Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Omdat ik dichter bij Veenendaal woon dan Leeuwarden?  :_schater :_schater


Beste supporter,
Wij hebben van de verkoopadministratie van Cambuur vernomen dat u kaartjes bij Cambuur heeft aangeschaft voor ons bekerduel op dinsdag 19 december. Vooropgesteld: wij willen u langs deze weg geen enkel verwijt maken dat u kaarten bij de bezoekende club uit Leeuwarden heeft besteld. U heeft slim gebruikgemaakt van de vrije verkoop van Cambuur.

Wij stellen het echter bijzonder op prijs als alle G.V.V.V.-supporters zich in dezelfde vakken bevinden, en niet verdeeld over het Cambuur-Stadion. Wat is er nou leuker om samen met je clubgenoten G.V.V.V. naar een nieuwe stunt in het landelijke bekertoernooi te steunen? Om die reden doen we u een kosteloos en een met Cambuur afgestemd aanbod.

G.V.V.V. biedt u de mogelijkheid om uw zitplaats in het Cambuur-stadion gratis om te ruilen voor een zitplaats in het familievak dat bestemd is voor G.V.V.V. (vak 22). Ook met deze kaart in ons familievak mag u op eigen gelegenheid naar Leeuwarden afreizen en uw tijd geheel vrij indelen. Zo zit u wel met alle G.V.V.V.'ers in hetzelfde vak.

Wilt u gebruik maken van dit aanbod? Morgen kunt u van 19.30 uur tot 20.30 uur uw kaart al omruilen in het clubhuis. Bent u morgenavond bezet? Maak dan een afspraak via beker@gvvv.nl.

Informatie over de toegang tot het Cambuur-stadion volgt op een later moment.
Henk, held, bedankt

Delfzijl/Cambuur

He he zit jij eindelijk op een plek waar je hoort als je uit Apeldoorn komt.... in het uitvak :_schater
Gelukkig ligt Delfzijl de andere kant op  :D

Casuals-lwd

Wel grappig dat ze het hebben over het creeëren van een eenheid terwijl gesuggereerd word om in Vak 22 te zitten wat toch wel ver weg ligt van het uitvak met de andere 300 GVVV supporters.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Casuals-lwd op december 05, 2017, 22:06:38
Wel grappig dat ze het hebben over het creeëren van een eenheid terwijl gesuggereerd word om in Vak 22 te zitten wat toch wel ver weg ligt van het uitvak met de andere 300 GVVV supporters.

Hum, dan gaan ze waarschijnlijk 16 en 17 én 22 gebruiken.
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op december 05, 2017, 22:05:05
He he zit jij eindelijk op een plek waar je hoort als je uit Apeldoorn komt.... in het uitvak :_schater

Klopt de meeste uitvakken zijn dichterbij voor mij dan Leeuwarden  :y
Henk, held, bedankt

Yellow Army

Maarre clubs kunnen bij de verkoopadministratie woonplaats- en contactgegevens opvragen tegenwoordig??
Area 58

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Yellow Army op december 05, 2017, 22:41:40
Maarre clubs kunnen bij de verkoopadministratie woonplaats- en contactgegevens opvragen tegenwoordig??
Wel vreemd inderdaad, vooral omdat ik mijn plaats van mijn sk heb gekocht. En ze dus wisten dat ik niet een GVVV-hooligan was.
Henk, held, bedankt

Dokkumer

Citaat van: Yellow Army op december 05, 2017, 22:41:40
Maarre clubs kunnen bij de verkoopadministratie woonplaats- en contactgegevens opvragen tegenwoordig??

Ik ben benieuwd hoe dit zit in verband met de privacy wetgeving.. Iemand hier juridisch wat onderlegd?

Wordt er bij het aanvragen van een sk expliciet aangegeven dat je gegevens gedeeld mogen worden met derde partijen? Of geef je daar op andere wijze toestemming voor?

denistel

hij is sk houder van cambuur dus waarom zou hij dan bij de gvvv supporters moeten zitten
dikke fout van cambuur toch.

Yellow Army

Citaat van: denistel op december 06, 2017, 13:14:19
hij is sk houder van cambuur dus waarom zou hij dan bij de gvvv supporters moeten zitten
dikke fout van cambuur toch.

Erg knullig idd, maar het gaat me meer om het feit dat je persoonsgegevens als sk houder zomaar opvraagbaar zijn.
Area 58

Lore

Citaat van: denistel op december 06, 2017, 13:14:19
hij is sk houder van cambuur dus waarom zou hij dan bij de gvvv supporters moeten zitten
dikke fout van cambuur toch.

Fout.....fout.........Fouten in de kaartverkoop bij Cambuur zou ik meer traditie willen noemen!  :proost

denistel

Citaat van: Lore op december 06, 2017, 17:24:27
Fout.....fout.........Fouten in de kaartverkoop bij Cambuur zou ik meer traditie willen noemen!  :proost

haha nou is de laatste jaren weinig mis mee althans bij mij. maar is toch raar
dat hij zo,n verzoek krijgt omdat ze bij de kaartverkoop kunnen zien dat hij]
een sk heeft.

Delfzijl/Cambuur

Niet te druk om maken ,,,,die Kuzman sjoemelt overal mee kijk maar naar de stand van de pool  :devil

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op december 06, 2017, 19:45:19
Niet te druk om maken ,,,,die Kuzman sjoemelt overal mee kijk maar naar de stand van de pool  :devil

Vorig seizoen  inderdaad, dit jaar lukt het sjoemelen maar niet
Henk, held, bedankt

Huzumer

Die Kuzman is gewoon fan van GVVV; het werd tijd dat'ie is ontmaskerd!  :zweep