Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Yellow Army

Nr 12 t/m 15 in de basis. Beker is leuk, maar competitie is veel belangrijker
Area 58

Noordcambuur

Citaat van: Yellow Army op oktober 27, 2024, 10:41:42
Nr 12 t/m 15 in de basis. Beker is leuk, maar competitie is veel belangrijker
heeft vorige bekertoernooi veel geld opgeleverd?

Inferno-058

Citaat van: Noordcambuur op oktober 27, 2024, 12:52:08
heeft vorige bekertoernooi veel geld opgeleverd?
En de competitie heeft ons toen veel geld gekost

Noordcambuur

Citaat van: Inferno-058 op oktober 27, 2024, 13:03:59
En de competitie heeft ons toen veel geld gekost
daar heb je een punt

sunderland

Wat mij nu opvalt is dat nu we een prima wedstrijd hebben gespeeld en een geweldige overwinning hebben behaald dat er maar 8 pagina?s zijn.
Zoveel negatief gejank hier steeds waar velen hier op kicken.
Nu is er niks te zeuren en plaatsen de negatievelingen niks. Bah.

Specuveter

Citaat van: sunderland op oktober 27, 2024, 19:03:32
Wat mij nu opvalt is dat nu we een prima wedstrijd hebben gespeeld en een geweldige overwinning hebben behaald dat er maar 8 pagina?s zijn.
Zoveel negatief gejank hier steeds waar velen hier op kicken.
Nu is er niks te zeuren en plaatsen de negatievelingen niks. Bah.
lekker rustig  :_schater

wiekie1969

Citaat van: sunderland op oktober 27, 2024, 19:03:32
Wat mij nu opvalt is dat nu we een prima wedstrijd hebben gespeeld en een geweldige overwinning hebben behaald dat er maar 8 pagina?s zijn.
Zoveel negatief gejank hier steeds waar velen hier op kicken.
Nu is er niks te zeuren en plaatsen de negatievelingen niks. Bah.

We voetbalden helemaal niet goed. Dat zei Henk ook na de wedstrijd. Must wat geluk hewwe en dat hadden we deze keer. Ik hef niet een fatsoenlijke aanval gezien. Het was zo rommelig als wat. Maar goed, de 3 punten tellen.

wiekie1969

Deze hele competitie stelt qua niveau dit seizoen niet een reet voor. Als we nu van Jong Az en daarna van jong Psv winnen doe je mee om de 2e periode.

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op oktober 27, 2024, 19:33:31
We voetbalden helemaal niet goed. Dat zei Henk ook na de wedstrijd. Must wat geluk hewwe en dat hadden we deze keer. Ik hef niet een fatsoenlijke aanval gezien. Het was zo rommelig als wat. Maar goed, de 3 punten tellen.
nee hun waren goed en hadden beste aanvallen :_spank

Vlampiep

Ben harstikke blij met de overwinning op Excelsior. Niet dat wij nu zo goed speelden, maar wel de dood of de gladiolen in het vaandel hadden.
Hier had Excelsior geen goed antwoord op, maar bleken ook niet instaat een aanval gericht af te ronden.
Het positieve is wel dat een aantal spelers steeds beter aan de bal komen, maar ook dat een paar nog niet kunnen brengen om op dit niveau wekelijks evenwichtig te presteren.
Hier is voor gekozen, dus kan het voetbal voorlopig niet veel beter worden, maar kan hier wel mee leven omdat het gemis aan kwaliteit nu wordt gecompenseerd met strijd.

Bankzitter

Het grootste verschil van vorig jaar is dat die er wat gelaten bij liepen bij slechte resultaten en deze ploeg echt knokt om omhoog te komen.

wiekie1969

Citaat van: sunderland op oktober 27, 2024, 20:02:34
nee hun waren goed en hadden beste aanvallen :_spank

Must de samenvatting nog maar eens bekieke.

Gasgeve

Citaat van: wiekie1969 op oktober 27, 2024, 19:38:23
Deze hele competitie stelt qua niveau dit seizoen niet een reet voor. Als we nu van Jong Az en daarna van jong Psv winnen doe je mee om de 2e periode.
Gister Helmond zien spelen en dat is dan de koploper. Daar doen wij zeker niet voor onder. Alles is mogelijk deze competitie.

Arno A

vorige bekerdeelname sportief een enorm succes. Maar wel een (te) grote impact op de competitie. Immers negen wedstrijden in een maand tijd moeten spelen. Daarna stortte het volledig in. En nu is de opzet identiek met veel bekerrondes in de winter .

Maar ja je laat je ook niet zo maar uitschakelen. Eerst ADO dus maar. Drie op rij winnen?!

Huizen

Beker is met nieuwe stadion thuis extra interessant. Heb wel een mooie loting in gedachten  8)  |:)