Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Beul B

scheids waardeloos
Cambuur waardeloos
Van Kaam zo slecht heb ik nog nooit iemand gezien
Toch gewonnen en daar gaat het
Pichel nooit wat gevonden, volgende keer keer maar op links back
poll wegwezen en zefs  Frisia 4 is te hoog voor hem.

Noordcambuur

Lopen ze met sjaals met Hercules/Cambuur   8P Stumpers

Noordcambuur

Scheidsrechter was heel slecht Hercules begon op het laatst te schoppen maar totaal geen kaarten h?  :rodekaart

michello

Citaat van: De Gast op januari 25, 2024, 23:42:49
Overigens.. wat deed Yoram vd Veen fout? Minuut 40 erin en 65 er weer uit zoiets..

Met alle respect maar die heeft mij ook niet kunnen bekoren met zijn speelminuten. (Ook eerdere niet)

sunderland

Citaat van: michello op januari 25, 2024, 23:53:03
Met alle respect maar die heeft mij ook niet kunnen bekoren met zijn speelminuten. (Ook eerdere niet)
wat kon ie ook doen? Het hele team zakte in die fase zwaar door de mand. En als poll achter je speelt kun je ook net zo goed in de kleedkamer blijven.

michello

Klopt, maar vind het voor een buitenspeler magertjes. Wat een verschil met Kooistra.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Noordcambuur op januari 25, 2024, 23:50:58
Lopen ze met sjaals met Hercules/Cambuur   8P Stumpers

Half&half-scarfs zijn echt verschrikkelijk.

En z?ker als je dan van die toeristen hebt die met zo'n ding lopen van 2 rivalen.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

denistel

Citaat van: michello op januari 26, 2024, 00:00:00
Klopt, maar vind het voor een buitenspeler magertjes. Wat een verschil met Kooistra.

imoet het hebben van snelheid en ruimte die was er niet toch komt allemaal wel

okkele

bijzondere avond.
de neutrale toeschouwer is vast vermaakt en daar gaat het met dit soort potjes ook om.
alleen word het nu toch echt pijnlijk duidelijk dat we een selectie van jan kut hebben?
wanneer het niet loopt(bv tegen een 3e klasse amateur) dan heb je 0 alternatieven en moet je hopen op pieken van spelers die je niet eens kent !
met niet lopen ben ik nog heel vriendelijk trouwens, bergsma weer waardeloos maar zo slecht als van kaam vanavond is zelfs bergsma niet.
de 1-0 en 2-0 is te wijten aan van kaam en tussendoor ook nog 3 meter over schieten als een ongeoefende pupil en de rest van de wedstrijd een hopeloos niveau.
poll bagger, smit bagger, de jong onzichtbaar, van mullem niet gezien.
vd veen??????
deze selectie niet versterken is een dikke middelvinger naar de betalende sk-houders en vaste aanhang.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Leeuwarder94

#3879
Blij met de overwinning, maar wat zakken sommige spelers hier ver weg vanavond. Cambuur vitesse op 7 februari. Zal de vrijdag thuiswedstrijd tegen vvv wel weer naar de maandag gaan.
De wens is de vader van de gedachte

Destroyer

Citaat van: okkele op januari 26, 2024, 00:30:20
bijzondere avond.
de neutrale toeschouwer is vast vermaakt en daar gaat het met dit soort potjes ook om.
alleen word het nu toch echt pijnlijk duidelijk dat we een selectie van jan kut hebben?
wanneer het niet loopt(bv tegen een 3e klasse amateur) dan heb je 0 alternatieven en moet je hopen op pieken van spelers die je niet eens kent !
met niet lopen ben ik nog heel vriendelijk trouwens, bergsma weer waardeloos maar zo slecht als van kaam vanavond is zelfs bergsma niet.
de 1-0 en 2-0 is te wijten aan van kaam en tussendoor ook nog 3 meter over schieten als een ongeoefende pupil en de rest van de wedstrijd een hopeloos niveau.
poll bagger, smit bagger, de jong onzichtbaar, van mullem niet gezien.
vd veen??????
deze selectie niet versterken is een dikke middelvinger naar de betalende sk-houders en vaste aanhang.

Goed samengevat denk er ook zo over. Letterlijk amateuristisch niveau gisteren. Zeer slecht gespeeld.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Trainert!

Hoelang heeft van de veen een contract? Onvoorstelbaar dat ze ook zo?n jonge een contract geven. Kan het lang niet doen. Idem Poll. Bij Almere liggen ze nog op de grond van het lachen dat wij er in zijn getrapt. Niveau Ale De Boer

Grijskijkert

Citaat van: Leeuwarder94 op januari 26, 2024, 00:57:12
Blij met de overwinning, maar wat zakken sommige spelers hier ver weg vanavond. Cambuur vitesse op 7 februari. Zal de vrijdag thuiswedstrijd tegen vvv wel weer naar de maandag gaan.
Vooral de dragende spelers, van Kaam, Bergsma, Breij en Tol(eerste helft) waren heel slecht..
IN HENK WE TRUST!!!

De Gast

#3883
Misschien moeten we ons geruststellen met de gedachte dat eerste tweede en derde divisie niet ver uit elkaar ligt.

Maar onze aanvoerder maakte het wel heel bont. Die jonge jongens de aanvoerdersband geven werkt gewoon averechts.

Vlampiep

Mooi dat Henk zijnn spelers na de wedstrijd een erehaag liet maken voor de spelers van Hercules.
Zullen een aantal op het forum ook niet waarderen, maar volledig terrecht. Zij hebben bijna weer een prof club uit de beker gelazerd en speelden bij vlagen onze spelers volledig zoek. Moo dat na deze thriller er gewoon feest gevierd kon worden in de voetbal.kantine, kunnen ze bij ons nog heeeeeel veel van leren. Niks geen straatstenen naar de spelersbus en ME om relschoppende droeftoeters uit elkaar te slaan