Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

papier

Die van mij is gewoon een Cambuur supporter hoor, geen zorgen.

Vlampiep

Citaat van: Chielvak19 op december 08, 2019, 13:25:30
Heb er geen moeite mee dat er enkele verspreid zitten, als ze zich maar kunnen gedragen en aanpassen. Als het maar niet het halve stadion is
In de halve finale tegen AZ zat ik ook tussen de AZ-ers en ik moet zeggen dat dit absoluut geen probleem heeft gegeven. Toen Cambuur scoorde veerde de halve hoofdtribune op en dat gaf ook geen problemen. Ik vond deze avond een voorbeeld hoe we als voetbal liefhebbers en supporters toch tussen elkaar kunnen zitten. En ook een mooie herinnering hoe het overvolle uitvak al een dik uur voor de wedstrijd een gezang produceerde wat ver buiten het stadion te horen was. |:)

sunderland

Citaat van: Vlampiep op december 09, 2019, 07:49:44
In de halve finale tegen AZ zat ik ook tussen de AZ-ers en ik moet zeggen dat dit absoluut geen probleem heeft gegeven. Toen Cambuur scoorde veerde de halve hoofdtribune op en dat gaf ook geen problemen. Ik vond deze avond een voorbeeld hoe we als voetbal liefhebbers en supporters toch tussen elkaar kunnen zitten. En ook een mooie herinnering hoe het overvolle uitvak al een dik uur voor de wedstrijd een gezang produceerde wat ver buiten het stadion te horen was. |:)
mooi verhaal. Wat was de uitslag?

speculeter

Az supporters zijn geen Feijenoord supporters.

Chielvak19

Citaat van: speculeter op december 09, 2019, 09:41:39
Az supporters zijn geen Feijenoord supporters.

Klopt, mee eens. Als ik mocht kiezen had ik liever enkele AZ supporters in onze vakken dan Feyenoorders
Als je niet denkt te winnen moet je het schriftelijk afdoen

denistel


oostside

Ik heb ook 1 extra kaart gekocht is voor een cambuur gloryhunter supporter :)

Vlampiep

Citaat van: sunderland op december 09, 2019, 07:53:48
mooi verhaal. Wat was de uitslag?
Heeft niks met een uitslag te maken, maar alles hoe je als normaal functionerend en denkende supporter naar een wedstrijd gaat.
Het is nog niet zo lang geleden dat ouders en kinderen van Feijenoord aanhang van onze hoofdtribune moesten vluchten omdat een stel primaten van onze club hun te lijf wilden gaan.



sunderland

Bij az kan dat. Denk jij dat je dat bij Feyenoord kunt doen? Ging mij meer omdat het 0-0 werd. Verder vind ik het prima

Vlampiep

Citaat van: sunderland op december 09, 2019, 13:42:24
Bij az kan dat. Denk jij dat je dat bij Feyenoord kunt doen? Ging mij meer omdat het 0-0 werd. Verder vind ik het prima
Nee, bij Feijenoord ben je kansloos tussen die "havensjouwers".
Daar zit wekelijks geheel Bleidorp op de tribunes.??

Inferno-058

Citaat van: Vlampiep op december 09, 2019, 13:16:45
Heeft niks met een uitslag te maken, maar alles hoe je als normaal functionerend en denkende supporter naar een wedstrijd gaat.
Het is nog niet zo lang geleden dat ouders en kinderen van Feijenoord aanhang van onze hoofdtribune moesten vluchten omdat een stel primaten van onze club hun te lijf wilden gaan.
En dat is dus het verhaal aan de ene kant.
Anderzijds is juichen in het thuisvak voor een uitploeg provoceren, iets waar Rotterdammers bekend om staan, en is het nog maar de vraag of het echt alleen maar ouders en kinderen waren die aangevallen werden. Deze 'ouders' hadden uiteindelijk beter moeten weten.

carlo de leeuw

Eens.....sowieso een ergernis al die lui die net doen of ze het voetbal uitgevonden hebben omdat ze toevallig supporter van een "grote" club zijn en dan een beetje lacherig doen over " kleinere" clubjes....bah!

Geelblauwstiens

Citaat van: Inferno-058 op december 09, 2019, 16:35:57
En dat is dus het verhaal aan de ene kant.
Anderzijds is juichen in het thuisvak voor een uitploeg provoceren, iets waar Rotterdammers bekend om staan, en is het nog maar de vraag of het echt alleen maar ouders en kinderen waren die aangevallen werden. Deze 'ouders' hadden uiteindelijk beter moeten weten.

Ach deden wij toch ook bij dkv. Meesten vinden t niet zo erg. Paar doorgesnoven dkv-ers waren niet te houden.
Dat Rotterdammers daar nou bekend om staan...
Ik ben ook onvoorstelbaar trots op mien klup
Daar juichen we voor. Waar we ook zitten.

Lore

Citaat van: carlo de leeuw op december 09, 2019, 17:18:16
Eens.....sowieso een ergernis al die lui die net doen of ze het voetbal uitgevonden hebben omdat ze toevallig supporter van een "grote" club zijn en dan een beetje lacherig doen over " kleinere" clubjes....bah!

Precies. Ach, wij zijn zo trouw. Wij zijn al 13 jaar geen kampioen geworden.

De meerderheid van de clubs is nog nooit kampioen geworden.

NRG

Citaat van: Vlampiep op december 09, 2019, 14:32:31
Nee, bij Feijenoord ben je kansloos tussen die "havensjouwers".
Daar zit wekelijks geheel Bleidorp op de tribunes.??


Valt reuze mee hoor.  Vorige week naar Feyenoord-Rangers geweest. Veel Schotten in ons vak. Niks aan de hand.