Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Yellow Army

Citaat van: Vlampiep op februari 13, 2017, 20:25:36
Nee niet doean, sonde fan de poen.

Als dat het is dan doe ik het wel voor de helft
Area 58

Vlampiep

 :_schater Bedankt maat, maar mien seun het kunde bij AZ en die sille 2 kaarten regele.
En ik krei van hem un tondeuse en un  tegoead bon voor Specsavers. :proost

SCC-J

Citaat van: ChantiSCC op februari 13, 2017, 16:23:58
Zullen wel veel successupporters bij zijn die keurig hun bek houden en alleen gaan staan om het te kunnen zien. In Doetichem zaten maandag ook 25 man achter ons wat hoger, en wij met 30 man de longen uit ons lijf skreeuwe gvd.

En jij er wat van zeggen natuurlijk!

hobbes

Citaat van: ChantiSCC op februari 13, 2017, 16:23:58
Zullen wel veel successupporters bij zijn die keurig hun bek houden en alleen gaan staan om het te kunnen zien. In Doetichem zaten maandag ook 25 man achter ons wat hoger, en wij met 30 man de longen uit ons lijf skreeuwe gvd.

Ik vind de term successupporter niet meer kunnen, laten we voortaan spreken over "supporter met een introverte achtergrond"  :thumbsup

Yellow Army

Citaat van: hobbes op februari 14, 2017, 09:59:04
Ik vind de term successupporter niet meer kunnen, laten we voortaan spreken over "supporter met een introverte achtergrond"  :thumbsup

:_schater  :_schater
Area 58

Bernardo

Citaat van: ChantiSCC op februari 13, 2017, 16:23:58
Zullen wel veel successupporters bij zijn die keurig hun bek houden en alleen gaan staan om het te kunnen zien. In Doetichem zaten maandag ook 25 man achter ons wat hoger, en wij met 30 man de longen uit ons lijf skreeuwe gvd.

Dus als je in het uitvak staat, moet je verplicht schreeuwen?

speculeter

Vind het....zeker voor cambuur begrippen prima geregeld!
Zie ze nog lopen bij de kaartverkoop van dkv uit een paar jaar geleden.
Snel nog even een uitvaart aangevraagd en met 4 kaartjes de man voor jan en alleman lachend de deur uitlopend.
Dan is dit toch veel beter?

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: speculeter op februari 14, 2017, 11:11:57
Vind het....zeker voor cambuur begrippen prima geregeld!
Zie ze nog lopen bij de kaartverkoop van dkv uit een paar jaar geleden.
Snel nog even een uitvaart aangevraagd en met 4 kaartjes de man voor jan en alleman lachend de deur uitlopend.
Dan is dit toch veel beter?
Alleen maar seizoenkaarthouders dat lijkt me inderdaad wel goed
Henk, held, bedankt

Gasgeve

Het is perfect geregeld zelfs. De mensen die vaker naar een uitwedstrijd gaan, hebben niet in de rij gestaan. Hadden geen stress of ze wel een kaart konden krijgen en hadden genoeg tijd om kaarten te halen.

Galdiano

Citaat van: Bernardo op februari 14, 2017, 10:50:06
Dus als je in het uitvak staat, moet je verplicht schreeuwen?

JA!

En nu al helemaal, nu we in de halve finale staan.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

hobbes

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 14, 2017, 11:36:01
Alleen maar seizoenkaarthouders dat lijkt me inderdaad wel goed

Voor een eventuele finale iig voorrang voor dr seizoenkaarthouders. En voor deze wedstrijd is het terecht dat er gekeken wordt naar het aantal bezoeken van uitwedstrijden.

ChantiSCC

Citaat van: Bernardo op februari 14, 2017, 10:50:06
Dus als je in het uitvak staat, moet je verplicht schreeuwen?

Ja tuurlijk!! Anders ga je maar lekker 30 km verderop zitten.  :rodekaart

nannenijpscc

Successupporters?? Deze mensen zijn anders wel in de Jupiler League hun club achterna gegaan. Top geregeld door Cambuur.
Blij dat ik voorrang had, en ook genoeg tijd gehad om kaarten te kunnen kopen :y :y

Montana

Citaat van: Bernardo op februari 14, 2017, 10:50:06
Dus als je in het uitvak staat, moet je verplicht schreeuwen?

:0= JA!!!

Vlampiep

Er zijn supporters die vanaf vanaf de zestiger jaren bij in het stadion komen en in het verleden hebben meegewerkt aan acties voor een nieuwe krachthonk en deur aan deur collectes voor het voortbestaan van de club.
Deze supporters zijn op een leeftijd dat zij geen trek meer hebben om een hele dag in een bus te reizen en  in een uitvak gepropt te worden.
Dus het is wat kort om de bocht om ieder die niet over een uit kaart beschikt als succes supporter weg te zetten.