Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Citaat van: Specuveter op oktober 31, 2024, 11:46:21
Maar liever niet tegen een amateur club loten
Kan alleen maar tegenvallen
Doe maar KKD club
Of eredivisie club uit rechterrijtje
Volendam thuis zou ook mooi zijn...Revanche zonder mist!
nee ik wil Sparta Nijkerk uit. Heb ik een thuiswedstrijd :_schater

Eemdijk mag ook

Grijskijkert

Citaat van: zeewolde op oktober 31, 2024, 12:05:41
nee ik wil Sparta Nijkerk uit. Heb ik een thuiswedstrijd :_schater

Eemdijk mag ook
Dit riekt naar eigenbelang  :zweep
IN HENK WE TRUST!!!

zeewolde


Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: zeewolde op oktober 31, 2024, 16:20:59
Absoluut!

Corrupte boel hier, hou ik niet van...
Henk, held, bedankt

zeewolde


Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 31, 2024, 21:23:00
Corrupte boel hier, hou ik niet van...
Dat nu juist jij dat durft te schrijven.... :_schater

Noordcambuur

Vanmiddag de loting rond 17:30

Poetser

Wat een kutloting

CambuurArnhem

RKC uit, jammer dat we ze niet thuis krijgen...

Galdiano

Thuis is altijd mooi.

Uit is RKC gewoon een kutclub. Niks aan...
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Noordcambuur

Je kunt nog minder treffen hoor.
Ik zie wel kansen om de volgende ronde te halen.
Zien we van der Water ook weer eens :zweep

nee,wel?

Citaat van: Noordcambuur op november 01, 2024, 18:05:16
Je kunt nog minder treffen hoor.
Ik zie wel kansen om de volgende ronde te halen.
Zien we van der Water ook weer eens :zweep

en dan  skiet hij su dr vanuut alle hoeken ineens in....... 8P

zeewolde

Is van Osch bekerkeeper? :devil

Holwerd voor Cambuur

Appeltje eitje juh! |:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

michello

Citaat van: zeewolde op november 01, 2024, 18:31:38
Is van Osch bekerkeeper? :devil

Ik heb gehoord dat Van Osch een goede barkeeper is :proost