Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

TopperM

Citaat van: dizzhead op januari 31, 2017, 12:11:08
dmv je uitkaart lijkt me...
ja wordt geregistreerd in de computer of?

Daddy T.

Citaat van: Drumfather SCC op januari 31, 2017, 10:41:21
Dat trouwe ook  :R
In de tekst staat vaste, dat klinkt beter  :D
Want door ziekte, financien of andere zaken kunnen niet altijd mensen mee
Met het oog op de term vaste ben ik het met de voorrang eens maar trouwe?
Nee, Dat had voor mij niet de titel hoeven zijn
Verder hoop ik er bij te kunnen zijn!

:wall zeiken om het zeiken dit, ook al kun je om wat voor redenen niet naar uitwedstrijden, dan nog krijg je nu obv je seizoenkaart en clubcard icm uitkaart al voorrang op alle supporters die nu ineens wel een uitwedstrijd willen bezoeken en uit kaart aanschaffen. Prima geregeld door de club!
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

oldehove

Citaat van: Collingwood op januari 31, 2017, 10:37:59
VOORRANG VOOR TROUWE SUPPORTERS BIJ HALVE FINALE BEKER

SC Cambuur staat voor het eerst in de clubhistorie in de halve finales van de KNVB-Beker. Op donderdag 2 maart gaan de mannen van Hulshoff en Slot het in Alkmaar opnemen tegen AZ (aftrap 20.45 uur).

Het is overbodig om te melden dat de belangstelling vanuit Leeuwarden om de club te steunen in het AFAS Stadion enorm is. Op dit moment zijn we nog in gesprek met AZ over de voorwaarden en aantallen, wel is zeker dat de vaste supporters van de uitwedstrijden van SC Cambuur voorrang krijgen.

Deze volgorde zal worden aangehouden:
Uitkaarthouders die dit seizoen één of meerdere wedstrijden hebben bezocht
Uitkaarthouders met seizoenkaart
Uitkaarthouders met clubkaart
Uitkaarthouders

Nog niet in het bezit van een uitkaart en wil je mee naar Alkmaar? Vraag dan voor uiterlijk vrijdagavond 20.00 uur je uitkaart aan bij de administratie van het stadion of in de Fanshop.

De verwachting is dat er eind deze week meer duidelijk zal zijn over de kaartverkoop. Uiteraard zullen we dit dan direct delen.

http://cambuur.nl/nieuws/voorrang-trouwe-bezoekers-halve-finale-beker/
Alleen competitie of telt Utrecht uit ook mee?
ut komt su as het komt

Drumfather SCC

Citaat van: Daddy T. op januari 31, 2017, 12:15:08
:wall zeiken om het zeiken dit, ook al kun je om wat voor redenen niet naar uitwedstrijden, dan nog krijg je nu obv je seizoenkaart en clubcard icm uitkaart al voorrang op alle supporters die nu ineens wel een uitwedstrijd willen bezoeken en uit kaart aanschaffen. Prima geregeld door de club!
Pas op dat je geen hoofdpijn krijgt Daddy
Ik zeg toch ook niet dat het kudt met peren is qua regeling?
Ik vind het prima geregeld zo, dat gaf ik ook al aan maar het enige wat IK VIND is dat de term trouwe beter als vaste (als geschreven in de tekst) had kunnen staan
Ja, Ik ga misschien minder vaak maar maakt me dat minder trouw na 23 jaar?
En dat geldt voor meerdere. De titel die Cambuur zelf geeft bakend het voor mijn gevoel gewoon wat af
Niet meer, niet minder dus even goede vrienden  :proost

666

Citaat van: oldehove op januari 31, 2017, 12:19:23
Alleen competitie of telt Utrecht uit ook mee?

Het gaat om de beker, dat was een bekerwedstrijd en je had een uitkaart nodig. Ja dan kan het niet anders dat deze ook......
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

SCC-J

Citaat van: Daddy T. op januari 31, 2017, 12:15:08
:wall zeiken om het zeiken dit, ook al kun je om wat voor redenen niet naar uitwedstrijden, dan nog krijg je nu obv je seizoenkaart en clubcard icm uitkaart al voorrang op alle supporters die nu ineens wel een uitwedstrijd willen bezoeken en uit kaart aanschaffen. Prima geregeld door de club!
EENS!

Yellow Army

Prima regeling dit. Lijkt me overigens niet dat er 1100 kaarten worden verkocht na de 1e groep.
Area 58

Gasgeve

Citaat van: Yellow Army op januari 31, 2017, 12:44:25
Prima regeling dit. Lijkt me overigens niet dat er 1100 kaarten worden verkocht na de 1e groep.
Eens. Nu er nog voor zorgen dat we online kaarten kunnen kopen voor uitwedstrijden en het feest is compleet.
Oja, meer busjes per uitwedstrijd graag :)

Casuals-lwd

Vind 1 wedstrijd wel heel mager, je bent in de ogen van de club al trouw als je Utrecht uit hebt bezoek waar best wat gloryhunters op af komen. Dus krijgen die evenveel recht als de supporters die naar MVV, Telstar, Sittard, Venlo zijn afgereisd. Hadden beter de minimale wedstrijden op 3 kunnen zetten ipv 1.

Collingwood

Citaat van: Casuals-lwd op januari 31, 2017, 13:26:40
Vind 1 wedstrijd wel heel mager, je bent in de ogen van de club al trouw als je Utrecht uit hebt bezoek waar best wat gloryhunters op af komen. Dus krijgen die evenveel recht als de supporters die naar MVV, Telstar, Sittard, Venlo zijn afgereisd. Hadden beter de minimale wedstrijden op 3 kunnen zetten ipv 1.

Maakt volgens mij niet uit, want de club krijgt sowieso genoeg kaarten om iedereen die minimaal één uitwedstrijd is geweest een plaats te geven. Zie dit bericht:

SC Cambuur ‏@SCCambuurLwd
@KatsmaA @058mantsje Dat is niet nodig Aleuh, zelfs al zou iedereen die dit seizoen mee is geweest meegaan hebben we nog genoeg kaarten.

Kalmte alleen kan u redden.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Casuals-lwd op januari 31, 2017, 13:26:40
Vind 1 wedstrijd wel heel mager, je bent in de ogen van de club al trouw als je Utrecht uit hebt bezoek waar best wat gloryhunters op af komen. Dus krijgen die evenveel recht als de supporters die naar MVV, Telstar, Sittard, Venlo zijn afgereisd. Hadden beter de minimale wedstrijden op 3 kunnen zetten ipv 1.

Maakt niet uit omdat ze er blijkbaar vanuit gaan dat de kaarten dan nog niet weg zijn.
Henk, held, bedankt

zeewolde

Citaat van: Casuals-lwd op januari 31, 2017, 13:26:40
Vind 1 wedstrijd wel heel mager, je bent in de ogen van de club al trouw als je Utrecht uit hebt bezoek waar best wat gloryhunters op af komen. Dus krijgen die evenveel recht als de supporters die naar MVV, Telstar, Sittard, Venlo zijn afgereisd. Hadden beter de minimale wedstrijden op 3 kunnen zetten ipv 1.
Hoeveel uitsupporters denk je dat Cambuur heeft?

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: zeewolde op januari 31, 2017, 13:33:58
Hoeveel uitsupporters denk je dat Cambuur heeft?

Minimaal 700 wat die zaten in utrecht. En dan nog aantal tientallen erbij schat ik in
Henk, held, bedankt

TopperM

Telt de graafschap ook mog mee?

666

Mühren iig niet tegen ons voor de beker  :devil
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander