Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

poelie-lwd

Citaat van: Noordcambuur op december 20, 2017, 09:01:24
je moet zo denken ze hebben niet verstand de tokkies :y

En do kest niet suupe  l0l
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Noordcambuur

Citaat van: poelie-lwd op december 20, 2017, 10:19:31
En do kest niet suupe  l0l
no dan matte we eerst maar eens een keer afpraten kerel :jupiler

Bernardo

Citaat van: Noordcambuur op december 20, 2017, 10:19:26
nou viel wel mee hoor heb je die actie wel gezien van hem waar steenvoorden uit scoorde.

En dan speel je meteen goed? Die jongen had gisteravond alleen maar balverlies, schandalig veel. Die komt er ook niet, had er veel meer van verwacht. Lekker verhuren in de winterstop.

Noordcambuur

Citaat van: Bernardo op december 20, 2017, 10:26:51
En dan speel je meteen goed? Die jongen had gisteravond alleen maar balverlies, schandalig veel. Die komt er ook niet, had er veel meer van verwacht. Lekker verhuren in de winterstop.
nou dan kun je er nog wel een paar verhuren in de winterstop.

Galdiano

Ik vond Schilder op het middenveld goed uitpakken dat kwartiertje dat hij dat deed. Vd Laan weer lekker indribbelen.

En dan ook nog met z'n alleen om Barto schreeuwen, en Barto on fire?  :?
Heeft hij al gescoord dit seizoen.

Robertha is nog jong en moet wat meer body krijgen, maar is wel gedreven en heeft wel techniek. Uiteindelijk toch bij 2 doelpunten betrokken. Wil hem toch wel wat vaker zien, Barto verprutste alles, alleen dat schot was oké maar verder?  :zucht
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Agy

#1970
Citaat van: 666 op december 20, 2017, 09:51:31
Maar Agy, vond jij Peersman echt goed spelen  :? Ik vond hem echt niet goed. Op het einde van de wedstrijd leek het nog wat, maar hij daarvoor liet zien  :wall. Maar zo zag ik het.
Haha ach binnen zijn mogelijkheden vond ik hem niet slecht, hij had veel ruimte en ging daar beter mee om dan in vorige wedstrijden. Verder werd hij voor de 2e x in 1 week onterecht (op een belangrijk moment) afgefloten voor hands.


Citaat van: Galdiano op december 20, 2017, 10:51:35
Ik vond Schilder op het middenveld goed uitpakken dat kwartiertje dat hij dat deed. Vd Laan weer lekker indribbelen.
Eens... maarja hoe vaak hebben wij dit al niet aangegeven maar volgens Otje wil hij dat zelf niet.


Citeer
Robertha is nog jong en moet wat meer body krijgen, maar is wel gedreven en heeft wel techniek. Uiteindelijk toch bij 2 doelpunten betrokken.
Vond hem gisteren erg slecht hoor (even los van zijn goal en assist) maar heb in vorige wedstrijden genoeg gezien om te weten dat hij potentie heeft. Maar dan moet hij nog wel even de sportschool in want fysiek komt hij nog te kort.

papier

Citaat van: Galdiano op december 20, 2017, 10:51:35
Ik vond Schilder op het middenveld goed uitpakken dat kwartiertje dat hij dat deed. Vd Laan weer lekker indribbelen.

En dan ook nog met z'n alleen om Barto schreeuwen, en Barto on fire?  :?
Heeft hij al gescoord dit seizoen.

Robertha is nog jong en moet wat meer body krijgen, maar is wel gedreven en heeft wel techniek. Uiteindelijk toch bij 2 doelpunten betrokken. Wil hem toch wel wat vaker zien, Barto verprutste alles, alleen dat schot was oké maar verder?  :zucht

De kritiek op Barto gaat op basis van gisteren met gemak op voor Robertha, was niet best hoor. Erg veel balverlies, dacht vaak de bal mee te nemen maar vergat dat er ook nog een tegenstander was. Moet veel en veel beter. Barto had, bij een basisplaats, dit niet minder gedaan daar ben ik van overtuigd.

Anderzijds, breng je Barto in dan gebeurd er 'traditioneel' gezien iets. Man staat 3 seconden in het veld zet even druk en er ontstaat een mogelijkheid. Loop nog een keer slim weg en redelijk schot, prima invalbeurt hoor niets minder dan Robertha. We hebben de afgelopen wedstrijden wel gezien dat deze kracht van Barto het best benut kan worden aan het eind en een hele wedstrijd, bij voorkeur, toch om ander voetbal met een andere spits vraagt. Robertha zou die kant op kunnen gaan want we hebben gezien dat bij vlagen er wel wat in zit, net als bij Barto. Maar daar Barto bijna even oud is en fysiek gezien aan het eind daar waar Robertha nog in het begin stat. De keuze voor een Robertha boven Barto is dus puur op potentie en groei en op dit moment niet op basis van kwaliteit. Naar mijn mening dan.

Agy

Citaat van: papier op december 20, 2017, 11:44:15
De kritiek op Barto gaat op basis van gisteren met gemak op voor Robertha, was niet best hoor. Erg veel balverlies, dacht vaak de bal mee te nemen maar vergat dat er ook nog een tegenstander was. Moet veel en veel beter. Barto had, bij een basisplaats, dit niet minder gedaan daar ben ik van overtuigd.

Anderzijds, breng je Barto in dan gebeurd er 'traditioneel' gezien iets. Man staat 3 seconden in het veld zet even druk en er ontstaat een mogelijkheid. Loop nog een keer slim weg en redelijk schot, prima invalbeurt hoor niets minder dan Robertha. We hebben de afgelopen wedstrijden wel gezien dat deze kracht van Barto het best benut kan worden aan het eind en een hele wedstrijd, bij voorkeur, toch om ander voetbal met een andere spits vraagt. Robertha zou die kant op kunnen gaan want we hebben gezien dat bij vlagen er wel wat in zit, net als bij Barto. Maar daar Barto bijna even oud is en fysiek gezien aan het eind daar waar Robertha nog in het begin stat. De keuze voor een Robertha boven Barto is dus puur op potentie en groei en op dit moment niet op basis van kwaliteit. Naar mijn mening dan.

+ 1

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op december 20, 2017, 10:05:42
ja maar ik zit in het stadion en Sunderland niet en dat is net het verschil.
must de komende 37 jaar iedere weds gaan dan staast op gelijke hoogte.Ik hef nu 1 weds mist in 8 jaar en dat was tegen dordt

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op december 20, 2017, 11:47:25
must de komende 37 jaar iedere weds gaan dan staast op gelijke hoogte.Ik hef nu 1 weds mist in 8 jaar en dat was tegen dordt
no kerel ik kom er nog langer maar dat terzijde .

jeje1946

#1975
Citaat van: zeewolde op december 20, 2017, 09:41:58
wat deed jij bij Dijkhuizen? Toch precies hetzelfde?
Dijkhuizen mag de veters van Sipke nog niet vastmaken
Wat was dat een zielig figuur.
Lang niet genoeg afgezeikt

* Jeje ik heb nu al in heel veel postings van je gelezen hoe je over Dijkhuizen denkt.
   Wil je nu aub stoppen met na trappen naar deze man dat heeft helemaal geen zin meer.
   Alvast bedankt, Delfzijl/Cambuur. *

Bernardo

Citaat van: Noordcambuur op december 20, 2017, 10:46:32
nou dan kun je er nog wel een paar verhuren in de winterstop.

Idd. Moet Cambuur ook zeker gaan doen. Afscheid nemen van de net-niet spelers.

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op december 20, 2017, 11:54:25
no kerel ik kom er nog langer maar dat terzijde .
ik dacht dast net droog achter de oren wast.Snap dan niet dat je zulke onozele reacties hebt.

sunderland

Citaat van: jeje1946 op december 20, 2017, 12:00:06
Dijkhuizen mag de veters van Sipke nog niet vastmaken
Wat was dat een zielig figuur.
Lang niet genoeg afgezeikt
zieke geest ! Ja dat moet wel, zo iemand die totaal niet te vertrouwen is.!

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op december 20, 2017, 12:43:24
ik dacht dast net droog achter de oren wast.Snap dan niet dat je zulke onozele reacties hebt.
dan kin ik dij de han jan :y