Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: michello op december 16, 2024, 16:02:38
Verwacht van RKC eigenlijk ook niet zoveel morgen. Die spelen vrijdag een veel belangrijke wedstrijd thuis tegen PEC.
idd. Die doen hetzelfde dus dan wint de gene die met een plan voetbalt. Fraser kan alleen maar counter voetbal spelen.

sunderland


papier

Wordt dit nog ergens uitgezonden?

Grijskijkert

Citaat van: papier op december 17, 2024, 12:10:13
Wordt dit nog ergens uitgezonden?
N dubbel E, ESPN vind deze wedstrijd niet belangrijk en is er dus niet voor de geel/blauwe supporters  ;)
IN HENK WE TRUST!!!

Specuveter

Klopt...
Waardeloos
Hopelijk heeft iemand ??n stream!

PePe

Beelden waarschijnlijk in de ESPN KNVB Beker schakelshow.

Galdiano

Maar 5 wedstrijden en slechts 2 live. Slaat toch helemaal nergens op.  :R
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Specuveter

Citaat van: Galdiano op december 17, 2024, 13:59:40
Maar 5 wedstrijden en slechts 2 live. Slaat toch helemaal nergens op.  :R
Ik heb 6 extra zenders op ESPN watch
Vreemd inderdaad  :_spank

PePe

Opzet, om kijkers te winnen voor de KNVB Beker schakelshow?

Poetser

Ik heb jaren geleden ESPN al opgezegd.

Ik heb m'n eigen wegen wel  l0l

Betaal 30,- per jaar. Voor heeuuul veel zenders.

janou

Citaat van: PePe op december 17, 2024, 14:47:43
Opzet, om kijkers te winnen voor de KNVB Beker schakelshow?

Overigens is het schakelkanaal altijd genieten, zo eerlijk moeten we wel zijn!

YellowBlue

Citaat van: Poetser op december 17, 2024, 15:21:13
Ik heb jaren geleden ESPN al opgezegd.

Ik heb m'n eigen wegen wel  l0l

Betaal 30,- per jaar. Voor heeuuul veel zenders.

Maar daar is het nog steeds niet op denk?
Zal wel illegaal streampje worden.

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Toch nog netjes deze opstelling. Nu nog heel houden.

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op december 17, 2024, 18:59:57
Toch nog netjes deze opstelling. Nu nog heel houden.
wie staat op de plaats van Poll.
En wie zijn onze buitenspelers :?