Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Specuveter op oktober 31, 2023, 18:24:37
Zelfde opstelling hoop ik.
Zo raak je een beetje ingespeeld als team.
Mischien Schaapman een keer van begin af aan laten beginnen?
hoop van niet. Middenveld klopte niet en dat kan wel

Noordcambuur

Citaat van: denistel op oktober 31, 2023, 17:59:06
5000 zou ik al veel vinden geen mooi weer en live op tv
en supporter gaat toch altijd denistel  |:)

Noordcambuur

Morgen maar ff kijken op de training?

Specuveter

Citaat van: oost op oktober 31, 2023, 18:24:43
Ik vind van oss maar een matige keeper.
Niet dat die heel veel blunders heeft, maar hij pakt ook zeker geen punten. Ik vind het nog steeds onbegrijpelijk dat ze reiziger hebben gehaald. Ik mag hopen dat ze Mouse wel hebben gepolst?
Ik had minnema gewoon een kans gegeven. Die is toch niet zoveel minder?
Hij keepte Zondag niet onverdienstelijk vond ik.

V-man

Zover ik weet keept er bij de beker altijd de 2e man. Ik weet niet wie bij dit trio de 2e is of zelfs 3e. 1 Eendvogel maakt nog geen zwaluw.

sunderland

#3320
Citaat van: Specuveter op oktober 31, 2023, 20:12:37
Hij keepte Zondag niet onverdienstelijk vond ik.
vond ik ook. Bij dat doelpunt zag ie er niet goed uit maar bij corners en voorzetten deed ie het heel goed denk ik. En het is nu niet het moment om te rommelen met keepers denk ik. Vertrouwen geven dan zien hopelijk de topkeeper die Ultee in hem ziet

Eewal

Citaat van: sunderland op november 01, 2023, 11:36:25
vond ik ook. Bij dat doelpunt zag ie er niet goed uit maar bij corners en voorzetten deed ie het heel goed denk ik. En het is nu niet het moment om te rommelen met keepers denk ik. Vertrouwen geven dan zien hopelijk de topkeeper die Ultee in hem ziet
hoe kun je nou zeggen dat ie goed heeft gekeept als je ook zegt dat de goal hem aan te rekenen valt.

Grijskijkert

Citaat van: Eewal op november 01, 2023, 11:56:06
hoe kun je nou zeggen dat ie goed heeft gekeept als je ook zegt dat de goal hem aan te rekenen valt.
Dat valt wel mee, een schot met een vieze stuit dat een goal werd kan je een keeper niet aan rekenen, wel een middenvelder(van Kaam) die zijn tegenstander makkelijk liet schieten mag zicht dit aan rekenen. Keepte een stabiele pot zondag!
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Citaat van: Eewal op november 01, 2023, 11:56:06
hoe kun je nou zeggen dat ie goed heeft gekeept als je ook zegt dat de goal hem aan te rekenen valt.
ok? dan moet ik zeggen dat ie buiten dat doelpunt goed heeft gekeept  :devil

Vlampiep

Citaat van: Grijskijkert op november 01, 2023, 12:02:54
Dat valt wel mee, een schot met een vieze stuit dat een goal werd kan je een keeper niet aan rekenen, wel een middenvelder(van Kaam) die zijn tegenstander makkelijk liet schieten mag zicht dit aan rekenen. Keepte een stabiele pot zondag!
We kunnen rustig stellen dat we geen keepers probleem hebben. Wat wel een probleem is, dat onze middenvelders te ver van de verdediging stonden,( hier is Henk druk mee om dit er uit te krijgen). Van Kaam en De Jong zijn fysiek niet in staat zich te meten met de gemiddelede KKD spelers en laten hun directe tegenstander te veel vrij bij een tegenaanval. Twee van dit type spelers zorgen voor te veel druk op onze verdediging.

PePe

#3325
Schaapman kan dit wel. Heeft technische bagage en een goed inzicht.

ChantiSCC

Citaat van: PePe op november 01, 2023, 16:35:54
Schaepman kan dit wel. Heeft technische bagage en een goed inzicht.

Is geen Deen ofsu, gewoon Schaapman. Kan zeker lekker ballen ja.

denistel

Citaat van: Noordcambuur op oktober 31, 2023, 18:46:50
en supporter gaat toch altijd denistel  |:)

uiteraard maar nog maals 5000 zou veel zijn

Grijskijkert

Citaat van: denistel op november 01, 2023, 20:52:38
uiteraard maar nog maals 5000 zou veel zijn
Prima toch, weer extra inkomsten op een doordeweekse dag :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

Noordcambuur

Citaat van: Grijskijkert op november 01, 2023, 21:00:27
Prima toch, weer extra inkomsten op een doordeweekse dag :thumbsup
klopt + natje en droogje erbij dat zijn mooie extra inkomsten.

Kijk je na de uitslagen van gisteren en vandaag zijn er weer heel verassingen erbij hoor.

Heracles en Zwolle?.die liggen eruit.