Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Specuveter

Doke en Gullit op de backs.
Waarom geen Tol??

sunderland

Citaat van: Specuveter op oktober 27, 2021, 18:18:34
Doke en Gullit op de backs.
Waarom geen Tol??
om Gullit zijn eerste minuten te geven en omdat ze die dus als back zien

sunderland

Normaal gesproken zal Tol ook 45 min spelen

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op oktober 27, 2021, 18:46:50
om Gullit zijn eerste minuten te geven en omdat ze die dus als back zien
Sambissa speelt op de buiten dus is de keuze voor Gullit op de back logisch maar is voor het centrum gehaald daar is niets aan veranderd!
IN HENK WE TRUST!!!

Noordcambuur

Morgen zo snel mogelijk op voorsprong komen en dan de eerste helft met een doelpuntje als 3 de rust in gaan en dan door wisselen.

Collingwood

Citaat van: Specuveter op oktober 27, 2021, 18:18:34
Doke en Gullit op de backs.
Waarom geen Tol??

Tol is lichtgeblesseerd, wel op de bank. Hoop ook dat hij snel een kans in de basis krijgt.
Kalmte alleen kan u redden.

papier

Citaat van: Lore op oktober 27, 2021, 17:37:31
Wel echt leuk om Uldriks, Gullit en Krastev te zien. Daar ga ik morgen even extra voor zitten. Wie zijn de backs dan morgen?

Schmidt en Gullit

denistel

Citaat van: Lore op oktober 27, 2021, 17:37:31
Wel echt leuk om Uldriks, Gullit en Krastev te zien. Daar ga ik morgen even extra voor zitten. Wie zijn de backs dan morgen?

denk dat Krastev mooie dingen gaat laten zien

sunderland

Dat heb ik nog niet kunnen ontdekken. Mrgn zal lastig zat worden

sunderland

Als je nu ook weer de uitslagen ziet zullen wij het ook niet makkelijk krijgen

Specuveter

Schei uit man.
Derde klasse.
Dit weekend met 9-0 verloren.

Yellow Army

Citaat van: denistel op oktober 27, 2021, 21:43:04
denk dat Krastev mooie dingen gaat laten zien

Ik ben erg benieuwd naar hem. Aan alles kun je zien dat hij wel kan ballen.
Area 58

Mulattieri

Citaat van: Collingwood op oktober 27, 2021, 19:14:21
Tol is lichtgeblesseerd, wel op de bank. Hoop ook dat hij snel een kans in de basis krijgt.

Tol is niet geblesseerd. Heeft een oppervlakkige wond op zijn scheenbeen onder zijn sok (ja dat doet pijn) maar kan prima spelen. Leden van de Technische staf pleiten al weken voor Marco in de basis maar De Jong wenst per de vast te houden aan ?zijn basis?, ?vastigheden? en andere in mijn ogen halve excuses om de discussie maar uit de weg te gaan. Heel apart. Tendens hier op het forum is toch ook wel duidelijk bemerk ik.

SCC

Citaat van: sunderland op oktober 27, 2021, 18:47:26
Normaal gesproken zal Tol ook 45 min spelen

Ik had Tol wel eens naast Schouten willen zien.
En Doke is wel een zekerheidje, dus daar had ik graag vd Meer gezien.

SCC

Citaat van: Mulattieri op oktober 28, 2021, 05:58:52
Tol is niet geblesseerd. Heeft een oppervlakkige wond op zijn scheenbeen onder zijn sok (ja dat doet pijn) maar kan prima spelen. Leden van de Technische staf pleiten al weken voor Marco in de basis maar De Jong wenst per de vast te houden aan ?zijn basis?, ?vastigheden? en andere in mijn ogen halve excuses om de discussie maar uit de weg te gaan. Heel apart. Tendens hier op het forum is toch ook wel duidelijk bemerk ik.

Ik neem het direct voor je aan hoor, dus ik bedoel het volgende niet verkeerd > het is wel zorgelijk dat (wie dan ook dit hoort) naar buiten komt dat de technische staf pleit voor Tol itt Henk. Zoiets moet binnenkamers blijven.