Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: wiekie1969 op december 23, 2017, 00:03:02
Kansloos juh. Hou toch op. Met 3-0 magst blied wezen.

Vast, maar  wij staan wel voor de derde jaar op rij in de kwart finale en deze wedstrijd levert ook weer onverwachte inkomsten op!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Lore op december 24, 2017, 11:47:31
Vast, maar  wij staan wel voor de derde jaar op rij in de kwart finale en deze wedstrijd levert ook weer onverwachte inkomsten op!
Volgens mij zat er 1 jaar tussen tegen psv (2-0, 2-2 2x ogbeche, 3-2)
Henk, held, bedankt

Bernardo

Klopt, voor de 3de keer in 4 jaar.

Lore

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 24, 2017, 12:04:49
Volgens mij zat er 1 jaar tussen tegen psv (2-0, 2-2 2x ogbeche, 3-2)

Je hebt helemaal gelijk! Had die wedstrijd even geblokkeerd!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Lore op december 24, 2017, 12:44:34
Je hebt helemaal gelijk! Had die wedstrijd even geblokkeerd!
Zat toen in stadion en  tot de 2-2 leek het een wonder... maar die zou pas twee jaar later komen  |:)
Henk, held, bedankt

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 24, 2017, 13:17:42
Zat toen in stadion en  tot de 2-2 leek het een wonder... maar die zou pas twee jaar later komen  |:)

Help me even op weg Kuzzie.... ik zat ooit op Zuid beker Cambuur - PSV inschuiven  a.u.b. dringen achter de hekjes.
maakte Koko 2 - 2 of miste hij enorme kans op 3 - 2....
In ieder geval volgens mij naar of van de uitwedstrijd het legendarische old and wise in de bus
Tsjezus wordt ik oud zeg :X
Eeeh daar was geen Obeche laat maar... Beerenburg begint te werken 8P

Joop

Ik was er ook bij stond vlak achter die goal. Pim Doesburg was toen keeper van PSV. Zuid was toen nog staan. Stond later bovenin. Als Cambuur scoorde iedereen duwen en naar beneden rennen

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op december 24, 2017, 20:21:40
Help me even op weg Kuzzie.... ik zat ooit op Zuid beker Cambuur - PSV inschuiven  a.u.b. dringen achter de hekjes.
maakte Koko 2 - 2 of miste hij enorme kans op 3 - 2....
In ieder geval volgens mij naar of van de uitwedstrijd het legendarische old and wise in de bus
Tsjezus wordt ik oud zeg :X
Eeeh daar was geen Obeche laat maar... Beerenburg begint te werken 8P

Ik heb  het over 2 jaar geleden in Eindhoven.... :_schater :_schater

Maar de berenburg smaakt goed
Henk, held, bedankt

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 24, 2017, 21:53:48
Ik heb  het over 2 jaar geleden in Eindhoven.... :_schater :_schater

Maar de berenburg smaakt goed

Ik snap het.... ja Sonnema he... heerlijk maar wel uitkijken het drinkt makkelijk weg.....
Ik zat bij deze wedstrijd, nee ik stond bij deze wedstrijd op zuid.

https://www.youtube.com/watch?v=4RZWAmxZcic en hier de 2e helft
https://www.youtube.com/watch?v=wK6DVc5Gs-4

wist niet meer van Pim Doesburg en dat vreselijke dweilorkest, wel dat spuuglelijke obf groen, als er toen een forum was geweest
was ik tekeergegaan als wiekie jeje koos en nog meer smaakmakers in 1 !

okkele

ik had dat shirt zelfs,nu wel jammer dat ik ze allemaal ooit heb weggegeven.
prachtig team ook,payne en cantello naast elkaar , bults,groote,schouwenaar,peltzer,hoekstra.
mooi om te zien.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Joop

Je vergeet Hans Erkelens, vaste linksback. En niet te vergeten Oscar Zijlstra. Kwam zo bij LVV Friesland weg. Wat een persoonlijkheid was dat. Fantastische keeper. Heerlijke beelden om te zien. Puur sentiment

sunderland

Skitterend. Mien grote favorieten Carlo en Payne.

Cor

Mooie tijden. Afgeladen zuid, hoeveel man stonden er toen wel niet op zuid? Kom je tegenwoordig niet meer mee weg, maar redde zich allemaal prima.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Cor op december 27, 2017, 12:35:18
Mooie tijden. Afgeladen zuid, hoeveel man stonden er toen wel niet op zuid? Kom je tegenwoordig niet meer mee weg, maar redde zich allemaal prima.

Was het stadion toen niet met zo'n 14 aan 15000 uitverkocht.
Henk, held, bedankt

okkele

nee,je kwam wel een heel end met 2 noodtribunes naast de kleine hoofdtribune die we toen hadden.
in gewone situaties was "west" een veel te klein dingetje.
aan de ene kant zat loopruimte en aan de andere kant de leeuwarden-kantine voor mn frikandelletje in de rust.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.