Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Specuveter

Dinsdag RKC uit
Uit spelen ligt ons wel!
Maar ivm competitie....Tweede keus opstellen?

Galdiano

Citaat van: Specuveter op december 14, 2024, 09:32:04
Dinsdag RKC uit
Uit spelen ligt ons wel!
Maar ivm competitie....Tweede keus opstellen?

Nee, gewoon nog twee wedstrijden vol gas. Je moet nu niet gaan wisselen. Je weet hoe mooi de beker kan zijn
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Specuveter

Citaat van: Galdiano op december 14, 2024, 10:34:38
Nee, gewoon nog twee wedstrijden vol gas. Je moet nu niet gaan wisselen. Je weet hoe mooi de beker kan zijn
Natuurlijk....
Maar Henk gaf gisteren na de wedstrijd al aan dat de Competitie belangrijkste is

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Specuveter op december 14, 2024, 10:36:10
Natuurlijk....
Maar Henk gaf gisteren na de wedstrijd al aan dat de Competitie belangrijkste is
Als pauwels kwetsbaar is, sparen die man
Henk, held, bedankt

Grijskijkert

Waarschijnlijk geen Jansen, Mercera(liesklachten), Nieling(vinger/hand gebroken), van Mullem(speelde 2e helft met pijnstillers), Poll, Nartey, Alhaft(liesklachten), twijfelgeval: Pauwels
IN HENK WE TRUST!!!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Grijskijkert op december 14, 2024, 14:22:57
Waarschijnlijk geen Jansen, Mercera(liesklachten), Nieling(vinger/hand gebroken), van Mullem(speelde 2e helft met pijnstillers), Poll, Nartey, Alhaft(liesklachten), twijfelgeval: Pauwels

Oef dat is een flinke aderlating. Jansen is een keuze lijkt me.

Citaat van: Grijskijkert op december 14, 2024, 14:22:57
Nieling(vinger/hand gebroken), van Mullem(speelde 2e helft met pijnstillers)

Wat een watjes ook die spelers van ons  _O_

Ik zou geen risico nemen met Pauwels
Henk, held, bedankt

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op december 14, 2024, 14:22:57
Waarschijnlijk geen Jansen, Mercera(liesklachten), Nieling(vinger/hand gebroken), van Mullem(speelde 2e helft met pijnstillers), Poll, Nartey, Alhaft(liesklachten), twijfelgeval: Pauwels
gewoon een B team opstellen en dat kan ook niet anders.
Henk gaf ook heel duidelijk aan dat vrijdag veel belangrijker is. Heb het idee dat Henk ook iets begint te voelen.. spits erbij en beter worden?dan kan er iets gebeuren

Bankzitter

Hij merkte ook op dat hij op de competitie wordt afgerekend (door publiek en pers). Beker is goed voor de club, maar zelf had hij er helemaal niks aan dat ze halve finale speelden. Denk dat Henk mooi voor zichzelf kiest en dus competitie.

Nou worden we niet eens veel minder van Ottensen of Kieftenbelt, R?lke klopt ook hard op de deur.

Specuveter

Reiziger
Casas Van Mullem Nieling Ottesen
Kieftenbeld Souren Diemers
Balk De Leeuw Pauwels

Dat gaat het worden als ik Henk goed heb beluisterd.

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op december 16, 2024, 14:46:39
Reiziger
Casas Van Mullem Nieling Ottesen
Kieftenbeld Souren Diemers
Balk De Leeuw Pauwels

Dat gaat het worden als ik Henk goed heb beluisterd.
dan zit er ook niet veel op de bank :y

Huizen

Citaat van: Specuveter op december 16, 2024, 14:46:39
Reiziger
Casas Van Mullem Nieling Ottesen
Kieftenbeld Souren Diemers
Balk De Leeuw Pauwels

Dat gaat het worden als ik Henk goed heb beluisterd.

Prima opstelling, niks geen B team

Specuveter

Citaat van: Noordcambuur op december 16, 2024, 15:00:49
dan zit er ook niet veel op de bank :y
Marsman Rolke Kooistra van Veen Minnema Potma
Zullen wel meegaan

michello

Verwacht van RKC eigenlijk ook niet zoveel morgen. Die spelen vrijdag een veel belangrijke wedstrijd thuis tegen PEC.

zeewolde

Citaat van: Specuveter op december 16, 2024, 15:24:35
Marsman Rolke Kooistra van Veen Minnema Potma
Zullen wel meegaan
Fedde de Jong

Huizen

172 man mee! Netjes hoor!!

Op naar Waalwijk  |:)