Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Tanjajeah


Hans Kraaij staat nu elke speler en de trainer van Hercules in de interviews uitgebreid te bedanken. Het begint nu wel wat tenenkrommend te worden, de verheerlijking van Hercules. ESPN baalt dat Cambuur doorgaat.

Grijskijkert

Citaat van: wiekie1969 op januari 25, 2024, 23:15:32
Hou toch op juh. We hewwe totaal onverdiend gewonnen.
80% balbezit hadden we, die lui moesten het hebben van counter of een fout van ons, voor de rest met 11 man op eigen helft... Dat wij niet best waren is duidelijk maar zeker niet onverdiend gewonnen  |:) |:)
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: Tanjajeah op januari 25, 2024, 23:21:02
Hans Kraaij staat nu elke speler en de trainer van Hercules in de interviews uitgebreid te bedanken. Het begint nu wel wat tenenkrommend te worden, de verheerlijking van Hercules. ESPN baalt dat Cambuur doorgaat.
Die verslaggever en dat wief en Vink waren ook lekker objectief  :zucht
IN HENK WE TRUST!!!

Specuveter

Morgen maar even onze nieuwe spelers presenteren.

Noordcambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op januari 25, 2024, 23:17:30
De gewonnen centjes maar meteen uitgeven aan spelers :thumbsup
?100.000,00 erbij :thumbsup

Noordcambuur

Citaat van: Tanjajeah op januari 25, 2024, 23:21:02
Hans Kraaij staat nu elke speler en de trainer van Hercules in de interviews uitgebreid te bedanken. Het begint nu wel wat tenenkrommend te worden, de verheerlijking van Hercules. ESPN baalt dat Cambuur doorgaat.
Amen :thumbsup

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Noordcambuur op januari 25, 2024, 23:24:26
?100.000,00 erbij :thumbsup

Kunnen we Vd Water weer een maandje betalen  :devil
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Grijskijkert

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op januari 25, 2024, 23:25:15
Kunnen we Vd Water weer een maandje betalen  :devil
Net geen half jaar :zweep
IN HENK WE TRUST!!!

Holwerd voor Cambuur

Lekker laten gaan allemaal joh! Als wij in de finale van Feyenoord winnen, zal precies hetzelfde gebeuren. Iedereen voor ons, inclusief ESPN  ;)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Bankzitter

#3864
Ik denk Henk met een aantal jongens wel klaar is die weer hard door het ijs zakten.
Dan kunnen de paar die wel aardig tot goed spelen het ook niet redden.

En dan komen er O21 spelers van 18-20jaar in het gewoon heel erg knap doen. Zoveel ervaring hebben die ook niet op dit niveau.
Kwartfinale is voor een club als Cambuur gewoon ook een goede prestatie.

Tanjajeah

Citaat van: Bankzitter op januari 25, 2024, 23:27:16
Ik denk Henk met een aantal jongens wel klaar is die weer hard door het ijs zakten.
Dan kunnen de paar die wel aardig tot goed spelen het ook niet redden.

En dan komen er O21 spelers van 18-20jaar in het gewoon heel erg knap doen. Zoveel ervaring hebben die ook niet op dit niveau.


Dat denk ik ook. Poll bijvoorbeeld, die staat echt met nul vertrouwen te voetballen. En van Kaam moet nu toch ook wel eens opstaan.

sunderland

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 25, 2024, 23:13:54
Vreemd he die paniek.van al die kenners, destroyer, sunderland, wiki

Maar de echte kenners.... I rest my case  :_schater :proost
ja heel appat

michello

Vitesse het goed kunnen scouten vandaag.  :_schater
Belabberd niveau op een lastig veld, maar wat is dit een belangrijkere overwinning.
Vitesse thuis gaat weer heel anders worden. Ouderwetse heksenketel. Zin in!

Noordcambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op januari 25, 2024, 23:25:15
Kunnen we Vd Water weer een maandje betalen  :devil
neee niet doen 8P

De Gast

Overigens.. wat deed Yoram vd Veen fout? Minuut 40 erin en 65 er weer uit zoiets..