Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

hobbes

En ook Groningen zit er niet meer in

PePe

Het kan snel veranderen: Cambuur de trots van het noorden!! |:)

Yellow Army

Citaat van: PePe op oktober 25, 2017, 22:54:40
Het kan snel veranderen: Cambuur de trots van het noorden!! |:)

Altijd al geweest pik
Area 58

denistel

Citaat van: hobbes op oktober 25, 2017, 21:41:27
En ook Groningen zit er niet meer in

dkv en grun zitte behoorlijk in zwaar weer hoor.

Geelblauwstiens

Citaat van: PePe op oktober 25, 2017, 22:54:40
Het kan snel veranderen: Cambuur de trots van het noorden!! |:)

Huh? Nooit anders geweten! Wat is er veranderd dan?;)

ChantiSCC

Citaat van: denistel op oktober 26, 2017, 12:06:16
dkv en grun zitte behoorlijk in zwaar weer hoor.

en wij ook!

Vlampiep

Citaat van: ChantiSCC op oktober 26, 2017, 14:10:42
en wij ook!
Wij zitten in de volgende bekerronde en de finaciele druk is bij ons een stuk lager dan bij die andere twee.

denistel


Noordcambuur

Citaat van: Vlampiep op oktober 26, 2017, 16:29:07
Wij zitten in de volgende bekerronde en de finaciele druk is bij ons een stuk lager dan bij die andere twee.
deze ronde moeten we met de tegenstander intree inkomsten verdelen.

Noordcambuur

Citaat van: denistel op oktober 26, 2017, 17:48:22
nou denk daar nog wel wat meer he.
nou dat valt wel mee hoor dkv eb grun verkopen veel spelers en leverd hun heel veel miljoenen op.En dat hebben wij weer niet.

Gasgeve

Citaat van: Noordcambuur op oktober 26, 2017, 19:19:18
nou dat valt wel mee hoor dkv eb grun verkopen veel spelers en leverd hun heel veel miljoenen op.En dat hebben wij weer niet.
De kosten van DKV en Grun zijn ook nogal wat hoger.

Gasgeve

Over een kwartiertje gaan we loten  :ams

Collingwood

Cambuur - GVVV.

Mooi man! Grote kans dat we weer de kwartfinale gaan halen dus.
Kalmte alleen kan u redden.

zeewolde

Lekkere loting!!!!!

EdsjeSCC

Hopppaaaa kwartfinale alweer