Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Genoten voor de buis en net van het commentaar van Kwakman.

Cambuur is weer goed op de kaart gezet |:)

D.H.Skolten

Die Ladan zal nooit iets worden. Doke is gewoon een domme hardwerkende boer. (met zo'n echte boeren kutkop, maar kon niets aan die 2de goal doen) . Ik snap alleen niet waarom Antonia er in kwam als ze deze wedstrijd niet belangrijk vonden. Ik ben blij dat we uit de beker liggen en dat het geen verlenging werd, het moet dit jaar 100% om promoveren gaan.

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer

Dood en doodziek van deze nederlaag.


Maar ontzettend TROTS op wat we vanavond hebben laten zien  |:)

De Gast

Een kopie van afgelopen vrijdag. Teveel breien en geen type Sandor van der Heide die het verschil maakt. Zonde van al het harde werken en goed voetbal.

D.H.Skolten

Ik hoor net dat als Doke van de bal niet aan had geraakt de bal er niet in was gegaan. Is dat zo? Ik kon het niet zien.

Cambuur Groningen

Citaat van: De Gast op december 19, 2019, 23:10:51
Een kopie van afgelopen vrijdag. Teveel breien en geen type Sandor van der Heide die het verschil maakt. Zonde van al het harde werken en goed voetbal.
breien? Even in perspectief: de nummer drie qua begroting speel je weg met zeer verzorgd voetbal. Dat lobje vam Maulun vond ik echt miet verkeerd. Ik heb echt niet een moment het gevoel gehad dat we aan het breien waren maar meningen verschillen denk ik dan maar

okkele

Citaat van: D.H.Skolten op december 19, 2019, 23:11:34
Ik hoor net dat als Doke van de bal niet aan had geraakt de bal er niet in was gegaan. Is dat zo? Ik kon het niet zien.
en dan?
een beetje normaal over doen je eigen spelers joh.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

sunderland

Citaat van: D.H.Skolten op december 19, 2019, 23:02:17
Die Ladan zal nooit iets worden. Doke is gewoon een domme hardwerkende boer. (met zo'n echte boeren kutkop, maar kon niets aan die 2de goal doen) . Ik snap alleen niet waarom Antonia er in kwam als ze deze wedstrijd niet belangrijk vonden. Ik ben blij dat we uit de beker liggen en dat het geen verlenging werd, het moet dit jaar 100% om promoveren gaan.
wat bist Dou een stakker

sunderland

Citaat van: De Gast op december 19, 2019, 23:10:51
Een kopie van afgelopen vrijdag. Teveel breien en geen type Sandor van der Heide die het verschil maakt. Zonde van al het harde werken en goed voetbal.
nivo was veel hoger dan vrijdag van ons

thankyou

Laffe ploeg dat Feyenoord! Lekker de hele wedstrijd afwachten en 3 kansen hebben waarvan er 2 maken.. zum kotsen, waarvan akte. Doodziek van deze pot !!
Cambuur, Beer & Loyal Mates

Drumfather SCC

Citaat van: sunderland op december 19, 2019, 23:25:03
wat bist Dou een stakker

Dikke stumper opmerking ja maar hij heeft over de prestaties van Doke wel gelijk; Slechste van het veld
En de 1-2 was ook een vette fout van Stevens! Komt hij uit, dan heeft hij hem en was die enorme klote klutsgoal niet gevallen
Zuur om er zo uit te vliegen maar de focus kan nu vol op de competitie en de ranglijst!
De pijp was gewoon ook leeg leek het

Feyenoord kwam voor de counter en die Berghuis was net een kleuter soms
De kritiek op Ladan vind ik niet terecht, hij deed het gewoon prima naar zijn kunnen!
Maar een Muhren had ze wel gemaakt en dan was het anders verlopen denk ik

Helaas door inderdaad gebrij pak je je kansen niet en dan doel ik vooral op de buitens en Akoy
Durf de trekker eens over te halen en blijf niet zo dansen
De rest was gewoon degelijk! Sambissa had Berghuis inne buuse in de eerste helft

Hoedemakers en de 12e man de MotM!
Prachtig doek op Noord ook, complimenten!

Met dit voetbal moet, en verdien je het om kampioen te worden
Dit ontstijgt de KKD qua niveau

Geelblauwstiens

Citaat van: D.H.Skolten op december 19, 2019, 23:02:17
Die Ladan zal nooit iets worden. Doke is gewoon een domme hardwerkende boer. (met zo'n echte boeren kutkop, maar kon niets aan die 2de goal doen) . Ik snap alleen niet waarom Antonia er in kwam als ze deze wedstrijd niet belangrijk vonden. Ik ben blij dat we uit de beker liggen en dat het geen verlenging werd, het moet dit jaar 100% om promoveren gaan.
Wat een vreselijk dom kinderachtig commentaar!

sunderland

Ik vond Doke de eerste 75 min goed voetballen. Hij geeft zoveel dat ie daarna op is. Net als afgl vrijdag trouwens . Om hem nu gelijk heel slecht te vinden ben ik het totaal niet mee eens.

sunderland

We misten vandaag echt muhren. Een slimme doelpnt maker was wat er aan ontbrak. Verder een geweldig goed Cambuur gezien die Feyenoord 75 min de baas was. Lees hier nu zulke domme dingen dat ik mij afvraag of ik hier niet moet stoppen