....stevige kerel zei nog even hoe het hoorde en wat niet.
En dan wist je het wel.
Tijd voor ouwe tijden op Noord.
Harde hand. Schorem out.
Of is er tegenwoordig geen Cambuur minded harde kern meer.
Laat je positief zien dan en doe wat aan de gooiers.
Dank U.

Vlampiep

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op december 21, 2023, 01:48:53
Biertje op t veld..... kut knvb.
Steward onderbeen kwijt door zwaar vuurwerk...kut knvb. Wedstrijd staken ondanks metershoog hekwerk waar sjompen er toch nog kunnen high sky overheen gooien...
kut knvb.
Wake up call... Noord biergooi idioten waar 9,5 van 10 bezoekers klaar mee zijn blijven maar doorgaan.
In mn jonge jaren met mn blauwe mi side sjaaltje op zuid hoefde je niks te flikken....stevige kerel zei nog even hoe het hoorde en wat niet.
En dan wist je het wel.
Tijd voor ouwe tijden op Noord.
Harde hand. Schorem out.
Of is er tegenwoordig geen Cambuur minded harde kern meer.
Laat je positief zien dan en doe wat aan de gooiers.
Dank U.
Je hebt helemaal gelijk, maar de maatschappij is zo langzamerhand veranderd in een open inrichting voor geestelijk gestoorden.
Mensen zijn niet meer voor rede vatbaar, eigen dikke ikke staat centraal en de mensen die zich hieraan storen worden versleten voor zeikerds die niet met hun tijd mee gaan.
Een beroep doen op sociale controle lijkt mij in deze een gepasseerd station. Te meer als er klappen vallen is de kans ook re?el aanwezig dat je een biergooier flink raakt,,zelf aangeklaagd wordt voor mishandeling. Vanuit de club moeten er maatregelen genomen worden,  zoals stoppen met het verkopen van bier op Noord tijdens de wedstrijd. Stewards/beveiligers op Noord posteren die gewend zijn om als het moet hardhandig op te kunnen treden. Invoeren van hoge bedragen statiegeld op de bierbekers in het stadion enz. Zolang de club hierin passief blijft zal er weinig veranderen en blijven stakingen van de wedstrijden plaatsvinden.

denistel

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op december 21, 2023, 01:48:53
Biertje op t veld..... kut knvb.
Steward onderbeen kwijt door zwaar vuurwerk...kut knvb. Wedstrijd staken ondanks metershoog hekwerk waar sjompen er toch nog kunnen high sky overheen gooien...
kut knvb.
Wake up call... Noord biergooi idioten waar 9,5 van 10 bezoekers klaar mee zijn blijven maar doorgaan.
In mn jonge jaren met mn blauwe mi side sjaaltje op zuid hoefde je niks te flikken....stevige kerel zei nog even hoe het hoorde en wat niet.
En dan wist je het wel.
Tijd voor ouwe tijden op Noord.
Harde hand. Schorem out.
Of is er tegenwoordig geen Cambuur minded harde kern meer.
Laat je positief zien dan en doe wat aan de gooiers.
Dank U.

agelopen vrijdag gedaan en waren er nog wel een paar maar die lui zijn niet
voor rede vatbaar .

sunderland

Citaat van: denistel op december 21, 2023, 13:16:00
agelopen vrijdag gedaan en waren er nog wel een paar maar die lui zijn niet
voor rede vatbaar .
precies dat Delfzijl? tegenwoordig kun je maar beter oppassen met die doorgesnoven lui. Stel je pakt 1 aan en krijg je buiten stadion mes inne belich dat kan zomaar tegenwoordig. Ze staan steeds weer op als je ze neer slaat weet ik 8)

Noordcambuur

Vanavond de loting rond 23:30 heel benieuwd.

Achtste finale : 50.000,00
Kwartfinale : 80.000,00
Halve finale : 130.000,00
Verliezend finalist : 200.000,00
Winnaar : 350.000,00