Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

666

Citaat van: Bernardo op januari 12, 2017, 14:11:25
@SCCambuurLwd: Update kaartverkoop #UTRCAM: de Twaalfde Man zal massaal aanwezig zijn in Utrecht, al 400 supporters gaan mee!

Skitterend aantal al, maar er moet nog meer bij. Kom op mensen halen die kaarten. Ik hef er al sin in  |:).
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Casuals-lwd

Klasse hoor zoveel man ondanks het tijdstip, mag ook wel eens gezegd worden.

Yellow Army

Area 58

Viper

Dit gaat lekker. 600 moet ook wel lukken.

Casuals-lwd

Citaat van: Viper op januari 12, 2017, 18:10:07
Dit gaat lekker. 600 moet ook wel lukken.
Misschien wel de 700

oldehove

Iemand die weet op welk aantal we nu zitten?
ut komt su as het komt

DayDreamer

Na vrijdag zullen de meesten wel even 2 keer nadenken voordat ze een kaart halen.

Viper

CiteerOok de Twaalfde Man van SC Cambuur zal massaal aanwezig zijn, want momenteel staat de teller al op 500 supporters die mee zullen reizen!

|:)

666

Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

GerardFraneker


+ 8 ik zal vandaag maar even kaartje halen! Busje  :proost

ChantiSCC


Yellow Army

Auto 98 vanmiddag om 12u
Area 58

666

Hebben we vandaag ook een update? Kom op mensen, kaarten halen  |:)
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Bernardo


666

Nog 10 auto's las ik en daarna moeten mensen plaatsen zoeken in de al geregistreerde auto's. Nog 20 personen voor de bussen.

700 zal wel net niet lukken, maar toch nu al dik tevreden  |:)
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander