Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

PePe

Nu op Veronica, Cambuur komt nog.

sk13

Samenvattingen zijn te zien nu op veronica. Morgen en overmorgen ook vanaf 23.00 uur

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Collingwood

#183
Mooie goals zeg, van Monteiro. Ook geweldige passes van Kip (de assist op de tweede van Van Deelen en die uit de tweede helft op Peersman).

EDIT: Voor de liefhebber is hier de samenvatting nog terug te vinden:

http://www.nu.nl/knvb-beker/4341255/video-samenvattingen-van-knvb-bekerduels-van-dinsdag.html
Kalmte alleen kan u redden.

ChantiSCC

Zou toch wat zijn.. als we dkv loten donderdag

hobbes

Citaat van: ChantiSCC op oktober 26, 2016, 10:44:09
Zou toch wat zijn.. als we dkv loten donderdag

Of Eindhoven  :devil

Collingwood

dkv donderdag na strafschoppen door om Eindhoven maximaal te vermoeien en dan treffen wij ze in de finale  :proost
Kalmte alleen kan u redden.

denistel

helemaal geen dkv net als in de krant staat een amateur club thuis en op naar de
laatste 8 hoe verder je komt des meer poen er binnen stroomt.

Noordcambuur

Citaat van: denistel op oktober 26, 2016, 11:10:35
helemaal geen dkv net als in de krant staat een amateur club thuis en op naar de
laatste 8 hoe verder je komt des meer poen er binnen stroomt.
klopt nu eens thuiswedstrijd en dan tegen een amateurploeg maar daar moeten wij ook voorzichtig mee zijn want dat zie je alweer met GAE. :_schater

Dokkumer

Tsja, tegen Scheveningen hadden we twee jaar geleden ook de grootste moeite. En in het verleden o.a. ASHW, Achilles'94 en nog wel een paar clubs waar we over struikelden. Ervaring genoeg dus ;)

Halsteren in 1991 was ook zo'n mooi voorbeeld. 3-2 met de grootste moeite.

Lore

Citaat van: Dokkumer op oktober 26, 2016, 11:33:28


Halsteren in 1991 was ook zo'n mooi voorbeeld. 3-2 met de grootste moeite.

:_schater :_schater SSSTTTTT, je verraad je leeftijd!

Dokkumer

Iedereen weet wel dat mijn officiƫle leeftijd 18 is met 25 jaar ervaring. Dat mijn geestelijke leeftijd altijd nog maar 11 is doet niet ter zake.

Noordcambuur

Thuis tegen IJsselmeervogels ook leuk voor Sander van der Heide mooi weer ff thuiskomen. :y

Bernardo

#193
Feyenoord
Ajax
dkv
AZ
Vitesse
Utrecht
Sparta
ADO
PEC Zwolle
Heracles
Volendam
Cambuur
VVSB
ASWH
IJsselmeervogels
Jodan Boys

Hopelijk een thuiswedstrijd. Doe maar IJsselmeervogels.

moodygrunn

Citaat van: Bernardo op oktober 27, 2016, 22:45:01
Feyenoord
Ajax
Heerenveen
AZ
Vitesse
Utrecht
Sparta
ADO
PEC Zwolle
Heracles
Volendam
Cambuur
VVSB
ASWH
IJsselmeervogels
Jodan Boys

Hopelijk een thuiswedstrijd. Doe maar IJsselmeervogels.

Liefst DKV natuurlijk. Feyenoord of Ajax (thuis of uit) ook mooi. IJsselmeervogels thuis ook leuk. Anders een goede kans om door te gaan, dus Volendam, VVSB, ASWH, Jodan Boys. Misschien een gunstige thuiswedstrijd tegen Heracles, PEC of Sparta.
In Henk en Sandor we trust