Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: michello op oktober 29, 2025, 22:11:54
Lekker gewerkt scheidsrechter en grensrechter. Tering Jantje.
zit ons momenteel niet mee scheidsrechters Almere en RKC 2x.

Yellow Army

Citaat van: michello op oktober 29, 2025, 22:25:41
En dan vergeet je die terugspeelbal nog.. Dat was hij toch echt? Keeper mag zo?n bal niet met de handen aanraken.

Citaat van: Yellow Army op oktober 29, 2025, 21:43:31
Terugspeelbal op de keeper waarna de keeper de bal met de hand raakt wordt niet meer bestraft tegenwoordig?

Ik vergeet niks  8)
Area 58

De Gast

Waarom geen Kian Visser vanavond.. die jongen krijgt ook nauwelijks een volwaardige kans.

Galdiano

Citaat van: michello op oktober 29, 2025, 22:25:41
En dan vergeet je die terugspeelbal nog.. Dat was hij toch echt? Keeper mag zo?n bal niet met de handen aanraken.

Wij geven de doelpunten weer veel te makkelijk weg.
Amofa die niet meeloopt. Kooistra? Die zijn man laat lopen. En Berkhout die niet eens meespringt. Het is om te janken zo slecht.  :|
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Kuzmanovic-Apeldoorn

Ik ben even in verwarring, hebben we nu heel veel punten verloren, of staan we nog steeds 2de met de beste seizoensstart uit onze geschiedenis. (En ja iedereen mag kritisch zijn...)
Henk, held, bedankt

sunderland

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 29, 2025, 22:49:03
Ik ben even in verwarring, hebben we nu heel veel punten verloren, of staan we nog steeds 2de met de beste seizoensstart uit onze geschiedenis. (En ja iedereen mag kritisch zijn...)
ja als je Wiekie mag geloven niet. Positief blijven! Als de scheidsrechter normaal zijn ding doet en als er wel var was geweest win je 2 x

Noordcambuur

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 29, 2025, 22:49:03
Ik ben even in verwarring, hebben we nu heel veel punten verloren, of staan we nog steeds 2de met de beste seizoensstart uit onze geschiedenis. (En ja iedereen mag kritisch zijn...)
laatste weken gaat het echt niet goed Kuz?..
We moeten wat minder tegendoelpunten krijgen de verdediging is niet zo betrouwbaar meer.

Zaterdag moet je winnen daarna uit tegen Vitesse?..

Korezev

Ik heb er niets van gezien, maar als ik het hier allemaal lees dan hebben we niet van RKC verloren maar wel weer van de scheidsrechter.

ChantiSCC

Scheidsrechters zonder VAR mogen hun ogen uit hun kop schamen... 2x benadeeld en hoe  :zucht het is echt ongelooflijk

okkele

ik heb er ook niks van gezien en ben er wel blij mee.
nu net als ado alleen de focus op de competitie houden, dat word nog lastig genoeg.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

ChantiSCC

Citaat van: okkele op oktober 30, 2025, 00:09:12
ik heb er ook niks van gezien en ben er wel blij mee.
nu net als ado alleen de focus op de competitie houden, dat word nog lastig genoeg.

blij mee? 2x keihard in je kontje geneukt.. ben ik persoonlijk minder blij mee. Zonder dwalingen van de arbiters had je 3 punten meer gehad en een ronde verder geweest  8P

Zaterdag gekkenhuis KNVB MAFFIA  :zweep

okkele

ja, blij mee.
ik heb het niet over de competitie zoals je kon lezen en ik heb niks gezien.
druk maken over het niveau van arbitrage in dit land kan ik iedere week wel doen.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

ChantiSCC

Citaat van: okkele op oktober 30, 2025, 00:26:26
ja, blij mee.
ik heb het niet over de competitie zoals je kon lezen en ik heb niks gezien.
druk maken over het niveau van arbitrage in dit land kan ik iedere week wel doen.

Niks gezien, wat een supporter. Ga het eerst maar eens terugkijken en kom dan weer raaskallen hier. Waarom reageren als je niks ziet?  :_spank

Maar goed, blijkbaar zijn we blij genaaid te worden en niet door te bekeren en te verliezen in de competitie  :?

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: ChantiSCC op oktober 30, 2025, 00:33:30
Niks gezien, wat een supporter. Ga het eerst maar eens terugkijken en kom dan weer raaskallen hier. Waarom reageren als je niks ziet?  :_spank

Maar goed, blijkbaar zijn we blij genaaid te worden en niet door te bekeren en te verliezen in de competitie  :?
Ik had het schakelprogramma er op, maar eigenlijk toch ook niks gezien....
Henk, held, bedankt

Lore

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 30, 2025, 06:35:33
Ik had het schakelprogramma er op, maar eigenlijk toch ook niks gezien....

Ik inmiddels terug gekeken,

Almere uit konden wij het niet goed zien, maa leek het onterecht
RKC voor de competitie is geen discussie over 2 penalties en een rode kaart
En gisteren wederom geen discussie.

Wel heel pijnlijk dit allemaal