Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

HansKazan

Citaat van: wiekie1969 op januari 25, 2024, 20:21:48
Waarom speelt Smand niet. Van Mullem ken he-le-maal niks

Smand ook niet. Dus zou Van Mullem er uit halen en dan niemand erin.

papier

Citaat van: HansKazan op januari 25, 2024, 20:21:27
Wat is die Smit toch verschrikkelijk overschat.

Moet in de 16 aan de bal komen

Harry L.

Weer hetzelfde liedje als altijd. Geen beweging zonder bal, geen strijd, passie en een hele matige ploeg.
Wordt gewoon een seizoen rond plek 10 idd.

wiekie1969


Stiens

We missen een back als Sylla of Bangura die er eens overheen dendert in de combinatie.

Destroyer

Wat de uitslag ook wordt, laten we maar eens lekker door selecteren einde seizoen. Ben je gewaarschuwd loop je zo te voetballen b :?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Stiens op januari 25, 2024, 20:32:13
We missen een back als Sylla of Bangura die er eens overheen dendert in de combinatie.

Absoluut, Poll is het ook niet
** Poolwinner 18/19 - 21/22

drg

Scheids heeft ook een tototje staan volgens mij, wanneer fluit die eens in voordeel van Cambuur?!

Trek godverdomme eens geel, man man man

papier

Citaat van: Destroyer op januari 25, 2024, 20:33:33
Absoluut, Poll is het ook niet

Speelt ook zonder vertrouwen natuurlijk

papier

Citaat van: drg op januari 25, 2024, 20:34:15
Scheids heeft ook een tototje staan volgens mij, wanneer fluit die eens in voordeel van Cambuur?!

Bizar dat hij niet floot voor die overtreding op Smit maar wel geel voor Van Kaam bij die penalty

Harry L.

Citaat van: Destroyer op januari 25, 2024, 20:33:07
Wat de uitslag ook wordt, laten we maar eens lekker door selecteren einde seizoen. Ben je gewaarschuwd loop je zo te voetballen b :?

Helemaal eens, ik zou helemaal niemand houden. Hebben allemaal bewezen niet goed genoeg te zijn om voor de bovenste plekken te strijden in de JL. zelden zo?n inspiratieloos elftal gezien. Elke linie is gewoon ver onder de maat.

Stiens

Uldrikis wint wel een hoop duels, dan die ballen er maar in pompen zou ik zeggen.

drg

Jezus kristus en dat is wel meteen geel weer hoor..  :R

Inferno-058

We hebben een overschat elftal, we mogen blij zijn als we play offs halen

Bernardo

V. Kaam, wat een ergernis!!