Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

nee,wel?

Afmaken dan oo geen wissels meer in verlenging

drg

#3796
En nog steeds geen geel  8P

Oh toch wel, maar niet voor hun, wat een ontzettende clown deze scheids

Destroyer

Citaat van: Stiens op januari 25, 2024, 21:53:49
De zuurtsjes uit Liwwadden geloven er weer in  :_schater

Nou is nog niet afgelopen maar drama is het wel
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Stiens

De jonkies moeten het doen voor Cambuur. Kooistra valt prima in en Pichel ook wel aardig.

papier

Citaat van: Stiens op januari 25, 2024, 22:01:54
De jonkies moeten het doen voor Cambuur. Kooistra valt prima in en Pichel ook wel aardig.

Nartey idem dito. Alleen Van de Veen was onzichtbaar

skaaver

niet best dit  ;(

papier

Goed gezien van Van Osch

Trainert!

Van osch duikt ook overal overal overheen en onderdoor

Wat een geluk heeft Cambuur aan zijn zijde. Pfff!

EdsjeSCC

Citaat van: nee,wel? op januari 25, 2024, 21:55:38
Afmaken dan oo geen wissels meer in verlenging

Bij verlenging mag je 1 extra wissel doen

Holwerd voor Cambuur

Uldrikis maakt er nog 2
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Bankzitter

Knap hoe de jonkies invallen. Vooral met de druk die op deze wedstrijd staat.

Holwerd voor Cambuur

Dat had de 1e al moeten zijn :|
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Stiens

Wat een kans voor Drikus man! Kop dat ding tegen de touwen!!!

Stiens

Die Kooistra, wat een topper is dat. Mooie assist en prima goal!

drg

#3809
Dat wordt nog een lange rit naar de eindstreep nu  :_schater


...zucht..