Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Er is maar één hier met domme kritieken en die moet je maar niet al te serieus nemen.

Collingwood

Sommigen lijken te vergeten hoe bijzonder het is wat hier gebeurde. Als kkd-club ben je tactisch en voetballend Feyenoord de baas (!!). Lees de commentaren van de Feyenoorders er maar op na. Ze kregen er totaal geen druk op en dat was absoluut niet de bedoeling. Dat is echt niet normaal hoor.

Maak me dan ook totaal geen zorgen, zelfs niet mochten we zondag verliezen. De voetballende basis is zo goed dat we echt nog genoeg punten gaan pakken. En met Muhren, Jacobs, Antonia en eventueel een aanwinst er weer volledig bij gaan we voorin ook wel weer makkelijker toeslaan. Ik zie alleen een paar zware blessures bij sleutelspelers roet in het eten gooien.
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Zo is het maar net.
Lees net de reacties van de Feyenoord spelers en die waren allemaal onder de indruk.
Komt wel goed.
Ben alleen angstig als Muhren wegvalt.

denistel

wil er weinig over zeggen gewoon trots op de hele club en volgend seizoen ere divisie

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Collingwood op december 19, 2019, 23:56:05
Sommigen lijken te vergeten hoe bijzonder het is wat hier gebeurde.

Dit!

En vergelijk het allemaal ook eens met vorig seizoen. Ongelooflijk!

TROTS |:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

wiekie1969

Hoedemakers. Wat was hij goed. Had in zijn eentje het middenveld van Feyenoord in handen. Totaal onterechte nederlaag. Genoeg kansen gehad deze wedstrijd om te winnen. Jammer. Op Fox waren ze lovend over Cambuur. We kopen er niks voor, maar toch. Pure klantenbinding vanavond. Hulde.

wiekie1969

 :thumbsup
Citaat van: sunderland op december 19, 2019, 23:26:00
nivo was veel hoger dan vrijdag van ons

Dat vond ik niet. Feyenoord stond tactisch niet goed, Ajax afgelopen vrijdag WEL. Ik vond ons vrijdag compacter spelen dan vanavond. Maar je kunt na een uur zien dat de pijp bij veel spelers leeg is. Iedereen is aan vakantie toe.

wiekie1969

Citaat van: D.H.Skolten op december 19, 2019, 23:02:17
Die Ladan zal nooit iets worden. Doke is gewoon een domme hardwerkende boer. (met zo'n echte boeren kutkop, maar kon niets aan die 2de goal doen) . Ik snap alleen niet waarom Antonia er in kwam als ze deze wedstrijd niet belangrijk vonden. Ik ben blij dat we uit de beker liggen en dat het geen verlenging werd, het moet dit jaar 100% om promoveren gaan.

Wat een onnozel gelul. Ken er niet eens om lachen. Seit genoeg.

Bankzitter

Die nederlagen zijn ongelukkig, maar veel belangrijker al 2 wedstrijden op erg hoog niveau gevoetbald (boven KKD niveau)met spelers en een TD die (grotendeels) langdurig vastliggen Deze wedstrijden waren het bewijs dat we ook na promotie kunnen een eredivisie waardig team kunnen neerzetten. Trots en op naar een gouden toekomst.

Yellow Army

Jezus Christus. Tegen Feyenoord ben je gewoon de betere ploeg. Bijzonder dat je dan nog kritiek kunt hebben. Ik ben trots op mien clubke on ieder geval
Area 58

moodygrunn

Zo zonde, eerste helft speel je Feyenoord op een hoopje, tweede helft was iets minder van ons/iets beter van hun. Had meer in gezeten, heb wel een mooie pot gezien (van onze kant dan).

De kritiek die sommige mensen hier hebben snap ik totaal niet. Kijk voor de gein even de posts van een jaar of anderhalf terug...Toen was de kritiek terecht. Doke speelt prima, coacht ook Kallon een paar keer goed in de 1e helft. Die ongelukkige start van zn carriere heb ik m allang vergeven. Ladan aantal keren gevaarlijk weggedraaid en kon daarna goed doorvoetballen.

Mooie sfeeractie btw
In Henk en Sandor we trust

Treb

Zelden in mijn leven heb ik zo'n goed Cambuur gezien.

michello

Trots op hoe we ons vandaag manifesteerden, waren  de baas op het veld en niet eens in onze sterkste opstelling. Het belangrijkste was vandaag het goede gevoel vasthouden en dat hebben we gedaan. 
Hoedemakers man man wat speelde die een wereldpot. Snel dat contract tekenen.
Op naar zondag, nog 1 keer knallen en dan opladen voor de 2e seizoenshelft.

Scc4-ever

Hoezo zijn sommige hier negatief?   Ik snap  t niet hoor. Cambuur speelde een goede wedstrijd.  Ik ben trots op t feit hoe cambuur speelde.  Ze deden er echt alles aan om t Feyenoord zo lastig mogelijk te maken en dat lukte sowieso .   Feyenoord was vanavond Lucky Feyenoord.  Want ik vond cambuur echt beter. Er zat meer in. Maar t viel helaas de verkeerde kant op. Super jammer.  Maar goed nu richten op de competitie  . Want dat is echt belangrijker. Dit was een mooi extraatje.  En t was ook nog is een leuke wedstrijd.

Bernardo

Ik heb genoten vanavond. Trots |:)

Fantastische sfeer actie ook  :thumbsup