Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: Unknown op maart 02, 2017, 09:35:26
Ooit een uitwedstijd beter bezocht dan deze? 2000 man las ik ergens..

Heb nog een kaart (digitaal) vak o. Thuisvak. (Zit wel redelijk dicht bij uitvak)Pm bij interesse.

nou in vroeger tijden dkv uit waren oek wel een paar duizend volgens mij

SCC24

Kaart gezocht voor vanavond.

PM graag

Vlampiep

Citaat van: okkele op maart 02, 2017, 09:17:20
er leeft nog iemand die weet wie de stukkene stoel is !

|:)
:Clint en wat denkst fan de swatte panter.

Viper

Citaat van: Unknown op maart 02, 2017, 09:35:26
Ooit een uitwedstijd beter bezocht dan deze? 2000 man las ik ergens..

Bij Ajax in De Meer, denk ik? Of was dat 1.500?

Vlampiep

Citaat van: Zuid1991 op maart 02, 2017, 07:29:10
Hè, hè....Eindelijk matchday!!!!!!
Vandaag is de dag......Er is altijd een kans!!!!!!!
Gas gevuh, vergeet jum sjaal niet!!!!!
Let's make history! |:)
Siest mie al sitten met mien blauw gele muske en sjaalsje in ut AZ vak? :_schater

Bernardo

Staan er ook spelers bij ons op scherp?

speculeter

Hoop dat ze allemaal op scherp staan!

hobbes


058-4life

Citaat van: Vlampiep op maart 02, 2017, 11:24:53
Siest mie al sitten met mien blauw gele muske en sjaalsje in ut AZ vak? :_schater
Ken makkelijk ast naast t utvak zist. De fanatieke jonkjes staan aan de overkant en naast ons zitten de gezinnen.

Collingwood

Citaat van: Bernardo op maart 02, 2017, 11:26:31
Staan er ook spelers bij ons op scherp?

Sowieso Barto heb ik ergens gelezen.
Kalmte alleen kan u redden.

666

Citaat van: denistel op maart 02, 2017, 11:13:37
nou in vroeger tijden dkv uit waren oek wel een paar duizend volgens mij

De hele achterkant van die stal hadden we toen. Dikke 2 duizend volgens mij.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

moodygrunn

Citaat van: Vlampiep op maart 02, 2017, 11:24:53
Siest mie al sitten met mien blauw gele muske en sjaalsje in ut AZ vak? :_schater
Bist sowieso niet de enige   |:)
In Henk en Sandor we trust

Hendrikscc

#1482
Citaat van: Collingwood op maart 02, 2017, 11:36:12
Sowieso Barto heb ik ergens gelezen.
In de Kuip Hemmen maar in de spits dan

nannenijpscc

Op het forum van AZ zijn ze vol lof over de visie/strategie van de trainers van Cambuur, ze zijn er totaal niet op gerust dat het vanavond hun kant op gaat vallen!

denistel

#1484
Citaat van: 666 op maart 02, 2017, 11:45:01
De hele achterkant van die stal hadden we toen. Dikke 2 duizend volgens mij.

ja en de rest nog op andere tribunes. heracles uit waren oek wel eens 1500
toe we daar de periode wonnen.