Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Marc S

Ziyech, Younes en Dolberg er in. Dat wordt dus nog erg lastig. Kom op standhouden!

Marc S

Daar was die al dus.

Bankzitter

Leukste en beste wedstrijd sinds tijden... lekker hoor !

Bernardo

Dit konden we wel even gebruiken. Nu boeren thuis aub!

carlo de leeuw

Dit maakt heel veel goed in het, tot op heden, moeizame seizoen!

carlo de leeuw

Citaat van: Bernardo op december 15, 2016, 20:34:34
Dit konden we wel even gebruiken. Nu boeren thuis aub!
Volendam mag ook wel

sunderland

Iedereen een dikke voldoende en Monteiro was de beste

Vlampiep

Citaat van: sunderland op december 15, 2016, 21:02:07
Iedereen een dikke voldoende en Monteiro was de beste
Een 2e Makrini en hij wordt jog beter.

Collingwood

Geweldig, geweldig, geweldig!  |:) |:)
Kalmte alleen kan u redden.

gewoon een fan

Een echte team overwinning  _O_

sunderland

Anderson muk ook een compliment maken .. aparte voetballer , heel erg goed en soms ook heel slecht maar hard werken

legeips

Citaat van: carlo de leeuw op december 15, 2016, 20:48:06
Volendam mag ook wel

En dan lullig met 1-0 verliezen...

Mooie pot vanavond, maar wat es er met onze trainers aan de hand.. 1 of 2 wissels in de laatste minuten was niet gek geweest om het ritme eruit te halen en tijd te rekken..

Anyway... het was rete spannend maar weer mooi om mee te maken..

sunderland

Sta nog te trillen . Wat mooi !!

Geelblauwstiens

Monteiro, Barto en Hoefdraad.....top.....
Zelfs Peersman ging mee in de flow

Collingwood

Het mooiste vind ik nog dat het op basis van kansen dik verdiend was. Ajax had wel veel de bal, maar dit was ook onderdeel van het plan van Cambuur. Ajax eigenlijk geen uitgespeelde kans gehad, alleen uit die corner en een lange haal op Viergever.
Kalmte alleen kan u redden.