Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

oost

Citaat van: okkele op januari 27, 2024, 17:29:01
mochten er nog fans zijn van valentijntje.......... :R

Valentijn Driessen walgt van uiterst sympathiek gebaar Henk de Jong: ?Het is zo goedkoop
Valentijn Driessen heeft geen goed woord over voor de houding van Henk de Jong na het duel van SC Cambuur met USV Hercules in de TOTO KNVB Beker. De hoofdtrainer van Cambuur stak na de midweeks moeizaam gewonnen wedstrijd (3-4 na verlenging) de loftrompet over de Utrechtse amateurs, hetgeen in het verkeerde keelgat is geschoten bij Driessen.

Nadat Cambuur Hercules had uitgeschakeld in de achtste finales van het bekertoernooi, stapte De Jong de kleedkamer van de tegenstander in. Hij nodigde de selectie en technische staf van Hercules uit voor het kwartfinaleduel van Cambuur met Vitesse. Vervolgens gaf De Jong in gesprek met de NOS ook nog eens hoog op over Hercules. ?Geweldig gedaan, een staande ovatie voor de tegenstander. Het was een unieke avond, dat had ik ook gezegd als we hadden verloren?, zei de oefenmeester van Cambuur onder meer.

De ogenschijnlijk sympathieke houding van De Jong kan op weinig respect van Driessen rekenen. ?Ik heb me verschrikkelijk gestoord aan De Jong en dat hele Cambuur. Een staande ovatie voor Hercules? Het is allemaal zo gezocht en zo goedkoop! Ze hadden natuurlijk eigenlijk gewoon moeten verliezen?, briest de journalist in een video-item van De Telegraaf. ?Dan wil De Jong niet over zijn eigen ploeg praten. Kom op zeg, h?!?

?Hij had al die gasten een schop onder hun reet moeten geven en al die spelers van Cambuur hadden De Jong een schop onder zijn reet moeten geven, want ze wisten toch wat voor tegenstander Hercules zou zijn? Het is echt een zware wanprestatie! Ik heb me verschrikkelijk zitten ergeren?, vervolgt Driessen. ?Dit was zo goedkoop, zo makkelijk! Naar aanleiding van deze wedstrijd zou je hopen dat ze geweldig op hun flikker krijgen van Vitesse, maar dat is net zo slecht. Het was echt hemeltergend slecht van Cambuur. Dat De Jong dan de aandacht op deze manier verlegt naar Hercules, dat is heel goedkoop?

Dit is pas goedkoop scoren  :_schater :_schater :_schater

Poetser

Citaat van: okkele op januari 27, 2024, 17:29:01
mochten er nog fans zijn van valentijntje.......... :R


Ik kan het me niet voorstellen.

Noordcambuur

Valentijntje wat kan ik jou uitkotsen wat ben jij een vreselijk vies mannetje en je hoopt zo dat Cambuur op donder krijgt tegen Vitesse nou ik hoop dat jij een keer??

denistel

Citaat van: MP4L op januari 27, 2024, 15:17:29
Zijn er meer mensen met problemen om hun stoel terug te kopen tegen Vitesse? Gister geprobeerd en kreek ik steeds foutmelding bij betaling. En nu staat mijn stoel er niet eens meer tussen...

geen probleem mee gehad

sunderland

Jongens laat Valentijn gaan? alleen maar ergenis. De zelfde man zei toen we 6 e stonden dat het niet best was in de eredivisie. Volgens de echte kenners ( van Hanegem) speelden we het beste voetbal van Nederland. Beetje hetzelfde als nu met Eagels waar hij ook niks positiefs over kan zeggen. Alleen Ajax kan het goed doen en als ze dan de mooiste weds van de laatste 20 jaar spelen in Madrid blijft ie thuis. Die Driessen?viezerik

Leovardia

Ik heb deze smerige gluiperd nooit op ook maar iets zinnigs kunnen betrappen. Enger dan deze vind je ze niet.
Kent skele juh.

CambuurArnhem

Wat Valentijn zegt over De Jong en Cambuur zegt alleen maar iets over Valentijn zelf. Ik zou me er niet druk om maken.

nee,wel?

sneu neus van hetzelfde kaliber als derksen genee en gijp

papier

Dat is toch die man die Ten Hag bij Ajax helemaal kapot probeerde te schrijven en Steijn een geweldige coach vond. GENOT

moodygrunn

Nou, op 29, 30 of 31 oktober een uitwedstrijd naar ADO
In Henk en Sandor we trust

Specuveter

Dinsdag op naar Den Haag !!
Met je sterkste opstelling?
Of alles nu richten op de Competitie?

PePe

Ga voor een goed resultaat.
Hier kan ook geld mee worden verdiend.

Inferno-058

Vind die pot tegen Jong AZ veel belangrijker. Zet er maar wat jongens in die anders weinig spelen, Den Haag zal niet anders doen lijkt me.

Bankzitter

Mits alles fit... laat er 9 staan.
En geef op 2 zwakke plekken een concurent de kans.

Het is wel een wedstijd om het een keertje te proberen met de Leeuw in de spits.
Of weer eens Mercera naar links en Otttensen terug.
Casas voor vMullem. Souren weer eens op 6.

Maar niet het hele elftal overhoop, gewoon 2 posities. Werkt het niet dan zet je het in de competitie weer terug.

Noordcambuur

Pauwels en de Leeuw uit voorzorg op de bank.