Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Breij had een mindere avond maar geeft wel 100%. Tol, zwak begin, goed hersteld.

Maar vMullem, El Hilali en Poll zijn wel dure missers.We leunen op 6/7 spelers en dat is voor de competitie veel te karig.

Maar ook:
tegen een andere tegenstander had het gegaan over het droomdebuut van Nartey. Over de 17-jarig Wiebe Kooistra die het vuur terugbracht.
We staan op het laatst gewoon met 6 zelf opgeleide spelers in het veld.

Noordcambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op januari 26, 2024, 00:05:17
Half&half-scarfs zijn echt verschrikkelijk.

En z?ker als je dan van die toeristen hebt die met zo'n ding lopen van 2 rivalen.
zie je al lopen met scarfs dkv en Cambuur  8P

Noordcambuur

Citaat van: Leeuwarder94 op januari 26, 2024, 00:57:12
Blij met de overwinning, maar wat zakken sommige spelers hier ver weg vanavond. Cambuur vitesse op 7 februari. Zal de vrijdag thuiswedstrijd tegen vvv wel weer naar de maandag gaan.
of op zondag?

YellowBlue

Citaat van: Noordcambuur op januari 26, 2024, 08:41:19
of op zondag?
latern we dat hopen, maar volgens mij is de maandag de vaste dag als er wat geschoven moet worden in de KKD...

SCC

Wil het toch even opnemen voor vd Veen.
Heb die jongen gezien bij Jong Cambuur en dan is hij echt een fijne speler.
Snel en continue op zoek naar de actie.
Hij ging gisteren niet 1x buitenom, terwijl ik juist bij de Jong wedstrijden het mooi vond om te zien dat hij juist w?l de acties buitenom maakt.

Laten we hem niet te snel bekritiseren. Gisteravond was het niet goed, dat zal hij zelf ook vinden en daar van balen.

oost

Wat een achtbaan van emoties gisteren 8P.
Maar een aantal dingen is wel heel erg duidelijk geworden. De jong en van Kaam op het 1 middenveld kan alleen als er NIET gestreden hoeft te worden. Onze Polletje kan zelf tegen de amateur niet mee :rodekaart.
Hopelijk is de nieuw aangetrokken buitenspeler een voltreffer (ik ken hem niet). Onze achterhoede is echt om te janken elke lange bal is levensgevaarlijk. Met deze selectie heb je niks in de eredivisie te zoeken.
In de zomer maar snel afscheid nemen van een paar duur betaalde krachten. Waaronder Kaam Tol en Bergsma. Van mullem ook maar lekker in Rotterdam laten. Hopelijk dat er in de zomer een kuiten bijter bij komt want deze prima donna's heb je niks aan in de kkd en de PO. Maar goed we staan in de kwart finale en dat is natuurlijk dikke prima.
Ik heb het idee dat Henk echt nu het maximale uit de selectie haalt en dat is niet heel veel.

papier

Citaat van: SCC op januari 26, 2024, 09:10:47
Wil het toch even opnemen voor vd Veen.
Heb die jongen gezien bij Jong Cambuur en dan is hij echt een fijne speler.
Snel en continue op zoek naar de actie.
Hij ging gisteren niet 1x buitenom, terwijl ik juist bij de Jong wedstrijden het mooi vond om te zien dat hij juist w?l de acties buitenom maakt.

Laten we hem niet te snel bekritiseren. Gisteravond was het niet goed, dat zal hij zelf ook vinden en daar van balen.

De thuiswedstrijd waarin hij inviel liet hij hier en daar wel zien dat hij snelheid heeft en buitenom ging. Gisteren viel me ook op dat hij continue naar binnenliep eigenlijk. Op zich ook wel te begrijpen want er stonden vaak twee man (zowel links als rechts) van Hercules om de buitens op te vangen en aan beide zijden zag je dat de backs er niet overheen kwamen. Ik had gehoopt dat hij net zo energiek zou invallen als Kooistra maar dat zat er nog niet in, misschien ook deels omdat Hercules conditioneel het nog wel aankon op dat moment.

Hoort er ook bij, komt er wel.

Bankzitter

Ik had dan wel weer idee dat Kooistra wel extra getergd was omdat die niet als eerste inviel (en sowieso weinig minuten meer krijgt).
Die liet zich wel even gelden ,zeg. En een goede invaller moet ook een wedstrijd kunnen laten kantelen... dat lukte hem ook.
Voor mij weer een teken dat het een toppertje in wording is.

Specuveter

Wat een kritiek hier..
Jongens we zijn gewoon beter als Ajax |:)

Inferno-058

Op karakter en strijd gewonnen, niet verwacht. Die jonge jongens die erin kwamen waren echt goed. Voor de rest snel vergeten deze avond. In de zomer is er een flinke schoonmaak nodig.

Bankzitter

O21 zij  cupfighters  (vorig seizoen iig wel :P). Ook voor het eerst dat ik Pichel iets aan het team zag toevoegen. Ik had die al afgeschreven.

Bernardo

Citaat van: Bankzitter op januari 26, 2024, 09:43:00
O21 zij  cupfighters  (vorig seizoen iig wel :P). Ook voor het eerst dat ik Pichel iets aan het team zag toevoegen. Ik had die al afgeschreven.

Hij is nog beter op de linksback dan Poll....

Poetser

Citaat van: Bernardo op januari 26, 2024, 10:03:07
Hij is nog beter op de linksback dan Poll....

Wie niet.

Poll is een parodie op voetbal.

Noordcambuur

Citaat van: Bernardo op januari 26, 2024, 10:03:07
Hij is nog beter op de linksback dan Poll....
nou is dat niet zo moeilijk   :y  Zelf Sunderland kan op die positie uit de voeten.

KlinkHamer

Citaat van: Vlampiep op januari 26, 2024, 08:21:32
Mooi dat Henk zijnn spelers na de wedstrijd een erehaag liet maken voor de spelers van Hercules.
Zullen een aantal op het forum ook niet waarderen, maar volledig terrecht. Zij hebben bijna weer een prof club uit de beker gelazerd en speelden bij vlagen onze spelers volledig zoek. Moo dat na deze thriller er gewoon feest gevierd kon worden in de voetbal.kantine, kunnen ze bij ons nog heeeeeel veel van leren. Niks geen straatstenen naar de spelersbus en ME om relschoppende droeftoeters uit elkaar te slaan
De romantiek van bekervoetbal en volkomen terecht die erehaag en een mooi moment om de mannen van de jongens te scheiden. Slecht veld met een nog slechtere skeits dan moet je met je hart spelen .