Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

PePe

'Als je van Ajax wint dan kan je Cambuur ook hebben.'
Die uitspraak heeft Hercules-trainer Ren? van der Kooij de afgelopen weken vaak gehoord.

Ook denkt Van der Kooij dat Cambuur de wedstrijd tegen Hercules veel serieuzer zal benaderen dan dat Ajax het heeft gedaan.
Su ist!!

maikcambuur

Citaat van: PePe op januari 25, 2024, 12:17:21
'Als je van Ajax wint dan kan je Cambuur ook hebben.'
Die uitspraak heeft Hercules-trainer Ren? van der Kooij de afgelopen weken vaak gehoord.

Ook denkt Van der Kooij dat Cambuur de wedstrijd tegen Hercules veel serieuzer zal benaderen dan dat Ajax het heeft gedaan.
Su ist!!

Ben ook wel klaar met die aandacht en praatjes van die lui. Vanavond volle bak en hopen op een ruime overwinning!

Noordcambuur

Citaat van: Bernardo op januari 25, 2024, 11:05:29
Begin nu wel beetje moe te worden van al die media aandacht voor Hercules, elke krant, elke tv programma het gaat er al een maand over, nu weten we het wel.

Mooi moment voor ons om daar een einde aan te maken.
klopt helemaal die media  :_schater. Vanavond winnen en de bekjes weer dicht..

Noordcambuur

Citaat van: maikcambuur op januari 25, 2024, 12:45:13
Ben ook wel klaar met die aandacht en praatjes van die lui. Vanavond volle bak en hopen op een ruime overwinning!
snel op voorsprong komen dan komen ze uit hun holletje  8P

Voorstopper

Citaat van: Bernardo op januari 25, 2024, 11:05:29
Begin nu wel beetje moe te worden van al die media aandacht voor Hercules, elke krant, elke tv programma het gaat er al een maand over, nu weten we het wel.

Mooi moment voor ons om daar een einde aan te maken.
Moet natuurlijk wel een documentaire over gemaakt worden door ESPN  :_schater

sunderland

Wij tegen heel Nederland vanavond

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op januari 25, 2024, 13:29:59
Wij tegen heel Nederland vanavond
op die amsterdammertjes na :y

PePe

Citaat van: Noordcambuur op januari 25, 2024, 12:56:40
klopt helemaal die media  :_schater. Vanavond winnen en de bekjes weer dicht..

Spelers allemaal in de picture! Hoge transfersommen?

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Noordcambuur

Van der Water en Hilali niet bij de selectie? :?

Grijskijkert

Citaat van: Noordcambuur op januari 25, 2024, 19:05:03
Van der Water en Hilali niet bij de selectie? :?
Is in het buitenland ;)
IN HENK WE TRUST!!!

Specuveter

Vd Water zat al niet bij de selectie a lk die tijd
El Hilali is in Itali? op zoek naar een club waar hij tweede seizoenshelft kan voetballen.
In nieuwe seizoen sluit hij weer aan bij Cambuur.

Specuveter

Hele lichte bank trouwens.....

AL

Wat een slappe hap.

drg

Dikke schwalbe..