Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

RotterdamLeeuwarden

De slechte seizoenstart vergeef ik de spelers, dit is ONBETAALBAAR  |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:)

Op naar de Kuip  :_schater
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Marc S

Zo ik ben eindelijk weer een beetje rustig. Wat een pot man geweldig!

Bascambuur

Prachtige avond.  _O_

ChantiSCC

Citaat van: Marc S op december 15, 2016, 19:51:08
Ziyech, Younes en Dolberg er in. Dat wordt dus nog erg lastig. Kom op standhouden!

Ziyech? Dacht Schöne maar dan had ik er al een paar te veel op denk  :_schater Prachtige avond!! :scc  :scc


Vlampiep

Citaat van: Collingwood op december 15, 2016, 21:19:23
Het mooiste vind ik nog dat het op basis van kansen dik verdiend was. Ajax had wel veel de bal, maar dit was ook onderdeel van het plan van Cambuur. Ajax eigenlijk geen uitgespeelde kans gehad, alleen uit die corner en een lange haal op Viergever.
De teven goal kwam tot stand doordat Blom de corner niet liet nemen omdat hij contact had met de videoscheidsrechter. Hierdoor leken enkele verdedigers van Cambuur afgeleid.
Plots liet die Blom weren dat de corner genomen kon worden en stonden een aantal verdedigers niet in positie.
Niet slim maar wel begrijpelijk.

Drumfather SCC

Citaat van: Treb op december 15, 2016, 19:18:34
Dus.
Toegegeven waarde Treb;
Ik heb je vanmiddag een beetje voor gek verklaard maar nu moet ik je toch een dikke schouderklop geven en mij een slotje op mijn grote muil haha  :proost
Maar ik had het niet verwacht met deze opstelling
Dan nog; Een heerlijke opsteker en wat een ontlading, heerlijk  |:)

En dan verlies je zondag in Waalwijk  :P

zeewolde

Citaat van: Geelblauwstiens op december 15, 2016, 21:16:12
Monteiro, Barto en Hoefdraad.....top.....
Zelfs Peersman ging mee in de flow
die drie vond ik ook de beste, gevolgd door Bakker.

Peersman ook een keer behoorlijk. Houtkoop paar rare acties maar keihard gewerkt.
Wel angst bij Nienhuis. Ik denk inmiddels ook dat Zeinstra terecht eerste keeper is.

Yellow Army

Dit is de Bakker die ik graag wil zijn. Eindelijk eens met het mes tussen de tanden
Area 58

Bankzitter

Compliment ook voor de onervaren achterhoede. El Baad sterke eerste helft. Blackson bleef overeind. Ik vond Anderson echt prima spelen. Houtkoop net als de laatste wedstrijden heel nuttig, hard werken, weinig balverlies.

kgscc



denistel

#476
Citaat van: koosZevenaar op december 15, 2016, 19:24:45
Ik moet nu toch wel even reageren: Wat een waardeloze spits is die Barto.
Ik moet nu toch wel toegeven dat het grootste deel van de auteurs op dit forum hele grote kenners zijn.
Ik zeg dat in mijn allerdiepste nederigheid naar hun toe

wel gewoon eerlijk blijven he prachtige goals he geweldig gebruikt gemaakt van de ruimte die er
lag.en in de 1e divisie heb je die ruimtes niet omdat de tegenstander met 6 a 7 man de boel dicht
zet.
maar de credits zijn vandaag zeker voor Barto bij was de slagroom op een prachtige teamprestatie.

denistel

COMPLIMENT VOOR HET HELE TEAM EN STAF,,,PURE RECLAME VOOR DE CLUB.

nu Volendam thuis loten en op naar de halve finale.

sunderland

Denistel wat was dit mooi

Spine

Sparta uit let maar op, de geschiedenis herhaalt zich.