Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

D.H.Skolten

KOM OP CAMBUUR,VREET ZE OP !!!!!


Collingwood

Van zowel Robertha als Schils geweldig gedaan!
Kalmte alleen kan u redden.

punkman


Stiens

Prachtig vastgehouden door Robertha en wat een overzicht..  :thumbsup _O_

AL

Robertha is in de zomer weg.
Wat een spits zeg!!!

mugel

Citaat van: AL op januari 30, 2018, 21:20:44
Robertha is in de zomer weg.
Wat een spits zeg!!!

Dan mutte ze er flink voor betalen. Nu al contract tot 2019 met een optie. Ik zeg optie lichten en verlengen!

sunderland


Collingwood

Ik vind ons eigenlijk maar matig in balbezit, en toch staan we voor. Het kan vreemd genoeg alleen nog maar beter gaan. Die Assaidi is trouwens wel echt een geweldige speler zeg.
Kalmte alleen kan u redden.

AL

1e 15 minuten prima!
Daarna erg slordig en met geluk een goed keeperswerk Cummins(uitstekende keeper) overeind.
Doelpunt is pure klasse van Robertha.
19 jaar jongens!!!

Vd Laan heeft het erg moeilijk.

Yellow Army

Vd Laan zit er nu al doorheen lijkt het
Area 58

Bankzitter

Ik vind ze toch wel aardig goed spelen, gezien het zwakke spel in veel competitie wedstrijden.

PePe

Schijtbakkenvoetbal van Twente!!  :_schater :_schater :_schater :_schater

Vlampiep

Citaat van: mugel op januari 30, 2018, 21:28:07
Dan mutte ze er flink voor betalen. Nu al contract tot 2019 met een optie. Ik zeg optie lichten en verlengen!
Direct het contract openbreken en een verbeterd contract tot 2021 aanbieden.
Deze jongen is anders aan het eind van de competitie weggekocht.
En als ze hem weg willen kopen, kan er grof geld worden gevraagd.
Een briljantje wat zich zo maar weer openbaart.

Kuzmanovic-Apeldoorn

De terreinknechten hebben alleen de helft waar twente straks aanvalt opgeknapt. Hopen dat we straks door een polletje winnen
Henk, held, bedankt