Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

PePe

Citaat van: Lore op december 12, 2019, 19:51:29
Henk zei dat de prioriteit in de competitie ligt. Zou dit kunnen betekenen dat hij overweegt spelers te sparen?

Na de wedstrijd tegen 020, zegt Henk dat het wel leuk zou zijn, om nog een ronde verder te komen.

Yellow Army

Als Marsman oppe goal staat zijn we een ronde verder...
Area 58

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Yellow Army op december 12, 2019, 22:21:43
Als Marsman oppe goal staat zijn we een ronde verder...

:_schater :_schater :proost
Henk, held, bedankt

Lore

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 12, 2019, 20:18:33
Ligt ook aan morgen, denk ik. Ik kan me niet voorstellen dat wanneer we morgen zonder kleerscheuren doorkomen, hij donderdag een kans laat schieten.

Ik ook niet, zeker niet met een vol stadion. Dat kan je haast ook niet maken. Maar hij zegt het zo expliciet.

papier

Citaat van: Vlampiep op december 09, 2019, 13:16:45
Heeft niks met een uitslag te maken, maar alles hoe je als normaal functionerend en denkende supporter naar een wedstrijd gaat.
Het is nog niet zo lang geleden dat ouders en kinderen van Feijenoord aanhang van onze hoofdtribune moesten vluchten omdat een stel primaten van onze club hun te lijf wilden gaan.

Dat eerste klopt inderdaad wel. Feijenoord staat er wel om bekend een 'groepje' te hebben die regelmatig in thuisvakken plaatsneemt en niet schroomt om te provoceren. Even juichen bij een goal prima, maar 'kun je dat niet horen dan' scanderen gedurende de wedstrijd tegen het uitvak dat is niet de bedoeling. Dan ben je wat mij betreft niet normaal functionerend, in een thuisvak ben je te gast en moet je je wel wat aanpassen wat mij betreft.

Heb overigens het idee dat dit groepje Feijenoorders die enige tijd terug bij Groningen druk in de weer waren met hun broekriemen in de categorie zitten dat ze uberhaupt geen stadion meer in zouden moeten komen. Types die zich zowel uit als thuis niet goed kunnen gedragen. Je laatste punt geeft aan dat die ook bij ons zitten, dat is natuurlijk geen nieuws want die types heb je overal in de wereld.

speculeter

Mischien een idee om middenveld eens een beetje aan te passen als Jacobs niet mee doet Donderdag?
Met een middenveld Maulun Hoedemakers en Paulissen/Oratmagoen?


Treb

Voor mijn part zet je jong cambuur er neer donderdag.

Heel blijven voor zondag is zoveel belangrijker.

speculeter

Denk niet dat  die 10.500 supporters het hier mee eens zijn.

Bankzitter

Citaat van: speculeter op december 14, 2019, 15:28:27
Mischien een idee om middenveld eens een beetje aan te passen als Jacobs niet mee doet Donderdag?
Met een middenveld Maulun Hoedemakers en Paulissen/Oratmagoen?

Eens... met Maulun+Akoy creëren we toch te weinig kansen... mooie wedstrijd om een ander middenveld uit te proberen.

denistel

Citaat van: speculeter op december 14, 2019, 15:42:28
Denk niet dat  die 10.500 supporters het hier mee eens zijn.

volgend seizoen 34 ere div wedstrijden daar gaat het om

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Bankzitter op december 14, 2019, 17:22:36
Eens... met Maulun+Akoy creëren we toch te weinig kansen... mooie wedstrijd om een ander middenveld uit te proberen.
15 wedstrijden ongeslagen gebleven met de huidige middenvelders, en dan na 1 nederlaag gaan wisselen....  :zucht
Henk, held, bedankt

Bankzitter

Natuurlijk hebben ze het harstikke goed gedaan.
Ik vind Akoy ook een prima vervanger voor Maulun. Als Jacobs wegvalt , dan zou je ook eens Ragnar naast Maulun kunnen proberen voor de beker.
Het team hoeft echt niet helemaal om, de rest gewoon zo laten staan.

PePe

Citaat van: speculeter op december 14, 2019, 15:42:28
Denk niet dat  die 10.500 supporters het hier mee eens zijn.

Eens, dat kun je niet maken t.o.v. de betalende bezoekers. (er met de pet na gooien, zou een hele slechte zijn)

denistel

Citaat van: Bankzitter op december 14, 2019, 19:34:03
Natuurlijk hebben ze het harstikke goed gedaan.
Ik vind Akoy ook een prima vervanger voor Maulun. Als Jacobs wegvalt , dan zou je ook eens Ragnar naast Maulun kunnen proberen voor de beker.
Het team hoeft echt niet helemaal om, de rest gewoon zo laten staan.

hoedemakers akoy en ragnar zou ik eens doen en met de pet er naar gooien zullen ze niet
doen maar risico nemen met spelers doen ze zeker ook niet

sunderland

Vergeet de Knjb niet !