Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

weestwel

Veel plezier en succes aan een ieder die richting Alkmaar gaat. Ik hoop er in april in de Kuip weer bij te kunnen zijn.

sunderland

Ken niet meer normaal nadenken . Gvd wat een spanning

Lore

Citaat van: weestwel op maart 02, 2017, 15:32:44
Veel plezier en succes aan een ieder die richting Alkmaar gaat. Ik hoop er in april in de Kuip weer bij te kunnen zijn.

Eerlijk gezegd hoop ik ook echt dat jij er weer bij kan zijn in de Kuip!

:proost. Veel plezier met de wedstrijd vanavond!

Ongeachte het resultaat ga ik proberen er elke minuut van te genieten

Drumfather SCC

Volgens mij zit Wiekie al de hele dag te schijten  :proost
Kan hem niet ongelijk geven....

papier

Citaat van: nannenijpscc op maart 02, 2017, 12:14:20
Op het forum van AZ zijn ze vol lof over de visie/strategie van de trainers van Cambuur, ze zijn er totaal niet op gerust dat het vanavond hun kant op gaat vallen!

Tsja.... op basis waarvan? Wie ziet Cambuur, behoudens de cambuur supporters + een handjevol anderen, nou spelen? Daar doet een artikeltje in de VI niets aan af.

AZ supporter die ik ken verwachtte toch wel een simpele overwinning. Garcia doet het kennelijk aardig en de eerste helft tegen PEC was goed. We zijn gewaarschuwd.....

denistel

visie en strategie? eerst maar eens kijken met wat voor opstelling we beginnen
en hoe het werkt toch. en idd wat zouden die az lui nou van ons weten.

Iedereen een super avond en hopelijk nacht toegewenst.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: denistel op maart 02, 2017, 16:46:40
Iedereen een super avond en hopelijk nacht toegewenst.

Bedankt en allen hetzelfde toegewenst, op naar HISTORIE, ik ga onderweg _O_ _O_ _O_ _O_
Henk, held, bedankt

okkele

Iemand ook een stream?
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Holwerd voor Cambuur

Het komt toch gewoon op Veronica?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

denistel

al aardig in de war okkele of niet :proost :_schater

okkele

 :D nee juh.geintsje.
Dacht even wat spanning d'r af halen maar da't kest wel skudde.
Nog 1,5 uur.
|:) |:) |:)
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

speculeter

Spanning man....

ForzaCambuur1

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 02, 2017, 18:38:18
Het komt toch gewoon op Veronica?
Niet iedereen woont in Nederland  ;)

Hirsch

Deze mannen moeten het gaan doen.  Blackson voor mij toch wel als verrassing.

Nienhuis, V Deelen, Steenvoorden, Schilder, Peersman, Blackson; E. Bakker (C), Vd Streek, Monteiro; Hoefdraad, Barto.

Wissels: Zeinstra, Bos, Anderson, Mannes, Boerlage, Lilipaly, Gyasi, Tissoudali, Houtkoop.