Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

Oh kan hem wel kopen en dan staat op kaartje vrije zit.

En in de mail zetten ze: Dringend verzoek om plaats te nemen op de stoel die u toegewezen heeft  gekregen voor deze wedstrijd.

Waarom zetten ze dan niet gewoon het stoelnummer op het kaartje? :_schater

Vlampiep

Citaat van: Bernardo op oktober 19, 2023, 14:01:23
Wat een onzin dat je je eigen stoel niet kan kopen... :X
Krijg wel steeds meer de indruk dat het clubbestuur verder af komt te staan van het gevoel van hun supporters, maar in dit geval zal het ook wel te maken hebben met de administratieve rompslomp bij het kopen van je eigen stoeltje voor bekerwedstrijden.

Bernardo

Citaat van: Vlampiep op oktober 19, 2023, 15:05:57
Krijg wel steeds meer de indruk dat het clubbestuur verder af komt te staan van het gevoel van hun supporters, maar in dit geval zal het ook wel te maken hebben met de administratieve rompslomp bij het kopen van je eigen stoeltje voor bekerwedstrijden.

Welke rompslomp? Alles gaat via een online ticket systeem..

James

Citaat van: Vlampiep op oktober 19, 2023, 15:05:57
Krijg wel steeds meer de indruk dat het clubbestuur verder af komt te staan van het gevoel van hun supporters, maar in dit geval zal het ook wel te maken hebben met de administratieve rompslomp bij het kopen van je eigen stoeltje voor bekerwedstrijden.

Wat voor gevoel hebben de supporters dan bij het niet kunnen kopen van hun eigen stoeltje? Waarmee komt het bestuur hierdoor steeds verder af te staan van haar supporters?

Vlampiep

Citaat van: Bernardo op oktober 19, 2023, 15:17:35
Welke rompslomp? Alles gaat via een online ticket systeem..
Dat is mij ook wel bekend, maar dat zou inhouden dat er maar zo'n 3000 losse kaarten in de verkoop kunnen en als een sk houder niet kom dit stoeltje onbezet blijft, met gevolg minder inkomsten. Tenminste dat is mij  redenering hierin.

Bernardo

Citaat van: Vlampiep op oktober 19, 2023, 16:12:39
Dat is mij ook wel bekend, maar dat zou inhouden dat er maar zo'n 3000 losse kaarten in de verkoop kunnen en als een sk houder niet kom dit stoeltje onbezet blijft, met gevolg minder inkomsten. Tenminste dat is mij  redenering hierin.

Geef je seizoenkaarthouders toch 3/4 dagen de tijd om kaarten te halen, heb je daarna nog anderhalve week voor vrije verkoop. Maar goed, Cambuur doet dit wel vaker, en blijf het dom vinden. Zal ook wel nooit veranderen

Poetser

Citaat van: James op oktober 19, 2023, 16:06:32
Wat voor gevoel hebben de supporters dan bij het niet kunnen kopen van hun eigen stoeltje? Waarmee komt het bestuur hierdoor steeds verder af te staan van haar supporters?

Inderdaad ja. Gelul in de ruimte weer dit

Vlampiep

Citaat van: James op oktober 19, 2023, 16:06:32
Wat voor gevoel hebben de supporters dan bij het niet kunnen kopen van hun eigen stoeltje? Waarmee komt het bestuur hierdoor steeds verder af te staan van haar supporters?
In de loop der jaren  krijg je een een soort van commitment met de supporters om je heen. Dit zal uiteraard niet voor iedereen het geval zijn, maar als ik het forum het afgelopen seizoen na lees, kan ik opmaken dat dit idee soms niet alleen bij mij aanwezig is.

Vlampiep

Citaat van: Poetser op oktober 19, 2023, 16:21:04
Inderdaad ja. Gelul in de ruimte weer dit
Miskien wel, mar hierin bist stou geen maatstaf.
Su ut oek kenne dat ut feskil oek legge ken in hoe sommigen in de maatskappij stane?

Noordcambuur

Maandag speelt MVV de uitwedstrijd tegen Jong Utrecht en donderdag tegen Cambuur Leeuwarden om 18:45.

Phoeeee ook nog een lange reis?. 8P

Noordcambuur

Ik hoop op 5000 man op tribunes  |:)

Noordcambuur

Vanavond 1-1 gespeeld uit tegen jong Utrecht.
Is er nog wel wat belangstelling voor deze wedstrijd  :?

PePe

Citaat van: Noordcambuur op oktober 29, 2023, 17:50:19
Maandag speelt MVV de uitwedstrijd tegen Jong Utrecht en donderdag tegen Cambuur Leeuwarden om 18:45.

Phoeeee ook nog een lange reis?. 8P

Se kinne beter deur riede naar Liwwadden.

Inferno-058

Citaat van: Noordcambuur op oktober 29, 2023, 17:50:53
Ik hoop op 5000 man op tribunes  |:)
Vrijdag 2000+ kaarten verkocht

Noordcambuur

Citaat van: Inferno-058 op oktober 31, 2023, 06:56:32
Vrijdag 2000+ kaarten verkocht
dat is nog niet veel?.