Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

gobo

Citaat van: Poetser op januari 26, 2024, 10:06:10
Wie niet.

Poll is een parodie op voetbal.
Die werd op het veld door zowel de tegenstander als door de eigen spelers volledig genegeerd.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

gobo

De enige linksback die ik hier ooit gezien heb die nog slechter was, was Kenny Teijsse...
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Grijskijkert

Citaat van: gobo op januari 26, 2024, 11:20:51
De enige linksback die ik hier ooit gezien heb die nog slechter was, was Kenny Teijsse...
Randy Rustenberg valt ook in die categorie  ;)
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op januari 26, 2024, 10:06:25
nou is dat niet zo moeilijk   :y  Zelf Sunderland kan op die positie uit de voeten.
haha . Als ik poll zie spelen dan zou ik het idd niet minder doen. Positioneel stond ie ook constant verkeerd. Zijn balaanname nooit open draaiend of gelijk naar voren, continu de speler voor hem daardoor te laat inspelen en er proberen overheen te gaan op alle verkeerde momenten. Zo kan ik wel doorgaan?

sunderland

Wat mij ook opviel is dat Henk er steeds alleen voor stond. Nooit eens een assistent die naar voren kwam zoals met Sandor of Baardmans. Als Cambuur wat wil moeten ze voor volgend seizoen iemand aantrekken die dat doet. Zou misschien toch iemand van die 2 erbij halen. Henk verzuipt zo een beetje is mijn idee. Sandor zou je toch een constructie voor moeten kunnen verzinnen. Met het oog op het nieuwe stadion..

denistel

zo lang sylla er niet is gewoon veldman of pichel daar neer zetten.zijn
feller en sneller en beter aan de bal

Noordcambuur

Citaat van: denistel op januari 26, 2024, 12:55:44
zo lang sylla er niet is gewoon veldman of pichel daar neer zetten.zijn
feller en sneller en beter aan de bal
klopt poll maar weer ff banken?

Bankzitter

Bram Marsman(linksback)  zat gisteren ook op de bank. Ooit een talent en had ook een contract voor 1 jaar.
Ik dacht eigenlijk dat 'ie alweer weg was, maar blijkbaar niet.

beam

Jullie hebben het dan over Poll. Maar Van Kaam was bij alle tegen goals betrokken. Hij leert niet van zijn fouten. Staat ook vaak verkeerd en laat zich ook vaak in de rug verrassen.

SCC

Sylla werd in de voorbeschouwing ook even uitgelicht. Dat die verdedigend vaak debet is aan tegendoelpunten.
Dat is ook niet onze verlosser.

Smand viel gisteren wel weer goed in, die was net als Wiebe getergd.
Van Mullem...  pfff.
Bergsma had de angst in de benen.
Poll al voldoende genoemd.
Van Kaam idem.

Maar: kwartfinale. Wel gestreden!

Noordcambuur

Op naar de volgende ronde tegen Vitesse,volle bak en ik hoop op de halve finale.

beam

Wat deden die broekjes het goed gister zeg. Mooie toekomst voor Cambuur  :D

denistel

Citaat van: SCC op januari 26, 2024, 14:23:26
Sylla werd in de voorbeschouwing ook even uitgelicht. Dat die verdedigend vaak debet is aan tegendoelpunten.
Dat is ook niet onze verlosser.

Smand viel gisteren wel weer goed in, die was net als Wiebe getergd.
Van Mullem...  pfff.
Bergsma had de angst in de benen.
Poll al voldoende genoemd.
Van Kaam idem.

Maar: kwartfinale. Wel gestreden!


Sylla idd oek niet altijd top maar wel een drive en zeker naar voren

MP4L

Zijn er meer mensen met problemen om hun stoel terug te kopen tegen Vitesse? Gister geprobeerd en kreek ik steeds foutmelding bij betaling. En nu staat mijn stoel er niet eens meer tussen...

okkele

mochten er nog fans zijn van valentijntje.......... :R

Valentijn Driessen walgt van uiterst sympathiek gebaar Henk de Jong: ?Het is zo goedkoop
Valentijn Driessen heeft geen goed woord over voor de houding van Henk de Jong na het duel van SC Cambuur met USV Hercules in de TOTO KNVB Beker. De hoofdtrainer van Cambuur stak na de midweeks moeizaam gewonnen wedstrijd (3-4 na verlenging) de loftrompet over de Utrechtse amateurs, hetgeen in het verkeerde keelgat is geschoten bij Driessen.

Nadat Cambuur Hercules had uitgeschakeld in de achtste finales van het bekertoernooi, stapte De Jong de kleedkamer van de tegenstander in. Hij nodigde de selectie en technische staf van Hercules uit voor het kwartfinaleduel van Cambuur met Vitesse. Vervolgens gaf De Jong in gesprek met de NOS ook nog eens hoog op over Hercules. ?Geweldig gedaan, een staande ovatie voor de tegenstander. Het was een unieke avond, dat had ik ook gezegd als we hadden verloren?, zei de oefenmeester van Cambuur onder meer.

De ogenschijnlijk sympathieke houding van De Jong kan op weinig respect van Driessen rekenen. ?Ik heb me verschrikkelijk gestoord aan De Jong en dat hele Cambuur. Een staande ovatie voor Hercules? Het is allemaal zo gezocht en zo goedkoop! Ze hadden natuurlijk eigenlijk gewoon moeten verliezen?, briest de journalist in een video-item van De Telegraaf. ?Dan wil De Jong niet over zijn eigen ploeg praten. Kom op zeg, h?!?

?Hij had al die gasten een schop onder hun reet moeten geven en al die spelers van Cambuur hadden De Jong een schop onder zijn reet moeten geven, want ze wisten toch wat voor tegenstander Hercules zou zijn? Het is echt een zware wanprestatie! Ik heb me verschrikkelijk zitten ergeren?, vervolgt Driessen. ?Dit was zo goedkoop, zo makkelijk! Naar aanleiding van deze wedstrijd zou je hopen dat ze geweldig op hun flikker krijgen van Vitesse, maar dat is net zo slecht. Het was echt hemeltergend slecht van Cambuur. Dat De Jong dan de aandacht op deze manier verlegt naar Hercules, dat is heel goedkoop?

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.