Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

hobbes

Citaat van: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 22:29:08
Dat is niet waar. Er zat zoveel meer in maar ja als je zo dom bent als een rund en je het je tegenstander makkelijk gaat maken dan heb je geen kans nee!  Cambuur is gewoon het lachertje van het nederlands voetbal en dat is ook terecht. Wat een grote grap dit (zogenaamde) Cambuur, dit is niet het hard vechtende en trotse Cambuur dat ik ken van jaren geleden, dit is 1 of ander slap aftreksel daarvan. Te walgelijk voor woorden en het ergste is dat zogenaamde Cambuur supporters hier op dit forum genoegen nemen met dit slappe aftreksel van wat Cambuur ooit was.

Je verliest van Twente, wat daar ook nog eens twee dode spelmomenten voor nodig had. Had je meer verwacht dan?

Cambuur Groningen

Citaat van: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 22:29:08
Dat is niet waar. Er zat zoveel meer in maar ja als je zo dom bent als een rund en je het je tegenstander makkelijk gaat maken dan heb je geen kans nee!  Cambuur is gewoon het lachertje van het nederlands voetbal en dat is ook terecht. Wat een grote grap dit (zogenaamde) Cambuur, dit is niet het hard vechtende en trotse Cambuur dat ik ken van jaren geleden, dit is 1 of ander slap aftreksel daarvan. Te walgelijk voor woorden en het ergste is dat zogenaamde Cambuur supporters hier op dit forum genoegen nemen met dit slappe aftreksel van wat Cambuur ooit was.
Stel je niet zo aan joh.. neem een pilletje en ga slapen.

Cambuur Groningen

Citaat van: el haj op januari 30, 2018, 22:31:30
Oh dat hoor je mij ook niet zeggen. Het verschil in kwaliteit en idd waarde (transfermarkt zegt 5,3mil voor Cambuur en 22,83mil voor Twente) is enorm. Tuurlijk hoop je tegen beter weten in, en zeker na die eerste helft hoop je 'm als een stel Duitsers of Portugezen die wedstrijd over de streep te trekken, maar iedereen weet van tevoren wie de torenhoge favoriet is.
Was ook meer een reactie op Skolten :-) Die wekte weer eens mijn ergernis op, maar pakte het verkeerde citaat :-)

sunderland

Citaat van: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 22:29:08
Dat is niet waar. Er zat zoveel meer in maar ja als je zo dom bent als een rund en je het je tegenstander makkelijk gaat maken dan heb je geen kans nee!  Cambuur is gewoon het lachertje van het nederlands voetbal en dat is ook terecht. Wat een grote grap dit (zogenaamde) Cambuur, dit is niet het hard vechtende en trotse Cambuur dat ik ken van jaren geleden, dit is 1 of ander slap aftreksel daarvan. Te walgelijk voor woorden en het ergste is dat zogenaamde Cambuur supporters hier op dit forum genoegen nemen met dit slappe aftreksel van wat Cambuur ooit was.
rot toch op juh stumper dast bist

D.H.Skolten

Citaat van: mugel op januari 30, 2018, 22:32:01
Jij bent niet serieus te nemen en de enige loser hier! Kan iemand deze kneus verwijderen?
lol

sunderland

Skils Barto Kallon Robertha prima gespeeld

D.H.Skolten

Citaat van: sunderland op januari 30, 2018, 22:34:25
rot toch op juh stumper dast bist
lol ik heb in ieder geval weer lekker veel geld gewonnen vanavond!

Cambuur Groningen

Citaat van: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 22:35:15
lol
zo lol is het niet hoor. Je gaat gewoon echt over de schreef met je opmerkingen. Lees ze eens in alle rust terug zou ik zeggen

AliBombali

Citaat van: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 22:29:08
Dat is niet waar. Er zat zoveel meer in maar ja als je zo dom bent als een rund en je het je tegenstander makkelijk gaat maken dan heb je geen kans nee!  Cambuur is gewoon het lachertje van het nederlands voetbal en dat is ook terecht. Wat een grote grap dit (zogenaamde) Cambuur, dit is niet het hard vechtende en trotse Cambuur dat ik ken van jaren geleden, dit is 1 of ander slap aftreksel daarvan. Te walgelijk voor woorden en het ergste is dat zogenaamde Cambuur supporters hier op dit forum genoegen nemen met dit slappe aftreksel van wat Cambuur ooit was.

moeten we hier serieus op in gaan?

Cambuur Groningen

Citaat van: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 22:36:04
lol ik heb in ieder geval weer lekker veel geld gewonnen vanavond!
en dat zou je van te voren zeggen..... het zal bij jou wel de emotie zijn, maar die uit je op een ongezonde manier.

D.H.Skolten

Citaat van: Cambuur Groningen op januari 30, 2018, 22:34:09
Was ook meer een reactie op Skolten :-) Die wekte weer eens mijn ergernis op, maar pakte het verkeerde citaat :-)
Who cares!

Stanley

Skolten, lol= ongelovigelijk klein beschavingsniveau, heel erg triest

vialli

Citaat van: D.H.Skolten op januari 30, 2018, 22:29:08
Dat is niet waar. Er zat zoveel meer in maar ja als je zo dom bent als een rund en je het je tegenstander makkelijk gaat maken dan heb je geen kans nee!  Cambuur is gewoon het lachertje van het nederlands voetbal en dat is ook terecht. Wat een grote grap dit (zogenaamde) Cambuur, dit is niet het hard vechtende en trotse Cambuur dat ik ken van jaren geleden, dit is 1 of ander slap aftreksel daarvan. Te walgelijk voor woorden en het ergste is dat zogenaamde Cambuur supporters hier op dit forum genoegen nemen met dit slappe aftreksel van wat Cambuur ooit was.
Mooi een andere hobby zoeken en je NOOIT weer met onze club bemoeien :(

D.H.Skolten

Citaat van: Cambuur Groningen op januari 30, 2018, 22:36:47
en dat zou je van te voren zeggen..... het zal bij jou wel de emotie zijn, maar die uit je op een ongezonde manier.
Nee, heb pas ingezet nadat het 1-1 werdt, heb het daarom niet gemeld.

D.H.Skolten

Citaat van: vialli op januari 30, 2018, 22:37:57
Mooi een andere hobby zoeken en je NOOIT weer met onze club bemoeien :(
Hahaha