Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

AL


Treb

Citaat van: AL op maart 02, 2017, 19:40:01
Blackson ;( ;(

Speelt weken niet of nauwelijks en in één van de belangrijkste wedstrijden uit de clubgeschiedenis in de basis..

Bernardo

Citaat van: Treb op maart 02, 2017, 19:48:55
Speelt weken niet of nauwelijks en in één van de belangrijkste wedstrijden uit de clubgeschiedenis in de basis..

Zelfde geldt ook voor Houtkoop. Blackson deed het toen tegen Ajax goed, laten we daar maar weer op hopen

hobbes

Weghorst begint op de bank, Fred Vrijdag in de spits

Bankzitter

AZ speelt een klassieke 4-3-3. Gokken waarschijnlijk vol op de aanval. Hopelijk kunnen v Deelen en Blackson diep blijven spelen en helpt het extra mannetje centraal.

Bernardo

Dan klaagt men wel eens bij ons dat ons middenveld geen creativiteit en diepgang heeft. Nou dat middenveld van AZ heeft helemaal niks.

scc-aaron

 :0= Come on Boys!!!  |:)

okkele

Nog 5 minuten.


|:) |:) |:)
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

denistel

Citaat van: Treb op maart 02, 2017, 19:48:55
Speelt weken niet of nauwelijks en in één van de belangrijkste wedstrijden uit de clubgeschiedenis in de basis..

ik vind het gewoon heel raar maar zal wel aan mij liggen.

Treb

Tot nu toe zijn we veel teveel onder de indruk..

hobbes

Citaat van: Treb op maart 02, 2017, 20:55:32
Tot nu toe zijn we veel teveel onder de indruk..

Of te voorzichtig

LWD vak 7

komen er al een paar x goed door

PePe

Blackson de zwakste schakel, Sipke doe er wat aan, voordat het te laat is!!

Treb

Oh jongens.. dit is gewoon 50/50 hoor

LWD vak 7

ze geven weinig weg hoor