Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Hendrikscc

Zou Tissoudali ook linksback kunnen spelen in een 532 systeem ? Of is Houtkoop dan een meer logische keus

Bankzitter

Tegen MVV heeft de TS ook al het eea uitgeprobeert.
Nienhuis; v Deelen, Steenvoorden, Schilder, Peersman; Bakker, Monteiro, vd Streek; Hoefdraad, Barto, Tissoudali
of:
Nienhuis; v Deelen, Steenvoorden, Bakker, Schilder, Peersman; Montiero, vd Streek, Hoefdraad; Barto, Tissoudali

Dus dat is ook nog een optie.
vd Brom zal ook wel honderd keer hebben gezegt dat ze Cambuur niet mogen onderschatten, maar dat zullen Bosz en ten Hag ook hebben gedaan.
Qua niveau zitten we dichter in de buurt bij  Roda/Sparta dan bij Den Bosch/Telstar maar dan nog is het verschil groot.
We hebben wel redelijk wat ervaring in de as. Een andere troefkaart is heel veel loopvermogen op het middenveld met Barto door nog voor.

Hoe het ook uitpakt, het is geweldige promotie voor ins clubje en ook weer ervaring die meegenomen kan worden in de nacompetitie.

Hendrikscc

Die 2e opstelling ziet er goed uit maar dan denk ik toch eerder aan een Farshad Noor laten starten naast Monteiro voor Streek of Hoefdraad, die zijn te aanvallend om naast Monteiro als controleur te fungeren.

denistel

Citaat van: Hendrikscc op maart 01, 2017, 18:40:11
Die 2e opstelling ziet er goed uit maar dan denk ik toch eerder aan een Farshad Noor laten starten naast Monteiro voor Streek of Hoefdraad, die zijn te aanvallend om naast Monteiro als controleur te fungeren.

nog meer controleurs?

denistel

Citaat van: Vlampiep op maart 01, 2017, 17:03:10
Jammer hier spreekt weinig vertrouwen in de TS.
Er zijn inmiddels al boven verwachte prestaties verkregen en niet met het minste voetbal.
Dus ophouwe met zeiken en us achter de TS staan gaan.

weinig vertrouwen?? daar heb ik het toch niet over.ik zeg dat het geheim houden
van een opstelling weinig zin het want je moet em toch 2 uur van te voren bekend maken.
denk je dan dat az in een keer gaat zeggen oh die en die spelen we mutte de hele boel
omgooien??
en er zijn zeker prestaties geleverd maar tegen de graafschap stonden we er tactisch
niet best op.en ook tegen almere was het de 1e helft niet heel goed.

Bankzitter

Het heeft ook weinig zin. Waarschijnlijk beginnen beide ploegen eerst eens even nervous de bal heen en weer te schuiven om te kijken hoe alles staat.
Daarbij zou het me niet verbazen als wij met dezelfde elf van systeem kunnen wisselen.

Ik hoop wel dat de TS heeft geleerd van andere wedstrijden waarin we verkeerd begonnen. Als die hele hotzone door de tegenstander is dichtgemetseld moet er net als tegen MVV wat vaker de zijkanten gezocht worden.

sunderland

SCC SCC SCC SCC SCC SCC HET MAAKT NIKS UIT, VOL ERACHTER!!!!

denistel

ik sta er wel vol achter maar daarom kenk mien mening nog wel geven

Vlampiep

Citaat van: denistel op maart 01, 2017, 18:48:27
weinig vertrouwen?? daar heb ik het toch niet over.ik zeg dat het geheim houden
van een opstelling weinig zin het want je moet em toch 2 uur van te voren bekend maken.
denk je dan dat az in een keer gaat zeggen oh die en die spelen we mutte de hele boel
omgooien??
en er zijn zeker prestaties geleverd maar tegen de graafschap stonden we er tactisch
niet best op.en ook tegen almere was het de 1e helft niet heel goed.
Ik denk dat de voorbereiding niet afwijkt van die van de andere kandidaten van de halve finale, allen hebben besloten getraind en houden de opstelling achterwege.
Dus Sipke doet niets anders dan de andere trainers.
En ja soms pakt iets niet goed uit zoals tegen de Graafschap, maar dat is ook vaak te herleiden op de instelling waarmee een aantal spelers de wedstrijd beginnen en daar in blijven hangen.
We moeten vertrouwen hebben in de TS hoe zij de wedstrijd hebben voorbereid en hierop naar buiten treden.
Onze TS doet het prima en hebben de club binnen een zeer korte tijd volledig opnieuw doen opbloeien naar de status van 2 jaar geleden.
Het lijkt mij overigens logisch dat in zo'n korte tijd niet alles naar het niveau van een midden moot eredivisie club is gestegen maar wij lijken wel goed op weg te zijn

666

Citaat van: sunderland op maart 01, 2017, 19:08:41
SCC SCC SCC SCC SCC SCC HET MAAKT NIKS UIT, VOL ERACHTER!!!!

Jazeker... Spanning loopt nu al flink op..
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

058-4life

Al spelen we 6-4-0 we gaan gewoon met 18000 naar de badkuip!!  |:) :scc

VOL GASSS! Kan niet meer wachten, nu maar even zien hoe Sparta de finale haalt.

wiekie1969

Citaat van: speculeter op maart 01, 2017, 14:08:47
Deze opstelling heeft gefaald tegen Utrecht de graafschap en Almere.
Zal wel weer omzetten worden in de rust.
Hoop dat het dan nog niet te laat is.

Het eigen egotje van die dorpspastoor is weer belangrijker dan het clubbelang. Ik fien dit onvoorstelbaar.

Ze hewwe die lui 4 keer bekeken en toch gaan we weer terug naar 5-3-2. Je mutte die lui juist onder druk zetten.

De zwakte bij AZ zit nl in de achterhoede, als je met 3 man voorop speelt en ze vastzet op eigen helft binne ze dur helemaal mee aan.

Gewoon 4-3-3 man en knallen, als je verliest is het logisch. Maar die spelers wudde volpropt met allerlei tactische opdrachten.

We zien het wel morgen.


wiekie1969

Citaat van: denistel op maart 01, 2017, 19:12:15
ik sta er wel vol achter maar daarom kenk mien mening nog wel geven

Sommige forumgangers hewwe verstand vh spelletje, anderen daarentegen totaal niet.

Bin het volkomen met dei eens Denistel maar wij binne van de oude stempel.

wiekie1969

Citaat van: denistel op maart 01, 2017, 16:43:06
gewoon normaal doen hoort ook bij deze club geen besloten trainingen en moeilijk
doen over de opstelling 2 uur van te voren moet je em toch bekend maken denk
je dan dat az ineens achter over slaat van verbazing.doe nou maar gewoon zou
ik zeggen.

ze hewwe cambuur 4 keer bekeken maar wij hewwe 4 keer in een andere opstelling speelt.

Denkst nou echt dat die lui wakker liggen van Houtkoop :_schater :_schater :_schater

Yellow Army

Citaat van: wiekie1969 op maart 01, 2017, 19:49:58
Het eigen egotje van die dorpspastoor is weer belangrijker dan het clubbelang. Ik fien dit onvoorstelbaar.

Ze hewwe die lui 4 keer bekeken en toch gaan we weer terug naar 5-3-2. Je mutte die lui juist onder druk zetten.

De zwakte bij AZ zit nl in de achterhoede, als je met 3 man voorop speelt en ze vastzet op eigen helft binne ze dur helemaal mee aan.

Gewoon 4-3-3 man en knallen, als je verliest is het logisch. Maar die spelers wudde volpropt met allerlei tactische opdrachten.

We zien het wel morgen.

Toen een ene Henk in uitwedstrijden 433 speelde met hoog druk zetten, schreeuwde iedereen hier dat ie wat behoudender en minder naïef moest gaan spelen en nu hebben we een trainer die in uitwedstrijden wat verdedigender (lees: realistischer) speelt en schreeuwt men dat ze aanvallender moeten spelen. Kortom, het is gewoon nooit goed...
Area 58