Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

666

Ik ben mooi Tottenham Arsenal aan het kijken, baal nog steeds van die penals
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Tanjajeah

#1696
Ik kan niet naar de bekerfinale kijken. Nog steeds pijnlijk dat met een heel klein beetje meer geluk en koelbloedigheid (bij de strafschoppen) Cambuur in die finale had gestaan. Hoop wel dat Vitesse 'm wint. Het liefst heel onterecht.

Zuid1991

Karma Tim Krul  |:)

sunderland

Lul het 1 goede wedst keept

Casuals-lwd

Was een finale van niks, gunde het ze beide niet.

JurjenS7

Kan vd Belt die v Wolfswinkel niet ff binnen hengelen bij promotie   :proost

Drumfather SCC

Heerlijk die tranen bij Weghorst en hun publiek  :D
Genoten van die fout van Krul  :_schater

speculeter

Gerechtigheid

Zuid1991

Dat we er zo dichtbij waren zullen we nooit vergeten, maar de pleister voor Barto en voor de twaalfde man is toch wel de blunder van Krul na zijn arrogantie tegen ons. En de kop van Weghorst vandaag,  janken as een kien, en tegen ons alles en iedereen schoppen met arrogantie.
Ja....tis toch wel een pleistertje... |:)
En nu naar de play off in een heksenketel  |:)

Marc S

Tja we kunnen over het type supporter bij Vitesse vinden wat we willen, maar voor de trouwe Vitesse supporter die nog nooit hun club een prijs hebben zien winnen.. daarom gunde ik het hen wel.

denistel

we kenne er wel zwaar over lullen maar wat hevve we er aan promotie vind ik tig
keer belangrijker

Zuid1991

Citaat van: denistel op april 30, 2017, 20:57:52
we kenne er wel zwaar over lullen maar wat hevve we er aan promotie vind ik tig
keer belangrijker
Promotie is veel belangrijker idd....
Maar daarom mogen we de deceptie van Krul en co wel prachtig vinden toch

sunderland

Citaat van: JurjenS7 op april 30, 2017, 20:05:33
Kan vd Belt die v Wolfswinkel niet ff binnen hengelen bij promotie   :proost
ja denk het wel . Wolfswinkel verdient meer dan 11 basis spelers van ons.

denistel

Citaat van: Zuid1991 op april 30, 2017, 21:00:57
Promotie is veel belangrijker idd....
Maar daarom mogen we de deceptie van Krul en co wel prachtig vinden toch

dat mag maar ik heb er niks meer of minder door.

Collingwood

Eerste ronde in deze jaargang: Uit tegen Helmond.
Kalmte alleen kan u redden.