Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Casuals-lwd

Citaat van: AliBombali op januari 24, 2018, 22:38:00
Vette bullshit, je kunt niet voor een ander invullen! Had graag mee gewild, zelfs in de bus, maar ben tot 21.00 aan het werk.. is dat een goed excuus?
Hoe bedoel je?
Je had van tevoren vrij kunnen plannen toch of zie ik dat verkeerd

Bernardo

Alsof dat voor iedereen zo makkelijk is.

Lore

Citaat van: Casuals-lwd op januari 25, 2018, 10:42:30
Hoe bedoel je?
Je had van tevoren vrij kunnen plannen toch of zie ik dat verkeerd

Zo overzichtelijk is de wereld niet voor iedereen, maar ik ben blij voor je dat het bij jou wel
Kan!

Geniet van de wedstrijd!

Chris Cambuur

Ben er weer bij vak 319 :scc :scc

PePe

Nu maar hopen, dat Twente de wedstrijd tegen PSV dinsdag nog in de benen heeft. (alle beetjes helpen)

speculeter

Twente speelde goed hoor.
Hoop dat Cummins net zo goed keept als Zoet vanavond

legeips

Citaat van: speculeter op januari 27, 2018, 23:22:53
Twente speelde goed hoor.
Hoop dat Cummins net zo goed keept als Zoet vanavond

Twente oogt fit en doel gericht..

Ik hoop op een off day van de Tukkers, anders vrees ik voor een simpel einde van het beker avontuur..

Bankzitter

#2122
We hebben niet de vorm en kwaliteit om het voetballend lastig te maken. Maar mischien is Twente zo gefocusssed op de competitie (gedeeld 16e) dat ze idd een complete offday hebben. Gewoon keihard knokken en hopen dat er wat te halen valt.

Sowieso een geweldige ervaring voor gasten als Kallon, Robertha en Rosheuvel om op dat niveau getest te worden.

ChantiSCC

Citaat van: Bankzitter op januari 28, 2018, 07:36:37
We hebben niet de vorm en kwaliteit om het voetballend lastig te maken. Maar mischien is Twente zo gefocusssed op de competitie (gedeeld 16e) dat ze idd een complete offday hebben. Gewoon keihard knokken en hopen dat er wat te halen valt.

Sowieso een geweldige ervaring voor gasten als Kallon, Robertha en Rosheuvel om op dat niveau getest te worden.

Met het team van vorig jaar, Streek/Hoefdraad/Bakker/Tissoudali/Lilipaly/Monteiro, waren we kwalitatief gewoon beter geweest dan dit Twente..

Nu moeten we hopen op een offday van Twente

piene hassus

Maar nou hewwe su GJV as trener, die wil succes

Bankzitter

Tegen Ajax thuis met oa Anderson, Blackson, El Baad en met Houtkoop als invaller voor Schilder... dus je weet het nooit.

SCC-J

Citaat van: Casuals-lwd op januari 25, 2018, 10:42:30
Hoe bedoel je?
Je had van tevoren vrij kunnen plannen toch of zie ik dat verkeerd

Bij de AH met een jeugdcontract vrijedagen in overvloed ja. Maar die vlieger gaat niet voor iedereen op.

sunderland

Hef het idee dat Twente ook wat onderschat word hier. Je kan er op wachten dat die motor straks gaat draaien. Assaidi hamdaui Jensen maher tigahadouini vuckic . Lui hewwe zat kwaliteit hoor hou mijn hart vast.

Collingwood

Citaat van: sunderland op januari 28, 2018, 13:21:44
Hef het idee dat Twente ook wat onderschat word hier. Je kan er op wachten dat die motor straks gaat draaien. Assaidi hamdaui Jensen maher tigahadouini vuckic . Lui hewwe zat kwaliteit hoor hou mijn hart vast.

Helemaal mee eens, met het team van vorig seizoen waren wij ook gewoon zwaar de underdog geweest lijkt mij.
Kalmte alleen kan u redden.

zeewolde

Pak dat FC fraude gewoon flink aan!