Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Nienhuis gewoon laten spelen tegen Utrecht, dat is de afspraak.
Daarnaast wil die zich laten zien, en is Nienhuis op z'n best.

Tegen Ajax prima gekeept.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

speculeter

En als hij een beslissende fout maakt...

Hendrikscc

Dan is dat erg jammer, ik ben ook van mening dat je nu niet de afspraken moet gaan wijzigen. Bovendien zal het resultaat waarschijnlijk echt niet gaan afhangen om Zeinstra of Nienhuis.

speculeter

Dan is dat erg jammer.... :R
We kunnen de halve finale van de beker halen man....en met een gunstige loting ms wel de finale.

Bernardo

Je maakt toch afspraken aan begin van seizoen, dan hou je je daar toch gewoon aan. Zoals het hoort.

Bernardo

Citaat van: speculeter op januari 23, 2017, 13:32:56
En als hij een beslissende fout maakt...

En als Zeinstra de beslissende fout maakt? Had dan Nienhuis moeten keepen. :_schater

Collingwood

Buscombi uitverkocht, autocombi vol. Er kunnen alleen nog kaarten worden gekocht voor een plaats in al ingeschreven auto's. Volop support woensdag dus!
Kalmte alleen kan u redden.

666

Citaat van: Collingwood op januari 23, 2017, 14:58:25
Buscombi uitverkocht, autocombi vol. Er kunnen alleen nog kaarten worden gekocht voor een plaats in al ingeschreven auto's. Volop support woensdag dus!

650..  mooi aantal voor woensdag half 7,  Ik hef er al sin in  |:)
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Oosttribune

Kan een mooi avondje worden, kwartfinale beker.... moet toch altijd weer denken aan Sparta uit met 30 bussen fantastisch :scc

wiekie1969

We krijgen zeker kansen daar, kop erbij houden en knal die bal er dan meteen in.  De druk ligt bij Utrecht en die pseudo Guardiola die denkt dat ze een topteam hewwe. Maar dat hewwe ze helemaal niet in mijn ogen.

Verdediging is zwakste deel vd ploeg. Keeper laat 8 vd 10 ballen los, Leeuwin is geblesseerd, matige backs Vd Maarel en vd Meer en die Willem Janssen is zo traag als poppenstront en maakt alleen maar overtredingen.

Voorin Haller en Zivkovic die niet mee terug verdedigen en wat staan te goaltje pissen.

Middenveld wel erg sterk met Brama, Ayoub en Barazite, veel loopvermogen.

Gewoon compact voetballen, ze geven ruimte weg achter de verdediging. Ik zou vanaf begin Tissoudali en Noor opstellen.

Kom aan cambuur |:) |:) |:) |:) |:)


666

Citaat van: Oosttribune op januari 23, 2017, 17:17:27
Kan een mooi avondje worden, kwartfinale beker.... moet toch altijd weer denken aan Sparta uit met 30 bussen fantastisch :scc

Echt fantastisch was dat, bijna 3x zoveel als woensdag. Maar woensdag maken we lawaai voor 1500.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

wiekie1969

Citaat van: oostside op januari 23, 2017, 10:13:16
Iets van..... "wel erg kort door de bocht".......

Ik heb gisteren Utreg gezien en dat zag er allemaal agressief en kansrijk uit, maar afronding ging niet goed.

Die hebben gistermiddag alles gegeven tegen ajax en zijn tegen ons veel minder scherp, lijkt mij niet dat je 2 keer achter elkaar zo speelt.

Yellow Army

Citaat van: oostside op januari 23, 2017, 10:13:16
Iets van..... "wel erg kort door de bocht".......

Ik heb gisteren Utreg gezien en dat zag er allemaal agressief en kansrijk uit, maar afronding ging niet goed. Zal je net zien dat de ballen die er gisteren tegen Ajax niet in gingen bij ons net wel....

Neemt niet weg dat als je er ook gewoon maar vol voor gaat je altijd kansen hebt, ook al is het Real Madrid, Chelsea of Utrecht.

Nee hoor, gewoon logisch redeneren  |:)
Area 58

denistel

zal wel wat mee vallen toch zit meer dan 3 dagen tussen en die ten hag het su zo
fit als wat die lui binne altijd van 9 tot 5 bezig daar.

je zult idd heel slim moeten spelen en scherp zijn bij de kansen die je krijgt.
het zal daar gewoon een heel heet avondje worden is mijn verwachting.

Bankzitter

Er is een goede kans dat Utrecht te slap begint en dan is het in de regel niet zo makkelijk om om te schakelen. We zijn zeker niet kansloos en een speler als Tissoudali is heel lastig af te stoppen als die z'n dag heeft. Barto wil ook nog wel eens vriend en vijand verbazen in speciale potjes.