Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Kutkutkut

Druk van Utrecht nam wel toe

weestwel

Citaat van: hobbes op januari 25, 2017, 18:54:15
Klopt, Utrecht heeft het er moeilijk mee

Nou, wat hebben e het er moeilijk mee.

Treb


scc-aaron


Treb

Wat is dit slecht..

zeewolde

Citaat van: Treb op januari 25, 2017, 18:50:44
Leuk dat 532. Zit geen voetbal in.
jij ging er van uit dat Cambuur Utrecht Vande mat zou tikken?

lunnie

wat ook weer makkelijk weg gegeven. Cambuur speelt ook veel te afwachtend man. En als de bal veroverd wordt is het gelijk weer weg peren. Rust in het spel!

hobbes

Citaat van: zeewolde op januari 25, 2017, 19:02:45
jij ging er van uit dat Cambuur Utrecht Vande mat zou tikken?

Treb mag graag zeuren

hobbes

Citaat van: Treb op januari 25, 2017, 19:02:07
Nou..

Ze hebben er een dode spelsituatie voor nodig

Treb

Citaat van: hobbes op januari 25, 2017, 19:03:31
Treb mag graag zeuren

Gewoon je eigen spel gaan spelen. Niet doen alsof het Barcelona is.

Alle ballen worden vanaf de eerste minuut op goed geluk zo hard mogelijk naar voren geschopt.
Slaat helemaal nergens op

Delamere

Ja hoor, en alweer een goal tegen uit een standaardsituatie. Bij corners en hoge voorzetten hou je je hart vast. Maar wat wil je als je je enige echte verdediger met lengte laat vertrekken naar een concurrent.

waldkip

Nienhuis zijn uit trappen  :X

scc-aaron

Gelukkig hoor ik de Cambuur supporters op Fox. Hier zie ik enkel azijnpissers die alleen maar kunnen zeiken.

weestwel

Citaat van: waldkip op januari 25, 2017, 19:07:58
Nienhuis zijn uit trappen  :X

Mooi in de voeten van de tegenstander.  :_schater

Treb

Citaat van: scc-aaron op januari 25, 2017, 19:14:02
Gelukkig hoor ik de Cambuur supporters op Fox. Hier zie ik enkel azijnpissers die alleen maar kunnen zeiken.

Vooral niet kritisch zijn! Gelukkig winnen we het weer op de tribune, daar kunnen we mee thuis komen!