Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur Groningen

Citaat van: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 22:38:09
Nee, heb pas ingezet nadat het 1-1 werdt, heb het daarom niet gemeld.
werd is zonder t...gemeld daarentegen heb je dan wel weer goed gespeld: chapeau

AliBombali

Citaat van: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 22:38:09
Nee, heb pas ingezet nadat het 1-1 werdt, heb het daarom niet gemeld.

Ik geloof er geen reet van.. JIJ bent een schande..

D.H.Skolten

Citaat van: Stanley op januari 30, 2018, 22:37:44
Skolten, lol= ongelovigelijk klein beschavingsniveau, heel erg triest
Het is "ongelooflijk", niet " ongelovigelijk"

Noordcambuur

Citaat van: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 22:38:09
Nee, heb pas ingezet nadat het 1-1 werdt, heb het daarom niet gemeld.
Skolten hou je ff in en gedraag je ff.
Laten we nu ff normaal doen.
Jammer mannen Twente was ff een maatje te groot.

hobbes

Citaat van: sunderland op januari 30, 2018, 22:35:19
Skils Barto Kallon Robertha prima gespeeld
Cummings ook

Cambuur Groningen

Citaat van: Noordcambuur op januari 30, 2018, 22:41:12
Skolten hou je ff in en gedraag je ff.
Laten we nu ff normaal doen.
Jammer mannen Twente was ff een maatje te groot.
goede reactie Noord. Zo is het....

D.H.Skolten

Citaat van: AliBombali op januari 30, 2018, 22:39:14
Ik geloof er geen reet van.. JIJ bent een schande..
Als je dit niet aan zag komen dan ben je echt onnozel!

D.H.Skolten

Citaat van: Noordcambuur op januari 30, 2018, 22:41:12
Skolten hou je ff in en gedraag je ff.
Laten we nu ff normaal doen.
Jammer mannen Twente was ff een maatje te groot.
Ik gedraag me alleen doe ik niet mee aan deze retelikkerij zoals de meesten op dit forum!

De Gast

Jammer volstrekt kansloos eigenlijk. Gevochten als leeuwen. Maar te zwak om serieus tegenstand te kunnen bieden.

Wel trots. En nu nog maar wat vuurwerk op de transfermarkt zou ik zeggen.

Bernardo

Citaat van: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 22:43:49
Ik gedraag me alleen doe ik niet mee aan deze retelikkerij zoals de meesten op dit forum!

Ze hebben toch gevochten en er niet met de pet naar gegooit? We kunnen niet op tegen clubs als Twente dit jaar. Simpel.

Cambuur Groningen

Citaat van: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 22:43:49
Ik gedraag me alleen doe ik niet mee aan deze retelikkerij zoals de meesten op dit forum!
likken we met zijn allen 1 reet, of meerdere reten? Dan zou het namelijk retenlikkerij zijn?

hobbes

Citaat van: Cambuur Groningen op januari 30, 2018, 22:46:08
likken we met zijn allen 1 reet, of meerdere reten? Dan zou het namelijk retenlikkerij zijn?

Ik lik alleen een raketje

D.H.Skolten

Citaat van: Bernardo op januari 30, 2018, 22:44:52
Ze hebben toch gevochten en er niet met de pet naar gegooit? We kunnen niet op tegen clubs als Twente dit jaar. Simpel.
Ga me niet vertellen dat we na de rust geen kans hadden om de overwinning over de streep te halen, we liggen eruit door puur dom gedrag.

D.H.Skolten

Citaat van: Cambuur Groningen op januari 30, 2018, 22:46:08
likken we met zijn allen 1 reet, of meerdere reten? Dan zou het namelijk retenlikkerij zijn?
Je hebt gelijk, ik bedoelde "retenlikkerij", sorry spelfoutje.

Cambuur Groningen

Citaat van: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 22:48:01
Ga me niet vertellen dat we na de rust geen kans hadden om de overwinning over de streep te halen, we liggen eruit door puur dom gedrag.
volgens mij was je iets te druk met het plaatsen van een wedje en heb je iets minder naar de wedstrijd gekeken. Twente was simpelweg beter. En dat doet mij ook pijn, maar het is geen schande en we zijn niet het lachertje van het Nederlandse voetbal. Ik vrees alleen dat we het niet eens worden, ik ga maar eens slapen :-)